Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*kots kots*
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Én ajax2 is toch goed, anders komen ze niet zo ver toch...?? net ofdat yakubu en machlas enz die toppers zijn. Die horen gewoon bij het tweede, klaar! Af en toe doen ze met ajax1 mee net zoals seedorf vanavond als ajax1 spelers nodig heeft.
Maar dan leent ajax1 spelers uit ajax2 en spelers van ajax1 gaan niet ff bij ajax2 voetballen. Chivu en vd vaart of bergdolmo ofzo doen toch ook niet met ajax2 mee, die horen gewoon bij ajax1!!! Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien stond nigel de jong de afgelopen wedstrijden in de basis in het eerste. Verder is het wel knap dat het ze weer lukt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee maar je bent wel voor @j@ks dat is het zelfde hou opmerkingen als "@j@ks is gewoon de goed" voor je de enige club waarvan je dat mag zeggen is op dit moment Real Madrid
||
Citaat:
||
Citaat:
De Jong 18 Boukhari 22 Yakubu 20 Pasanen 22 Ze kunnen dus ook met deze opstelling gaan spelen, Stekelenburg Heitinga Pasanen Chivu Van Damme Pienaar Van der Vaart Maxwell Mido Zlatan Boukhari
|
Ik vind het allemaal nogal meevallen wat ze van het eerste meenemen naar Ajax 2.
In Ajax 2 staat geen 1 eerste keus speler van Ajax 1. Ook al speelt Boukhari wel ns in de basis wel ns in de basis, dat is dan om aan te passen aan tegenstander en/of door blessures. Ajax 2 speelt ook met jongens die eigenlijk nog in de A1 thuis horen maar daar hoor ik niemand over. Ajax2 heeft gewoon een krappe selectie doordat er spelers zijn doorgestroomd naar het eerste, het land uit moest vanwege werkvergunning (GROM), geblesseerd zijn etc. Dat wamberto speelde was een uitzondering, evenals Machlas. Dat was dus ook vanwege de kleine selectie, maar van het Schip zei al dat hij het liever niet had gedaan maar dat hij niet anders kon. Daarom stelt hij de oudere spelers zou min mogelijk op. Maar als er nog steeds word geklaagd over leeftijd van spelers... Dan moeten ze maar van der Vaart mee laten doen ofzow ![]() Maar dat is in de vorige reply al duidelijk gemaakt.
||
Citaat:
Volgens mij heeft van der V@@rt ook alleen maar bij @j@x gespeelt Knopper heeft idd nog bij Feyenoord gespeelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Rafael van der Vaart werd geboren op 11 februari 1983 te Heemskerk. Al op vierjarige leeftijd stond hij op het veld te voetballen. Rafael was lid van voetbalclub De Kennemers in Beverwijk. Toen hij 10 jaar jong was, schreven zijn ouders hem in voor de jeugdinstuif van de Amsterdamse club AFC Ajax. Rafael bleek een talentvolle voetballer te zijn. Uiteindelijk mocht hij twee weken op proef mee trainen. Hierna werd besloten dat de jonge Rafael bij de Amsterdamse club mocht blijven." van rafaelvdvaart.nl |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeg dan Arsenal!! |
![]() |
|
Er bestaat toch geen Ajax 2 meer, maar de namen zijn veranderd in Jong AJAX
![]() Dus dan mogen die spelers ook gewoon meedoen. Dat zo'n team kan winnen van Nederlandse eredivisie clubs is natuurlijk niet goed voor het voetbal. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Oh, ja ik heb het ook maar gehoord, maar heel veel zeggen dat. Ik heb ff op die site gekeken en je hebt gelijk. Mijn fout ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je bent vanaf hedenochtend 1 van de 5 overgebleven MVV-supporters!!
|
Lach er maar om als het kut gaat met @j@ks waar zijn jullie dan?
Steun je club. En Real Madrid is de afgelopen 3/4 jaar absoluut de beste die er is heeft volgens mij bijna alle grote prijzen gewonnen afgelopen jaren. Arsenal wint af en toe eens en competitie en de beker maar Arsenal laat al helemaal nix zien kun je beter ManUtd noemen. Je hebt niet echt verstand van voetbal of wel? Je zegt alleen maar dingen die jij graag wilt ipv de feiten op te noemen.
||
![]() |
Citaat:
Ga je club nou maar steunen zodat ze niet degraderen. En of de groningen supporters zo lekker zijn tegen hun clubspelers..... toen destijds als ik het me goed herinner vielen ze hun eigen spelers aan?? Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
Kerel doe niet zo triest ![]() Nu zitten er altijd 45.000 man op de tribune, toen AJAX (jouw club) 3de stond zaten er nog maar 32.000. Moet je nagaan hoe het bij AJAX is als op de plek staan waar MVV nu is. , Al gaat dat waarschijnlijk nooit gebeuren. Maar die 13.000 mensen die toen weggingen en die nu weer vooraan staan om te vertellen dat ze altijd al echte ajax supporters geweest zijn die zijn zielig. Ik moet toegeven dat de opmerking van die MVV supporter zielig was. Maar ga dan ook inhoudelijk op hem in.
||
Citaat:
Dat hou je altijd, er zijn overal mensen die alleen maar komen als er succes kunnen worden gevierd... Das niet alleen bij AJAX zo --> Ik kan me herinneren dat er bij MVV ook vele malen meer supporters zaten toen ze nog in de eredivisie speelden...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |