Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ach,
wa is het verschil? woon ook in belgië en IEDEREEN kan binnen een uurken of minder aan wa wiet komen (ik toch, ookal hebbek het nog nooit gesmoord) en ik ken nog niemand da dervoor is gestraft, en ik ken er VEEEEEEEEEEEL da da smoren dus zou het zo een verschil maken?
|
![]() |
Je kunt werkelijk alles bij de apotheek krijgen en wat ongevaarlijke plantjes mag je niet roken? Lame ass hoor.
Over de USA, sprak laatst nog met iemand daaro die genoeg voor 100.000 jaar in de bak op zn zolder heeft staan... Daz toch sowieso leip dat je voor zo lang straf kunt krijgen?
|
Eens, waarom zou je het verbieden?
De mensen die het slecht vinden kunnen er toch gewoon afblijven, en de mensen die het gebruiken kiezen er toch zelf voor. Laat ze lekker, als ze er niet legaal aankomen, dan wel illegaal.
||
![]() |
Citaat:
Daarom vind ik dat het volledig gelegaliseerd zou moeten worden, zodat men toch zonder gezeik zijn joint kan blowen.....
|
Verwijderd
|
Vind niet dat je moet illigaliseren in Nederland, trouwens in Nederland is het ook helemaal niet legaal (zoals iedereen denkt), het wordt gedoogd, das iets heel anders! Zo gauw je ook maar iets fout doet wordt je zaak gesloten! Als het legaal was mocht je overal blowen waar je maar wilde en je mag officieel niet in het openbaar drugs gebruiken, dus ook geen wiet! Vind ook niet dat je moet legaliseren, maar je moet het gedogen (zoals nu dus het geval is, dat gaat prima!) We hebben in Nederland in verhouding de minste verslaafde van Europa!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leers: legaliseer productie softdrugs Gatara | 134 | 28-03-2005 00:02 | |
Drugs & Alcohol |
Meerderheid van kamer voor legalisatie soft-drugs Psychedelic | 31 | 28-04-2003 01:09 |