Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 12:25
jonasvanh
jonasvanh is offline
ik vind dat belgie enorm hypocriet begint te doen we belgen mogen namelijk massaal anti-depressiva kopen(2x zoveel als vorig jaar) en asperine enz. en dan beginnen ze ze zeveren over een genezend kruid(nl. canabis) dat dat niet zou mogen dat gaat voor mij ietsje te ver hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2002, 12:41
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Tegen. Ze moeten het mooi zo houden, zoals het nu is. In Nederland, moeten ze het ook weer illegaliseren.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:28
jonasvanh
jonasvanh is offline
geef een keer 1goede reden waarom het niet zou mogen dan geef ik je 3 waarom het wel zou mogen !
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:26
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Tegen. Ze moeten het mooi zo houden, zoals het nu is. In Nederland, moeten ze het ook weer illegaliseren.

Denk je wel na bij wat je schrijft of laat je je vingers alleen maar een beetje op het toetsenbord bibberen?

Kijk eens naar landen als amerika en frankrijk.
Daar is wiet ten strengste verboden en het wietgebruik en vooral het harddrugsgebruik (vooral cocaine en heroine) daarmee in verhouding ook veel en veel hoger als in nederland waar wiet gedoogd wordt.
Dit is één van de vele argumenten vòòr het legaliseren en alleen dit al is reden genoeg.
Oud 20-01-2002, 18:09
Zorkman
Zorkman is offline
ach,
wa is het verschil?
woon ook in belgië en IEDEREEN kan binnen een uurken of minder aan wa wiet komen (ik toch, ookal hebbek het nog nooit gesmoord)
en ik ken nog niemand da dervoor is gestraft, en ik ken er VEEEEEEEEEEEL da da smoren
dus zou het zo een verschil maken?
Oud 21-01-2002, 00:29
Isa
Isa is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:

Kun jij dan nooit ook maar 1 argument verzinnen als het om drugs gaat???

ik ben he dus eens met de topic-starter.

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 10:33
J-roen
J-roen is offline
/agree

Anti depressiva, (sterke) drank, sigaretten e.d. mag allemaal wel, en 'echte' drugs niet, hypocriet imo.
Oud 21-01-2002, 13:21
soulless
soulless is offline
Je kunt werkelijk alles bij de apotheek krijgen en wat ongevaarlijke plantjes mag je niet roken? Lame ass hoor.

Over de USA, sprak laatst nog met iemand daaro die genoeg voor 100.000 jaar in de bak op zn zolder heeft staan... Daz toch sowieso leip dat je voor zo lang straf kunt krijgen?
Oud 21-01-2002, 13:48
autodropje
autodropje is offline
Eens, waarom zou je het verbieden?

De mensen die het slecht vinden kunnen er toch gewoon afblijven, en de mensen die het gebruiken kiezen er toch zelf voor. Laat ze lekker, als ze er niet legaal aankomen, dan wel illegaal.
Oud 21-01-2002, 15:55
OO-PIN
OO-PIN is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Eens, waarom zou je het verbieden?

De mensen die het slecht vinden kunnen er toch gewoon afblijven, en de mensen die het gebruiken kiezen er toch zelf voor. Laat ze lekker, als ze er niet legaal aankomen, dan wel illegaal.

Dat zou misschien wel goed zijn, maar de politie verdoet wel tijd en geld aan drugscontroles, tijd en geld dat heel goed voor andere doeleinden gebruikt zou kunnen worden. Verder zorgt het ervoor dat het grootste deel van de bevolking een negatief beeld krijgt over iets wat eigenlijk helemaal niet zo schadelijk is.
Daarom vind ik dat het volledig gelegaliseerd zou moeten worden, zodat men toch zonder gezeik zijn joint kan blowen.....
Oud 21-01-2002, 16:03
Verwijderd
Vind niet dat je moet illigaliseren in Nederland, trouwens in Nederland is het ook helemaal niet legaal (zoals iedereen denkt), het wordt gedoogd, das iets heel anders! Zo gauw je ook maar iets fout doet wordt je zaak gesloten! Als het legaal was mocht je overal blowen waar je maar wilde en je mag officieel niet in het openbaar drugs gebruiken, dus ook geen wiet! Vind ook niet dat je moet legaliseren, maar je moet het gedogen (zoals nu dus het geval is, dat gaat prima!) We hebben in Nederland in verhouding de minste verslaafde van Europa!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten