![]() |
|
Verwijderd
|
Website
Regels staan op de site. Inschrijven is niet meer mogelijk. In dit topic kun je melden als je eruit ligt. Je mag me ook PM'en/mailen. Strategische plaatjes van zijn verboden. Iedereen mag de Dryathon 2003 Avatar gebruiken, deze is hier te vinden: http://images.scholieren.com/avatar...line=1052383568 Eerste topic: http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=469038 Tweede topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=470113 LET OP!!! Omdat de topics te snel vol raken is er nu een nieuwe regel. Er mag maar 1 pagina per dag gepost worden. Alles dat te veel is wordt verwijderd. Als de pagina vol is en je bent af kun je mij altijd nog PM'en/mailen. Als de pagina vol is en je krijgt chat-afkickverschijnselen: Op de site staat een gastenboek. Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 00:58. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoop dat ik zijn plek in mag nemen... Ik weet niet of ruilen wel eervol is voor Rhinus.. misschien kan je dan beter rukken.. heb je tenminste nog plezier aanhet stoppen. Escapism, happy? Hier kan je weer op verder discussieren ofsow.. x-je voor Bas SounD...moet van zichzelf van de comp weg nu...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
gaat toch nie tom je inhouden voor het forum.. Gaat meer om je eigen kunnen te testen.. je zelf controle ensow.. dat vind ik wel een uitdaging. SounD...hoopt dat op een dag iemand een boekje uit gaat brengen met de beste SounD quotes ...
|
Het is voorbij jongens
![]()
||
Citaat:
Zou apart zijn.. personen die zich niet rukken huilen bij films.. zou op zich een verklaring kunnen zijn waarom vrouwen vaker dan mannen bij films huilen.. of loop ik nu slap uit mijn nek te lullen?
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar like door jezelf of door iemand anders? als iemand t bij je gedaan hebt, respect, if not: loser! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je hebt absoluut gelijk. Als de drank al sterker is dan ik. Als de vrouwelijke aantrekkingskracht al te groot is......*hangs his head in shame*
Ik ben een loser....hahaha. Ach tis gewoon mijn dagelijkse ontspanning. Zou niet zonder kunnen. Dat blijkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() even registreren ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dryathon deel V telluriet | 250 | 21-02-2004 17:41 | |
Muziek |
Dryathon 2004 deel 4 qghp | 251 | 18-02-2004 15:26 | |
De Kantine |
Dminor's "maak een opmerking over de forummer boven je" IV WolterB | 500 | 06-06-2003 11:27 | |
Muziek |
Dryathon Verwijderd | 317 | 16-05-2003 14:56 | |
Muziek |
Dryathon 2003 Verwijderd | 244 | 08-05-2003 22:37 | |
Muziek |
Daar is ie dan: 1e DRYATHON! 86dagreed | 246 | 07-05-2003 19:33 |