![]() |
|
![]() |
Dit is iig van lengte en gewicht maar niet van leeftijd... Volgens mij is er voor leeftijd niet echt een regel.
http://scholieren.com/~paul/gewicht.php |
![]() |
|
Kijk hier eens. Misschien helpt het.
[edit]Kwas te laat[/edit] [Dit bericht is aangepast door !!0p3n (24-02-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Apart..
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uw Quetelet Index-index is: 19 U bent wat aan de lichte kant. Uw ideale gewicht ligt tussen de 54 en 67 kilogram. Dat Quetelet dinges moet toch tussen de 18 en de 25 liggen? [Dit bericht is aangepast door ~sweetgirl~ (24-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
nou die uitkomsten kloppen by my wel hoor!
en ik heb ondergewicht, en ik weet dat dat klopt, maar het zegt niet gelyk dat je te DUN ben, want dit lichaam past by my. en als je echt wilt weten of je een goed gewicht heb ofzo, moet je naar de dokter gaa. =xxxxxxxxxx= jes a Nicebitch
|
![]() |
Yo people.. chill out!!!
Het beste wat je kan doen is aan een van je ouders, zus, broer, vriend, vriendin vragen of ze eerlijk willen zeggen of ze je te dik of te dun vinden... want stel het ligt gewoon aan je bouw.. of zware botten ... of heel veel spieren... of juist heel veel vet. ![]() Die Quetelet idex is gewoon een norm, so what als je er onder of er boven zit... als je er zo erg mee zit hoe zwaar je bent, ga dan naar je huisarts en vraag wat hij vind!!! ![]() Greetz... ![]() ![]() (ps >>> die Q verschild wel per leeftijd!!! << als je 15/16 bent is het tussen de 16 en de 25. Ik heb het ook maar van school, so dont complain 2 me!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ben 1,64 en k weeg 46 kg.. Ik voel me dr prima bij..en ik eet meer dan genoeg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() iig, tis een beetje bullshit vinnik, dat "matig ondergewicht", ik bedoel, ik vreet de hele dag door, ik ben absoluut niet mager, alleen fijntjes gebouwd.........kortom wat een gelul....gewoon in de spiegel kijken en zien of je tevreden bent werkt toch beter dan zo'n vage berekening IMHO. 1.63 m, 52 kg trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidtopic #26 Balance | 500 | 08-09-2012 18:00 | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoelang ben je + gewicht Roffachick | 16 | 25-09-2005 19:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jouw lengte, gewicht en leeftijd Coolice | 8 | 14-08-2004 15:44 | |
Psychologie |
So glad I made it!!! kleinedraak | 64 | 30-05-2004 15:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben in 1 maand 10 kilo aangekomen.. [DFU]DutchGirllie | 59 | 16-01-2002 17:34 |