Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Ik wou dat ik kon kotsen, maar dat kan ik niet op commando'. Ja. blijf maar lekker hopen hè? Gezellig hoor, in zo'n anorexia kliniek. Maar okay, ik ben ook blij ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
LSD is tegenwoordig een waar begrip en staat voor Laatste SchoolDag Dude ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"ik wou dat ik kon kotsen" ga je ff in een hoekje zitten schamen ofzo. erg sneu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: eigenlijk heb ik geen reden om trots op mezelf te zijn omdat ik vandaag school de hele dag geskipt heb, maar het was voor een goed doel: ik heb namelijk een heel hoofdstuk voor mn profielwerkstuk gemaakt, hele dag aan gewerkt en ook nog even maatschappijleer geleerd. Voelt goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben 1.65 en ongeveer 65 kilo, en ik ben ook niet dik. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: veel gefietst en getennist afgelopen tijd, sportief bezig geweest dus. ![]() als ik mn examen heb gehaald...ALS ghehe, dan ben ik pas echt trots ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga liever sporten, gezond(er) eten enz. Met kotsen en dat soort ongein help je je lichaam alleen maar naar de klote. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BizZz : sorry voor me reactie van net maar naar mijn weten ben je echt niet te zwaar, maar als je net als ik een streefgewicht heb, okee. Maar ga aub niet extreem lijnen of kotsen ofzo, das nergens voor nodig! Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 23:22. |
![]() |
|
Het berekenen van je bmi was volgens mij wat moeilijker
dan je lengte in cm - 100, hoor. ![]() ![]() Oa hier kan je het berekenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus bv: 64/1.77^2=20.4 |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar dan nog, dat meisje dr BMI is toch gewoon goed? Citaat:
![]() Ontopic: ik heb mezelf nog niet bewezen vandaag. Maar de dag is nog jong. Het is nog 1 minuut ochtend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wist al dat ik te licht was, nu is het bezwezen ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 12:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Normaal heb ik het niet zo op mensen met echt een ego! Maar je kunt beter een ego hebben op die manier dan jezelf echt haten, of heel onzeker zijn! Ik ben steeds erg minderwaardig maar iemand heeft me subtiel duidelijk gemaakt dat ik daar juist geen vrienden mee maak! Ik ga nu meer uit met vriendinnen zodat ik nieuwe mensen leer kennen, ik probeer dan zo veel mogelijk mijn +punten te laten zien! Verder heb ik vandaag ge-arobict(whatever) en body gepumpt ![]() (dalijk hopen dat het leren lukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben niet zo trots op mij vandaag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
zoek je de titel van een liedje? deel 18 J-roenn | 500 | 15-12-2005 23:02 | |
Muziek |
Grote iemand-met-zelfde-smaak-aanraden-topic clubje | 107 | 12-06-2004 23:39 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 6. Roxy | 248 | 03-10-2003 14:48 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
verukkelukkullukke 715 Kellie | 39 | 27-12-2002 23:25 |