Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 12:28
kleinedraak
Even weer een positief topic tussen vele negatieve:
Wat ging er goed vandaag/deze week waarvan je echt trots bent op jezelf. Dus echt alleen de positieve dingen zoeken en laat die negatieve dingen eens achterwegen!!!

Ik begin
Ik heb het afgelopen weekend LSD, gala en een kamp gehad.
De LSD en gala verliepen goed, zonder echt iets speciaals waarvan ik kan zeggen daar ben ik trots op.
-Ofja wel een beetje, er zijn heel veel foto's van mij gemaakt en normaal haat ik foto's omdat ik mezelf dus niet de moeite waard vind. Maar ik heb echt geposeerd als een model en dat is echt een hele overwinning!!!
-Zaterdag en zondag ben ik op kamp geweest! Ik ben hypermobiel en heb dus last van mijn hele lichaam, toch heb ik doorgezet en ben 25km mee gaan fietsen! Ik heb de hele tijd vooraan gefiets met een enorm hoog tempo. Het gaf me best een kick dat we mensen inhaalden die een halfuur eerder dan ons waren vertrokken. Niemand heeft er iets positiefs over gezegd maar ik ben erg trots op mezelf
-Door mijn lage bloeddruk enzo ben ik altijd erg moe maar ook dit weekend lag ik laat in bed en moest weer vroeg op(half 3 bed-half9 op)(5uur bed-8uur op). Normaal val ik midden op de dag al in slaap en nu was ik midden in de nacht nog totaal niet moe
Applausje voor mezelf ik heb fitness zodat ik minder last van mij lichaam heb en zodat ik meer energie krijg en dus minder moe ben. Ik heb mezelf echt bewezen dat ik het kan, nu jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 12:54
Verwijderd
Wauw meissie, wat goed van je!

Ik hoef mezelf niet zo te bewijzen, maar als ik mn examens gehaald heb, dan heb ik weer eens iets om trots op te zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:40
shy girl
shy girl is offline
Heyyy meissie wat goed dat je zo trots op jezelf bent!!! heeel goed! houdt dat positieve denken vast he! je had me nog een smsje gestuurd , maar mijn gsm is kapot ik kan nie meer smsen, khad je dus gemaild , maar is blijkbaar weer nie aangekomen??? nouja ik zie je foto's snel en ze zulle vast heel mooi zijn! tot snel xxxx
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:39
Miracle
Miracle is offline
Is er niet laatst nog zo'n vergelijkbaar topic geweest?

Ontopic:
Ik heb vandaag een broek gekocht in maat M, terwijl ik laatst in Duitsland niet eens maat L pastte. Deze zit echt perfect.
Dat geeft me toch weer een beetje zelfvertrouwen.
Oh-en ik heb schoenen gekocht maat 40 en niet zoals het vorige paar: maat 41.

Daar ben ik trots op.
Oud 17-05-2004, 15:45
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik ben trots op mezelf omdat ik mn geschiedenis tentamen voldoende heb gemaakt. (een 6, had ik absoluut niet verwacht).
En ik ben nog trotser omdat ik voor mn praktische opdracht een 7 had.

Misschien wordt het ooit nog wat met mij en geschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:09
Miracle
Miracle is offline
8,8 voor wiskunde
Oud 17-05-2004, 17:20
Maija
Maija is offline
ik ben ook ff trots op mezelf, ik ben een hele kilo, in twee dagen afgevallen, voor de spanningen!!, nu ben ik nog steeds veels te dik..
(61,2 kilo op 1,70 meter) pff..

Ik wou dat ik kon kotsen, maar ik kan dat niet op commando!!
Oud 17-05-2004, 17:21
Maija
Maija is offline
Nou zo trots was dat bericht nou ook niet...

maar ik ben wel heel trots op jou, meisje, ik weet hoe het op die kampen eraan toegaat, zeker met slapen enzow,
Oud 17-05-2004, 18:02
Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
BizZz schreef op 17-05-2004 @ 18:20 :
ik ben ook ff trots op mezelf, ik ben een hele kilo, in twee dagen afgevallen, voor de spanningen!!, nu ben ik nog steeds veels te dik..

Sorry hoor, maar hou je mond ff
"Ik wou dat ik kon kotsen, maar dat kan ik niet op commando'.
Ja. blijf maar lekker hopen hè? Gezellig hoor, in zo'n anorexia kliniek.

Maar okay, ik ben ook blij Gewoon omdat het mooi weer is en het was gezellig op school. Had echt lol met mensen over vanalles enzo, dat maakt me blij En ik had een goed cijfer voor Nederlands Yay!
Oud 17-05-2004, 18:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
TS: LSD? Als in de 'dope' LSD? Waarom zou je dat nemen? Op medicatie?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:31
kleinedraak
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-05-2004 @ 19:28 :
Haha hoelang geleden ben je van de middelbare school af?
LSD is tegenwoordig een waar begrip en staat voor Laatste SchoolDag Dude
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:29
Verwijderd
Citaat:

aandachttekort? je bmi is 21, oftewel perfect

"ik wou dat ik kon kotsen"

ga je ff in een hoekje zitten schamen ofzo. erg sneu.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:43
Luna
Luna is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-05-2004 @ 19:28 :
Ik zat ook even raar te kijken.

ontopic: eigenlijk heb ik geen reden om trots op mezelf te zijn omdat ik vandaag school de hele dag geskipt heb, maar het was voor een goed doel: ik heb namelijk een heel hoofdstuk voor mn profielwerkstuk gemaakt, hele dag aan gewerkt en ook nog even maatschappijleer geleerd. Voelt goed
Oud 17-05-2004, 20:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb weinig om trots op te zijn op dit moment: ik heb weinig geleerd vandaag, zit weer in een dip. Het enige wat goedging vandaag is mijn proefexamen scheikunde1,2. Het eerste deel snapte ik echt voor geen meter en heb ik donderdag met mijn docent besproken en toen wat tips gekregen en vandaag heb ik de tweede helft gemaakt en dat ging echt heel goed. Ik begon het examen zelfs nog wel makkelijk te vinden. Dat geeft me wel weer wat hoop want zakken is echt geen optie meer want ik kan echt niet nog een jaar thuis blijven wonen, dat trek ik echt niet meer.
Oud 17-05-2004, 22:00
Eend
Eend is offline
euhmz...
Ik kreeg vandaag te horen dat ik goed bezig was Echt constant En dan niet met hetzelfde, nee, constant iets anders. Het eerste was, dat ik helemaal van Gouda naar Zevenhuizen op en neer ben gefietst. Maarja, ik wou mijn paardje eens lekker verwennen en daar zit nou eenmaal de dichtsbijzijnde Ruitersportzaak, die overigens heel gezellig is, je kunt er uren rondhangen

Toen euhmz, owja, hak mit moin peard getroind an et gin goed!
En toen kreeg ik weer een complimentje, dat ik een geniale manier had gevonden om de hoeven makkelijk schoon te maken, en daarna kreeg ik een compliment, omdat moin peard zo verzameld en mooi liep

En en en en en nu wil ik dat het morgen weer zo gaat
Oud 17-05-2004, 22:01
Eend
Eend is offline
owja, moar da peard is nu wel kreupel

Het kon natuurlijk ook niet helemaal goed gaan he
Oud 17-05-2004, 22:01
Eend
Eend is offline
Owja, dus het kan morgen niet net zo goed gaan
Oud 18-05-2004, 10:22
kleinedraak
Nou tot nu toe bij mij nog niet iets echt goeds gebeurt. Ik ben wel al een uurtje examens aant maken en ga vanmiddag lekker sporten en dan vanavond wandelen. Khoop dat ik morgen kan melden dat het me gelukt is Verder heb ik tot nu toe nog geen negatieve gedachtes gehad en heb ik vanacht een fantastische droom gehad *zucht*
Offtopic: Doe niet zo lullig tegen Bizzz , we zitten hier wel op het psych forum. Misschien stelt ze zich wel aan, maar misschien heeft ze ook echt wel anorexia/boulimia en heeft ze wel hulp nodig. Kom op doe volwassen!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 10:27
Verwijderd
Citaat:

Eh, je mag nog tien kilo aankomen, en dan moet je pas op je gewicht gaan letten meisje... dus maak je maar niet ongerust, enzo.
Ik ben 1.65 en ongeveer 65 kilo, en ik ben ook niet dik.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 11:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

oww BizZz toch... ik ben ook 1.70 meter met 65 kg...

ontopic:

veel gefietst en getennist afgelopen tijd, sportief bezig geweest dus.
als ik mn examen heb gehaald...ALS ghehe, dan ben ik pas echt trots
Oud 18-05-2004, 13:38
Verwijderd
Wat een gedoe zeg over dat dik zijn!
'Dik' ben je pas als je overgewicht hebt. Overgewicht heb je als je BMI hoger is dan 25 / 30, ofzo? Of, volgens de andere vuistregel: je gewicht in cm -100 is je ideale gewicht.

Dus niet lopen mopperen met jullie allemaal, ga anders sporten ofzo, dat werkt veel beter.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:56
Fantôme
Fantôme is offline
offtopic:

@ krummeltje, en nu nog ontopic

@ BizZz, ik bedoelde mijn berichtje niet lullig... ik wou alleen even zeggen gewoon dat je echt niet te dik bent (in hoeverre je dat van gewicht kan afleiden!), en zoals mij op L&G is verteld... misschien kan je beter wat aan je zelfbeeld doen dan aan afvallen... Je moet jezelf niet lopen aanpraten dat je te dik bent, want ik ben er bijna zeker van dat daar niets van klopt!!

ontopic:

- ik voel me niet goed maar heb me ondanks dat nog even weten te concentreren...
Oud 18-05-2004, 14:17
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
Ruilen? Dan krijg je gratis en voor niets ook gelijk de hees-, duizelig- en misselijkheid, hoofdpijn, hartkloppingen, flauwvallen, opgezwollen klieren en alle andere klachten die erbij kunnen komen op de korte (om nog maar te zwijgen over de lange) termijn er gratis bij.

Ga liever sporten, gezond(er) eten enz. Met kotsen en dat soort ongein help je je lichaam alleen maar naar de klote.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op dit moment best blij en tevreden met de 6.3 die ik gehaald zou hebben voor mijn oefenexamen m&o!!! Nu maar hopen dat mijn examen morgen net zo goed gaat.
Oud 18-05-2004, 23:10
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:

Volgens zo'n BMI-index heb je een normaal gewicht hoor???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 23:19
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-05-2004 @ 14:38 :
'Dik' ben je pas als je overgewicht hebt. Overgewicht heb je als je BMI hoger is dan 25 / 30, ofzo? Of, volgens de andere vuistregel: je gewicht in cm -100 is je ideale gewicht.
Dus niet lopen mopperen met jullie allemaal, ga anders sporten ofzo, dat werkt veel beter.
(onderstreepte letters) Dan zou ik 183cm - 100 = 83 kilo mogen wegen??? Echt niet hoor, dan ben ik echt dik, ik weeg nu 72,5 en dat vind ik meer dan genoeg, mijn streefgewicht is namelijk 70kg, maar door spanningen snoep ik veel...Echt Fout...Eten om je spanningen weg te krijgen...

BizZz : sorry voor me reactie van net maar naar mijn weten ben je echt niet te zwaar, maar als je net als ik een streefgewicht heb, okee. Maar ga aub niet extreem lijnen of kotsen ofzo, das nergens voor nodig!

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 06:55
Quiana
Quiana is offline
Het berekenen van je bmi was volgens mij wat moeilijker
dan je lengte in cm - 100, hoor.

Oa hier kan je het berekenen.
Oud 19-05-2004, 07:09
rubenrtv
rubenrtv is offline
lengte * lengte / gewicht * gewicht ofzo

ik ben trots op mezelf omdat ik echt de hele dag heb gesport (wat moet je dan met die tussenuren) en nu ben ik bruin
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 07:40
Verwijderd
Citaat:
rubenrtv schreef op 19-05-2004 @ 08:09 :
lengte * lengte / gewicht * gewicht ofzo

je BMI bereken je zo: gewicht / lengte (in meters) in het kwadraat

dus bv: 64/1.77^2=20.4
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 08:57
Marloeske
Marloeske is offline
Ik ben ook trots op mezelf. Ik heb voor het eerst in mijn leven puntschoenen aangehad, terwijl ik eerst anti-puntschoen was. (Ik doe ze maar 1x --> gala, aan maarja, ik heb ze iig..)

Verder heb ik de testweek (schoolexamens) er goed vanaf gebracht. Sta nu nog maar 2 onvoldoendes, terwijl ik er aan 't begin van dit jaar 5 stond. Het komt allemaal goed... Hoop ik

En ik ben trots, omdat ik mn kamer gister op heb geruimd.
Oud 19-05-2004, 09:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Goed idee, zo'n topic!

Ik ben trots op mezelf (naja, dat is een groot woord), omdat ik deze week (maandag en gisteren) best veel geleerd heb voor mijn examen...[al zeg ik het zelf]

En wat ook heel leuk was; ik kreeg gisteren een kaartje van een vriendin van mijn moeder met Succes!! erop Lieff!
Oud 19-05-2004, 09:27
Verwijderd
Biologie verslag is eindelijk af, en het is mooi geworden. Nu nog een goed cijfer .
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 19-05-2004 @ 07:55 :
Ik zei ook de andere vuistregel En hij gaat idd niet altijd op, hoor
Maar dan nog, dat meisje dr BMI is toch gewoon goed?
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 18-05-2004 @ 14:56 :
offtopic:

@ krummeltje, en nu nog ontopic
Sorry

Ontopic: ik heb mezelf nog niet bewezen vandaag. Maar de dag is nog jong. Het is nog 1 minuut ochtend
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:21
kleinedraak
Please mensen kunnen we aub ophouden over dat BMI gedoe. Dit is toch echt wel offtopic en best negatief! Open maar een nieuwe ergens ja!!! danke
Tot nu toen nog nix speciaals gebeurt, ik heb wel geleerd al(nja examens gemaakt) en ben voor mijn moeder naar de winkel geweest. Ik heb gisteren alleen helaas niet meer gewandeld. Mja wel weer 2uurtjes in de sportschool rondgehangen. Ga zo door mensen, we komen er samen wel uit!!!

Denk bij jezelf als iets goed gaat: Ik kwam, zag en overwon! Dit helpt mij om eens trots op mezelf te zijn, ookal zijn anderen dat niet op mij
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:21
kimberley
kimberley is offline
Ik ben trots op mezelf omdat ik ondanks alles nog altijd lach, en echt amper huil, iemand maakte daar gisteren zelfs een opmerking over.
En ik ben trots op mezelf omdat ik dit schooljaar nog geen enkele onvoldoende heb gehaald en gemiddeld een 8,3 sta.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:29
snoopy
snoopy is offline
ik ben trots op mezelf. Ik moest naar het lab, dingen inleveren, en ik was m'n formulier vergeten. Dus ik moest helemaal terugfietsen, en daarna weer weg... Ik had het helemala gehad, en ik had echt geen zin om weer weg te gaan thuis. Maar ik heb t toch gedaan!
Verder ben ik trots omdat ik m'n kamer ga schoonmaken
Oud 19-05-2004, 12:19
Verwijderd
Ik ben ook trots op mijzelf, bedacht ik me net. Gisteren moest ik optreden (met bandje ) en vantevoren maakte ik me over allerlei dingen druk. Spelen we niet te lang, wat zijn de akkoorden van dat nummer, komen we wel op tijd... en uiteindelijk kwam alles goed en heb ik (en mn andere twee bandleden) heel goed gespeeld en iedereen vond ons heel erg goed.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 19-05-2004 @ 07:55 :

Oa hier kan je het berekenen.
*offtopic*
ik wist al dat ik te licht was, nu is het bezwezen bedankt voor de link

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 12:43.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:26
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kleinedraak schreef op 17-05-2004 @ 19:31 :
Haha hoelang geleden ben je van de middelbare school af?
LSD is tegenwoordig een waar begrip en staat voor Laatste SchoolDag Dude
eh, 2 jaar pas , maar ik ken al die gare begroppen niet woar
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-05-2004 @ 12:29 :

Verder ben ik trots omdat ik m'n kamer ga schoonmaken
done
Oud 19-05-2004, 16:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben echt best wel blij en tevreden want mijn m&o examen ging volgens mij best wel redelijk goed en ik vond het ook echt leuk om het te maken en ik vind het ontzettend gaaf dat ik nu al een examen gemaakt heb. Het was ook echt ontzettend gezellig bij ons en ik vond het heel erg leuk dat mijn lerares nog even om half vijf kwam vragen hoe het gegaan was terwijl ze ook twee kleine kindjes thuis had zitten, dat vond ik echt cool van haar
Nu zijn wij ervan af en moet zij eraan beginnen Nu maar hopen dat ze me goedgezind is, het enige echte probleem was de tijd, verder vond ik het goed te maken, was het niet echt moeilijk enzo maar alleen ontzettend veel.
Oud 19-05-2004, 19:14
Maija
Maija is offline
sorry,
Oud 19-05-2004, 21:15
Verwijderd
Ik ben trots op mezelf. Voor het eerst in 5 jaar dat ik engels heb, heb ik een 7.1 voor een repetitie gehaald.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:23
Fainne
Fainne is offline
ik denk al een paar weken terug positief en ik ben blij en vrolijk! het pessimisme is beanned. ik heb alleen allemaal klusjes moeten doen vandaag die me zijn gelukt. En ik voel me niet meer minderwaardig, ik begin zelfs al een ego te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:15
kleinedraak
Citaat:
Fainne schreef op 19-05-2004 @ 22:23 :
ik denk al een paar weken terug positief en ik ben blij en vrolijk! het pessimisme is beanned. ik heb alleen allemaal klusjes moeten doen vandaag die me zijn gelukt. En ik voel me niet meer minderwaardig, ik begin zelfs al een ego te krijgen!
Super meissie,
Normaal heb ik het niet zo op mensen met echt een ego! Maar je kunt beter een ego hebben op die manier dan jezelf echt haten, of heel onzeker zijn!
Ik ben steeds erg minderwaardig maar iemand heeft me subtiel duidelijk gemaakt dat ik daar juist geen vrienden mee maak!
Ik ga nu meer uit met vriendinnen zodat ik nieuwe mensen leer kennen, ik probeer dan zo veel mogelijk mijn +punten te laten zien! Verder heb ik vandaag ge-arobict(whatever) en body gepumpt . Wel heel zwaar maar wel een uitdaging en lekker gezond! Ga zo door mensen, think positive!
(dalijk hopen dat het leren lukt )
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik heb me kop deels rood geverfd oh oh
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:36
smilegirl
smilegirl is offline
net mijn vorige rapport van school bekeken en de cijfers waren echt erg gezakt met het eerste rapport ook wel begrijpelijk...
maar omdat ik mijn vader heb belooft me best te doen op school bekeek ik net mijn cijfers en tot nu toe zijn mijn cijfers weer zoals ze ooit waren...
en daar ben ik heel blij om omdat ik dan volgend jaar 7 vakken mag i.p.v 6...en dan de school kan gaan doen wat ik graag zou willen..
best trots op mezelf dat ik ondanks alles me cijfers weer met sprongen omhoog heb gekregen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:55
Fantôme
Fantôme is offline
smilegirl!! jij bent echt lang weggeweest he? of was dat iemand anders en verwar ik jullie?
ik herinner me zo'n meisie (toen was mijn nick nog ...) die was echt gewoon altijd positief, zelf veel problemen, maar echt posi invloed had zij. Maar ik weet niet of zij nou smilegirl heette en of jij dat dus was.

^^ dat is ook weer lekker offtopic.
Oud 23-05-2004, 17:04
Shitonya
Shitonya is offline
Ik ben nergens trots op. Gisteren hele avond zitten janken en me weer volgegoten met drank
*gaat morgen hulp zoeken, echt waar*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:03
vixen
vixen is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-05-2004 @ 14:38 :

Uhm. Sommige mensen voelen zich dik terwijl ze het niet zijn. Dat kan. Punt.

En ik ben niet zo trots op mij vandaag.
Reageren

Regels voor berichten