Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze vinden Fryslan erg relaxed en terecht overigens. Ze hebben ook in Iduna gespeeld, er ontstond een vechtpartij en er was veel materiele schade, maar ze mochten de volgende keer ook gewoon weer komen.
Jammer dat ik dit weekend niet in Fryslan ben, anders was ik zeker gegaan.
|
Verwijderd
|
n3uk! dat heb ik jaren geleden heel vaak geluisterd, hun dopeheid troef en tot de scheidt ons dood albums haha, die zijn echt tof! drijfzand! je ziet toch dat ik lam ben en bloesjesman dat zijn lachen nrs. erg lang niet meer geluisterd omdat ik die laatste cd nogal kut vond, wat was dat ook weer. het nadeel van de twijfel geloof ik, daar ben ik afgehaakt. Ik heb ze wel 1x live gezien op broermoats 2002.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
in hun doen en laten. Vette band wel, vooral die laatste cd was een hoogtepunt in Nederlandse hardcoregeschiedenis. Zo boeiend en to the point. vette shit. leuk dat ze weer bij elkaar zijn, maar goed, altijd afwachten dit soort dingen, nieuwe muzikanten... gaat dat goed etc.
||
Citaat:
haha, de kans dat die gasten bij ons hier komen is verrekte klein, en als je dan nog niet zeker weet dat je gaat dan zie je ze waarschijnlijk hier niet meer live ![]()
||
Citaat:
en vin et wel leuk, maar echt super niet...ik zou meer uit 'nostalgie' gaan zeg maar |
![]() |
|
![]() |
Een tijd terug erg fan van geweest. Vind het nog steeds een hele gave band.
En ja arrogantie... gesprek op 3voor12 2 jaar terug: "waarom mogen jullie eigenlijk bijna nergens meer optreden?" - "Ja ach weet je, wij zuipen nogal veel" ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
of iets staat in verband met. Je kunt niet zélf ergens iets aan relateren. Je kunt het wel zelf ergens mee in verband brengen. Intelligent lijken is gaaf, maar je moet het ook zijn, da's wel zo handig. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
ein loistertopiek Artus | 497 | 29-02-2004 21:14 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 22:41 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |