Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe minder p$v-ers Hoe Beter ![]()
|
Ben ik het dus niet mee eens
![]() Ook ik vind Van Bommel niet geweldig maar ook Davids is dat niet ![]() Voor Davids is het niet de eerste keer dat hij de 'sfeer' verpest ![]() En Davids is volgens de media de leider van de zwarte kabel ![]() Ook liep Davids op de verkeerde plaats en voelt hij zich te groot voor een positie aan de linkerkant, het moet een eer zijn om in Oranje te spelen ![]() ![]()
||
Citaat:
Het valt bijvoorbeeld op dat Davids en Seedorf wel heel vaak elkaar aanspelen in het veld. Volgens Johan Derksen is Bergkamp gestopt omdat hij zich ergerde aan dat clubje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
weetje fuk op met dat teambelang-->
feiten zijn er dat davids WEL goed speelt en van bommel NIET simpelweg omdat davids de MAN is en van bommel NIET en van bommel was nog verbaasd ook kanik me herinneren dat er geen grote buitenlandse club aan de deur kwam kloppen aan het eind van vorig seizoen typerend hoor overigens moet dick advocaat ook de laan uit met zn vriendjespolitiek
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe gaat 't eigenlijk met Winston? |
![]() |
||
Citaat:
Geld is op in het voetbal he... v.Bommel heeft daar vee pech mee gehad. Arsenal heeft wel belangstelling gehad voor v.Bommel |
![]() |
|
Ik vind het juist grote klasse dat Van Bommel er wat van zegt. Ook als je de status van Davids hebt moet je je gewoon aan je taken houden en doe je dat niet, dan moet er wat van gezegd worden. Bommel is een speler die dat doet, een echt leider!! Grote klasse!!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|