Ik probeer mensen altijd te helpen, sta altijd voor iedereen klaar, trek veel op met mijn vrienden, als ze ergens mee zitten praat ik met ze, kan lol met ze hebben, zij helpen mij ook vaak, en nu ineens, doen een boel mensen heel raar tegen me, heel bot, heel flauw.. etc.. Ik snap er helemaal niets van..
Zaterdag ging ik uit, ik stond met een vriendin te praten, maar na nog geen minuut liep ze gewoon zonder iets te zeggen bij me weg. Toen ik haar na een tijdje weer zag ging ik bij haar staan, keek ze me stom aan, en liep ze weg.
Vervolgens ging ik maar weer bij de rest van de vriendengroep staan, begint ineens een van mn vriendinnen me uit te lachen.. vraag ik wat er is, zegt ze: "neu nix hoor", en tien minuten later gebeurde weer hetzelfde. Ben ik maar eens naar de WC gegaan om te kijken of ik ergens een gat in mn kleding had, of dat er soms iets met mn make up aan de hand was, maar dat was allemaal niet zow....
Maandag op school doet een van mn beste vriendinnen ineens heel erg bot tegen me, en thuis op msn wordt ik afgekat door een aantal mensen.. dit gaat nu al de hele week zo....
K begin echt aan mezelf te twijfelen zow....

...