Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 18:46
QT
QT is offline
Ik ben van plan om een Mp3 speler te gaan kopen. Ik wil er eentje met een HD van meer dan 1 GB. Ik wil er denk ik dan eentje van 20 GB, daar die van bijv 5 GB slechts 50 euro goedkoper zijn. Dan zijn die grotere toch relatief voordeliger.

Daarnaast hoeft er niet zoveel bijzonders op te zitten. Wel vind ik het belangrijk dat de batterijduur een beetje behoorlijk is.

Ik heb gekeken naar:
iPod 20 GB
iRiver iH120 (20GB)
Creative Normad Zen Xtra (30GB)
Creative Zen Touch (20)

PS ik heb gezien dat er nog een topic is met dit onderwerp. Ik ben echter van mening dat deze topic door mijn andere eisen toch dermate anders is, dat er een nieuwe treath voor geopend kan worden.

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 18:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2004, 09:40
tempestas
tempestas is offline
Ik zou voor de iPod gaan... De tekortkomingen van de battery van de iPod worden ruimschoots goedgemaakt door de gebruiksvriendelijkheid van het besturingssysteem van het apparaat. Ook de bijgeleverde software iTunes werkt perfect.

Wat echt jammer is, is dat (onvervangbare) battery zo slecht is, dat je bij regelmatig gebruik, na twee jaar je hele mp3 speler kunt vervangen. Dat zit er in ieder geval aan te komen bij mijn iPod.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 09:42
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
kan je daar over niks met apple regelen?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
tempestas schreef op 03-12-2004 @ 10:40 :
Wat echt jammer is, is dat (onvervangbare) battery zo slecht is, dat je bij regelmatig gebruik, na twee jaar je hele mp3 speler kunt vervangen. Dat zit er in ieder geval aan te komen bij mijn iPod.
Bij de Ipod mini kun je de batterij vervangen, tegen een bepaalde prijs. Bij gewone ipods kan dit ook tegenwoordig dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 18:34
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Laurens schreef op 03-12-2004 @ 19:03 :
Bij gewone ipods kan dit ook tegenwoordig dacht ik.
Batterijen voor de gewone iPods zijn al heel lang te koop. Prijs is zo'n 30 dollar inclusief gereedschapsetje om hem netjes open te maken.
Oud 03-12-2004, 20:31
Koen
Koen is offline
Citaat:
tempestas schreef op 03-12-2004 @ 10:40 :
Ik zou voor de iPod gaan... De tekortkomingen van de battery van de iPod worden ruimschoots goedgemaakt door de gebruiksvriendelijkheid van het besturingssysteem van het apparaat. Ook de bijgeleverde software iTunes werkt perfect.
En tegenover de gebruiksvriendelijke interface (en het nette uiterlijk van het apparaat) staat dan weer de matige speelduur op 1 batterij, het gemis van een (digitale) line out, line in, tuner, ogg support, record functie, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik blijf erbij dat er meer en met name beter spul te krijgen is in de prijscategorie van de Ipod.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten