Advertentie | |
|
![]() |
|
Toegepaste Communicatie Wetenschappen kun je alleen aan de Universiteit Twente studeren. Het is een erg praktische studie.
Je kunt ook Communicatiewetenschappen of Communicatie en informatiewetenschappen studeren. Ik zelf studeer Bedrijfscommunicatie (eigenlijk Communicatie en informatiewetenschappen) aan de katholieke Universiteit Nijmegen. Mijn studie onderscheidt zich van de andere doordat wij verplicht 1 vreemde taal moeten leren (wat mij erg aansprak). Ook hebben wij veel bedrijfskundige vakken, wat de overige communicatiestudies niet hebben. Het verschil tussen Communicatiewetenschappen en Communicatie- en informatiewetenschappen is dat de 1e veel socialer en theoretischer is. Het gaat vooral om de massacommunicatie. Bij Communicatie en informatie-wetenschappen wordt er veel meer naar de taal gekeken. Misschien is mijn verhaal heel moeilijk te begrijpen door alle begrippen, maar wat ik zelf eens zal doen is naar de verschillende open dagen of websites kijken. Het adres van Bedrijfscommunicatie is: www.let.kun.nl/ciw-bc
|
kheb een tijd geleden nog een topic hierover beantwoord:http://forum.scholieren.com/showthre...t=communicatie
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar verder... over CW in Enschede weet ik niks... ben er wel ooit wezen kijken geloof ik maar het heeft blijkbaar geen onuitwisbare indruk gemaakt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Communicatiewetenschappen, Bedrijfscommunicatie of toch beter Bedrijfswetenschappen? Passionfruit | 20 | 06-10-2007 18:58 | |
Studeren |
TCW enschede / CW nijmegen lizet | 12 | 12-05-2006 17:38 | |
Studeren |
Communicatiewetenschappen vs. Communicatie&Informatiewetenschappen Verwijderd | 17 | 13-11-2004 09:11 | |
Algemene schoolzaken |
Commerciele economie òf communicatie???? InekeDijkstra86 | 20 | 01-11-2003 19:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
UT Twente in brand... Verwijderd | 41 | 25-11-2002 13:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grote brand Universiteit Twente Mephisteus | 1 | 20-11-2002 23:12 |