![]() |
|
Op je tong nestelen zich ook veel bacterien ja. De tong poets je gewoonlijk met alleen water en probeer zo diep mogelijk te gaan (net niet tot je begint te kokhalzen
![]() ![]() Probeer minimaal 2 keer per dag je tanden te poetsen (en 1 keer per dag je tong). Een gore smaak lijkt me te doen hebben met bacterieen in je mond. Als je uit je mond stinkt, is het een ander verhaal. Dan kan het ook vanuit je maag komen (maagproblemen). De tandarts weet meer hierover (mijn schoonbroer is tandarts dus ik heb alles opgeschreven wat ik van hem wist ![]() |
![]() |
|
het kan zijn dat je halitose hebt; een pertinent slechte adem..
Een goed middel hiertegen is halita van dentaid. Dat is een mondspoelmiddel (21 euro) en dat moet je 2x per dag spoelen. Hoe ik dit weet komt door het volgende: Ik heb 4 jaar lang last gehad van halitofobie; de angst een slechte adem te hebben.. Ik heb al die tijd gedacht dat ik uit mijn mond stonk, wat dus helemaal niet zo was.. Jij kan ook tongcoating hebben.. Dat is dus de aanslag op je tong. Dit hoeft niet te stinken. Er is namelijk een verschil tussen een vieze smaak in je mond hebben en uit je mond raken. 95 % van de gevallen dat je uit je mond stinkt heb jhe geen vieze smaak in je mond (als het zon pertinente vieze adem is); en omgekeerd werkt het zo dus ook.. Koop een tongreiniger bij de apotheek |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]italianboy schreef:
[B]het kan zijn dat je halitose hebt; een pertinent slechte adem.. Een goed middel hiertegen is halita van dentaid. Dat is een mondspoelmiddel (21 euro) en dat moet je 2x per dag spoelen. Jezusjozefmariaabel! 21 euro! Afzetters! Trouwens, zoiets als mondwater helpt toch hoogstens 1 minuutje? |
![]() |
|
|