Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 18:22
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
maybe weten jullie het:

1) is het zo dat als je veel water drinkt dat je ook erger ongesteld bent?? ik drink namelijk heel veel water maar wordt t dan erger?

2) als ik n tampon in heb gehad dan doet t zeer als ik ga plassen, echt een rotgevoel.. doe ik iets verkeerd dan? want als ik die tampon in heb voel ik nix ofzo!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Da Girl schreef:
1) veel water drinken heeft heus geen invloed op hoeveel bloed je verliest, vraag me af waar je dat vandaan haalt
2) ook pure onzin, je urinebuis, en je vagina, dus waar het bloed uitkomt, zitten apart. Het lijkt me niet waarschijnelijk dat een tampon de oorzaak is van pijn bij plassen.

Anders doe je iets heel erg fout

Met dat eerste punt heb je gelijk.

Het tweede punt kan goed waar zijn, aangezien er een spier wat wordt opgerekt bij een tampon. Wanneer je plast, ontspan je je daaronder helemaal, dus voel je wat.
Ik ken het gevoel, daarom heb ik maar drie keer een tampon gebruikt. (Vergelijkbaar met het gevoel dat je bij een blaasontsteking hebt.)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:05
Verwijderd
Citaat:
xxxemmyxxx schreef:
maybe weten jullie het:

1) is het zo dat als je veel water drinkt dat je ook erger ongesteld bent?? ik drink namelijk heel veel water maar wordt t dan erger?

2) als ik n tampon in heb gehad dan doet t zeer als ik ga plassen, echt een rotgevoel.. doe ik iets verkeerd dan? want als ik die tampon in heb voel ik nix ofzo!
1) lijkt mij niks uitmaken. Hoeveel bloed je hebt ligt niet aan hoeveel je drinkt. Dat is met urine natuurlijk wel zo.

2)Uh, misschien span je je spieren teveel aan als je de tampon eruit haalt? Dat dee ik eerder namelijk ook (onbewust) en daar werd het heel pijnlijk van. Kan me voorstellen dat het als je dan plast nog zeer doet...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten