Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2002, 21:18
Angerfist
Angerfist is offline
ik heb de laatste tijd veel last van slimerig speeksel maar ook van die groene bollen die er soms uitkomen vliegen als ik moet hoesten ,ik blow elke dag kand it kwaad met dit weer ???
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:29
qghp
qghp is offline
zijn gewoon snotrochels
komt mischien omdat je beetje snotterig of verkouden bent heeft iedereen wel met dit weer maar blowen kan het wel wat erger maken denk ik ( het hoesten iig)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:41
Verwijderd
'k weenie of groen zo goed is...d'r is iets met de kleur van het snot...bij een bepaalde kleur is het ongezond ed...naja, als het lang aanhoud kun je ff langs de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:44
Verwijderd
Ik dacht dat groen hoorde bij longontsteking...

Maarjah ik weet nix van de invloed van blowen daarop ofzo...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 11:04
Verwijderd
Volgens mij hooort grijzig slijm juist bij een longaandoening (bronchitis in ieder geval). Groen slijm heb ik ook wel eens, heeft iedereen een wel eens.. 't is waarschijnlijk gewoon iets wat uit je neus komt, maar dan via je mond...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
't is waarschijnlijk gewoon iets wat uit je neus komt, maar dan via je mond...
Neej tis niet iets wat normaal uit je neus hoort te komen lol, maar leuke theorie
Groen slijm heeft iedereen wel eens (ik heb het hoogst zelden igg) maar mensen met astma e.d. hebben dit vaker, allergien ga je vol met slijm zitten, nahja das mijn ervaring (heb zelf geen astma )het wordt meestal geasocieerd met bronchitis.
Of blowen er wat mee heeft te doen kan je zelf uitmaken, sommige mensen kunnen niet tegen roken en gaan daardoor hoesten en krijgen slijm... kan er wel een effect op hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 18:45
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik dacht dat groen hoorde bij longontsteking...

Maarjah ik weet nix van de invloed van blowen daarop ofzo...
Ja das waar.
Ps:coole hond op je avatar alicia.
Oud 06-12-2002, 09:26
Gatara
Gatara is offline
Waarom eet je niet, in plaats van blowen?
Het kan zijn dat je luchtwegen geirriteerd raken door rook.

Rook je naast het blowen ook?
Dan moet je daar maar eens snel mee gaan stoppen
(graag zelfs )
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 09:28
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Neej tis niet iets wat normaal uit je neus hoort te komen lol, maar leuke theorie
Groen slijm heeft iedereen wel eens (ik heb het hoogst zelden igg) maar mensen met astma e.d. hebben dit vaker, allergien ga je vol met slijm zitten, nahja das mijn ervaring (heb zelf geen astma )het wordt meestal geasocieerd met bronchitis.
Of blowen er wat mee heeft te doen kan je zelf uitmaken, sommige mensen kunnen niet tegen roken en gaan daardoor hoesten en krijgen slijm... kan er wel een effect op hebben.
Mijn vriend heeft copd, laatst een stuk in een van zijn informatie boekjes gelezen dat grijzig slijm duidt op iets dat te maken heeft met allergie/copd en groenig slijm meer bij verkoudheid hoort.
Roken kan het natuurlijk versterken, je hebt mensen die wanneer ze roken ineens veel meer last van speeksel/slijm hebben en daardoor de hele dag lopen te spugen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 14:21
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Waarom eet je niet, in plaats van blowen?
Het kan zijn dat je luchtwegen geirriteerd raken door rook.

Rook je naast het blowen ook?
Dan moet je daar maar eens snel mee gaan stoppen
(graag zelfs )
ja ik rook per dag 3 sigaretjes of zo maar blowen elke dag ,maar als ik hoeft of diep adem heb ik z;n stem door m;n keel alof ik astma heb terwijl ik et helemaal niet heb.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 21:06
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef:

Ps:coole hond op je avatar alicia.
dank je
Ik weet het, mijn hond is ongelooflijk stoer
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:27
Markiex
Markiex is offline
Roken, en dus ook blowen, verminderd je weerstand waardoor je dus sneller verkouden wordt. En zoals al gezegd: bij verkouden zijn hoort groen slijm.

Regels voor berichten