Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
uiterlijk: ogen (mysterieus en ondeugend), donker haar, mooi figuur (geen bierbuikje, etc,
maar ook niet zo'n kleerkast), kleren (geen roze blousjes etc, of opstaande kraagjes) Maar het moet vooral 1 geheel zijn, hij moet zijn eigen zijn!!!! innerlijk: lief, maar niet te klef, betrouwbaar, gevoel voor humor en eerlijk
||
Citaat:
Trouwen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*valt voornamelijk op jongens die niet op hun mondje gevallen zijn en voor hun mening durfen uit te komen, niet verlegen zijn maar ook niet schreeuwerig en patserig* Jupz, ze bestaan ![]() |
![]() |
|
uitstraling vind ik het belangrijkst...
en dan bedoel ik iemand die uitstraalt dat ie vrolijk en blij is. iemand met een glinstering in z'n ogen. iemand die van het leven geniet... ogen vind ik heel belangrijk. ook vind ik het mooi aan een jongen als hij grote wenkbrauwen heeft (zoals josh harnett zeg maar) haar vind ik ook belangrijk. beetje omhooggezet vind ik wel leuk. of zeg maar, wat de meeste jongens een bloempotkapsel noemen. zoals die gast van the calling zeg maar... lichaam is niet heel belangrijk, maar wel een van de eerste dingen die je ziet... niet te dik, niet te dun, klein beetje gespierd. maar goed, het innerlijk vind ik altijd nog het belangrijkst... hij moet iig geen macho zijn, of zo'n arrogante zak... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik moet doen Choisai | 9 | 11-01-2009 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
'Het schoonheidsideaal' (betoog?) kayce | 3 | 01-05-2004 21:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |