Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2002, 16:20
Verwijderd
Heeee

Beste mensen,

Gisteren avond ben ik wezen oppassen samen met een leuk meisje, ik vond haar al leuk en zij mij ook, later op de avond hebben we ook gezien, maar nu hebben we niks, we kennen elkaar nog helemaal niet zo goed. Maar ze zou mij bellen zei ze.
Volgende week vrijdag ga ik naar een feest en zaterdag ook, als het goed is komt zij dan ook, maar hoe doen jullie dan, ik weet het eigenlijk niet, ben niet echt onzeker hoor, maar gelijk zoenen zie ik ook niet zitten, we hebben ten slotte nog niks.
Maar het stelde wel degelijk iets voor gisteren.
Het is ook zo dat ze nog nooit een relatie heeft gehad, het benauwd haar een beetje als het te dichtbij komt, ze is erg op haar vrijheid gesteld ( vrijheid=blijheid ) maar ik wil haar laten zien dat je in een relatie ook erg vrij kan zijn, teminste zo wil ik wel altijd mijn relaties. Ze zou me trouwens bellen maar ben benieuwd, volgens mij is het niet zo'n meisje maar we zullen het zien.

graag reacties

liefs mij/syphon/rob
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2002, 16:33
moenbase
moenbase is offline
Wat versta jij onder 'vrij zijn' in een relatie?
Oud 30-11-2002, 16:46
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ja idd, wat versta je onder vrij zijn, als je eronder verstaat dat je iedere week wil zoenen met iemand anders (maar zo geef je aan niet te zijn) dan werkt het niet. Als je bedoeld soms nog wat tijd voor jezelf/ je vrienden, dan kan dat best hoor! Ik vind dat juist meer dan normaal, je hoeft niet altijd aan elkaar geplakt te zitten.
Zo dacht ik er dus ook altijd over, van een vriendje hebben als ik maar niet iedere dag aan hem vastgeplakt zit. En... nu heb ik serieus een vriendje en wat wil ik; hem iedere dag zien ... misschien veranderd liefde je ofzo...
Nee maar het moet gewoon kunnen hoor elkaar vrijlaten in een relatie, zeker als je daar (van te voren) duidelijk me thaar over praat!
Oud 30-11-2002, 17:58
Verwijderd
Bedoel ermee, elkaar niet elke dag zien, dus niet 24/7 per week, gewoon 2/3 per week
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 18:04
frotje
frotje is offline
als zij aangeeft graag vrijheid te willen, praat dan met r!! vraag wat zij precies onder vrij zijn verstaat en mochten jullie iets krijgen, wat zij zich ervan voorstelt.
denk dat je daar een heel stuk wijzer van wordt.
succes
Oud 30-11-2002, 18:24
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
je moet toch met haar praten ja.. over wat zij hier nou van voorstelt hoe ut verder gaat enzo.
Oud 02-12-2002, 21:34
Verwijderd
Gedaan, dit is tot nu toe de conclusie.
Ze heeft tijd nodig, tijd om na te denken, om goed na te denken en daaruit een conclusie te trekken. Weten voor wie ze gaat, voor wie ze kiest. Ik ging in het begin een beetje snel, maar zie haar nu vrijdag op een feest, ik probeer een leuk praatje te maken, niet te lang en niet te kort, dat er zon aantrekkings kracht ontstaat, maar waarom is de liefde zo moeilijk.

ps: dit waren haar duidelijke woorden

||**::Maris::**||--ThE World is MinE::**|| zegt:
ok maar rob? kijk ik kan dus ook niet met jou zoenen vrijdag.. ik bedoel ik wil gewoon ff uitzoeken hoe dat zit enzo met thomas en het voelt niet goed als ik met jou zoen terwijl ik nog wat voor hém voel

Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 23:11
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Syphon schreef:
maar waarom is de liefde zo moeilijk.

Je vergist je. Het is geen liefde.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 06:08
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
ze heeft nog gevoelens voor die Thomas....
dat zegt ze toch duidelijk ???
Maar ik hoop voor je dat er gevoelens komen voor jouw van haar kant af.

Vrees alleen van niet...maar je weet nooit...

Kusjes Eva
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 08:07
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Je vergist je. Het is geen liefde.
Ja inderdaad. Ik lees gezever over vrijheid, terwijl ze gewoon gevoelens voor een ander heeft :/

Beetje lame hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:37
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
******** schreef:
Ja inderdaad. Ik lees gezever over vrijheid, terwijl ze gewoon gevoelens voor een ander heeft :/

Beetje lame hoor.
Beetje veel.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:

Ekaar de mogelijkheid om te bedonderen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 22:36
addict
addict is offline
eej rob

zo hey dat kan me dus echt wel kwaad maken zon kind dat gaat blaten over dat ze vrij wil zijn etc. ze vind gewoon die lijpo van een thomas leuk mijn advies voor jou vooral niet laten merken dat je haar leuk vind ineens heel vaag doen en afstand houden mishien bedenkt ze zich dan en anders kun je haar maar beter vergeten en dan is dit een mooi begin geweest door afstand te nemen.
Oud 05-12-2002, 07:44
miro
miro is offline
Sorry hoor maar als degene waar ik verliefd was nog gek was op iemand anders............ Dan zou ik haar meteen vergeten. Tis wel duidelijk dat ze die andere jongen leuker vindt dan jou. move on.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 07:49
miro
miro is offline
Citaat:
Wes schreef:
Ekaar de mogelijkheid om te bedonderen.
mwah hoeft niet. Mijn vriend en ik zijn ook best "vrij" Daar verstaan we onder: Elkaar zien als we tijd hebben, als je iets met vrienden wil doen moet dat kunnen, we zien wel wat we gaan doen, gaan niet alles van te voren plannen, alleen stappen met je eigen vrienden enz.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 08:22
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
mwah hoeft niet. Mijn vriend en ik zijn ook best "vrij" Daar verstaan we onder: Elkaar zien als we tijd hebben, als je iets met vrienden wil doen moet dat kunnen, we zien wel wat we gaan doen, gaan niet alles van te voren plannen, alleen stappen met je eigen vrienden enz.
dat moet in alle relaties kunnen,daarvoor hoef je geen vrije relatie te pakken
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 08:31
miro
miro is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dat moet in alle relaties kunnen,daarvoor hoef je geen vrije relatie te pakken
Ehm nou ik heb toch wel heel goed gemerkt dat het in sommige relaties niet kan. Aangezien ik een "niet vrije" relatie van 2 jaar achter de rug heb kan ik dus wel zeggen dat ik vind dat ik nu een vrije relatie heb.

Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 08:40
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Ehm nou ik heb toch wel heel goed gemerkt dat het in sommige relaties niet kan. Aangezien ik een "niet vrije" relatie van 2 jaar achter de rug heb kan ik dus wel zeggen dat ik vind dat ik nu een vrije relatie heb.

dat ligt er maar net aan met wie je iets hebt denk ik, de een wil je claimen de ander niet, maar of er dan meteen sprake is van een "vrije"relatie?dat denk ik niet, ik denk dat je dan vrijer bent in je relatie, als je tegen iemand zegt ik heb een vrije relatie hebt denken 9 van de 10 mensen daar toch heel anders over, dan hoe jij t omschrijft.

(ok dit gaat enrgens over volgens mij)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 10:18
DJken
DJken is offline
Je mag nooit hopen op liefde...

Liefde komt vanzelf...

Als je er zit op te hopen en naar uit te kijken...en het lukt dan niet..dan ben je nog meer gekwetst..
Oud 08-12-2002, 16:13
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Ooooooooooooooooo oooooooooo .. Vrijheid?! Waarin?
Kijk als je iets met elkaar hebt.. dan ben je nog steeds vrij! ennuh als je dingen wil doen met een vriend ofzo.. dan is da een afspraak.. maar je bent toch vrij in je doen en laten
Ik vraag me af hoe een relatie is zonder vrijheid!!!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:16
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Oja met vrij zijn bedoel ik niet...Iedereen aflebberen enzo!
Dan bedoel ik dus gewoon trouw zijn en de rest moet je zelf weten.. of afspraken maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten