Advertentie | |
|
![]() |
|
als zij aangeeft graag vrijheid te willen, praat dan met r!! vraag wat zij precies onder vrij zijn verstaat en mochten jullie iets krijgen, wat zij zich ervan voorstelt.
denk dat je daar een heel stuk wijzer van wordt. succes ![]()
|
Verwijderd
|
Gedaan, dit is tot nu toe de conclusie.
Ze heeft tijd nodig, tijd om na te denken, om goed na te denken en daaruit een conclusie te trekken. Weten voor wie ze gaat, voor wie ze kiest. Ik ging in het begin een beetje snel, maar zie haar nu vrijdag op een feest, ik probeer een leuk praatje te maken, niet te lang en niet te kort, dat er zon aantrekkings kracht ontstaat, maar waarom is de liefde zo moeilijk. ps: dit waren haar duidelijke woorden ||**::Maris::**||--ThE World is MinE::**|| zegt: ok ![]() Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 21:36. |
![]() |
|
![]() |
eej rob
zo hey dat kan me dus echt wel kwaad maken zon kind dat gaat blaten over dat ze vrij wil zijn etc. ze vind gewoon die lijpo van een thomas leuk mijn advies voor jou vooral niet laten merken dat je haar leuk vind ineens heel vaag doen en afstand houden mishien bedenkt ze zich dan en anders kun je haar maar beter vergeten en dan is dit een mooi begin geweest door afstand te nemen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ok dit gaat enrgens over volgens mij) |
![]() |
|
Ooooooooooooooooo oooooooooo .. Vrijheid?! Waarin?
Kijk als je iets met elkaar hebt.. dan ben je nog steeds vrij! ennuh als je dingen wil doen met een vriend ofzo.. dan is da een afspraak.. maar je bent toch vrij in je doen en laten Ik vraag me af hoe een relatie is zonder vrijheid!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe krijg je een goede algemene ontwikkeling Spinnetje-kim | 111 | 03-12-2007 09:12 | |
Liefde & Relatie |
vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip? groovy | 25 | 18-12-2005 18:51 | |
Psychologie |
Hoe zijn jullie hier mee omgegaan? Anno 1986 | 6 | 15-10-2004 19:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #4! Daantje_0705 | 305 | 25-08-2003 14:40 | |
Liefde & Relatie |
ruzie, hoevaak en hoe praten jullie dat uit? never mind | 11 | 02-06-2003 11:50 | |
Seksualiteit |
Beffen/vingeren hoe vinden jullie dat om te doen jonte beffen of te vingeren? Ruby_temp | 32 | 26-09-2002 12:01 |