Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn ouders betalen nog best veel voor mij, collegegeld (ik moet alleen de studifinanciering inleveren), hoef geen kostgeld te betalen, en qua kleding betalen zij meestal ook alles.. ik koop ook nie zo heel veel...
zelf werk ik nog ongeveer 10-15 uur in de week bij de bioscoop in wijchen (www.cinemaroma.nl ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik werk in een winkel in Alexandrium 2, das een winkelcentrum in rotterdam oost.
Werk er al 3 jaar, en daarvoor ook al 2 baantjes gehad, dus werk sinds ik bijna 15 was. Verder krijg ik studiefinanciering, standaard beurs + aanvullende beurs. Geen zakgeld, of kleedgeld. Ik kom wel rond, maar heb veel vaste lasten zoals kostgeld, verzekering, ziekefonds, internetabonnement, boodschappen, sport, schoolkosten. Dus kan niet zomaar kopen wat ik wil, moet wel opletten dat ik alles kan betalen wat ik moet betalen om niet in de schulden te komen. Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 14:17. |
![]() |
|
![]() |
Krijg zakgeld, en ik werk in de tuinderij van mijn ouders. That's it, soms maak ik weleens de kantine en de wc schoon of auto's. Maar hoef de dingen die ik nodig heb niet zelf te betalen. Eigenlijk niks, alleen make-up en dingen voor mijn kamer bijv.
|
af en toe werken (horeca of promotioneel), mijn studiefinanciering innen en zorgen dat mijn ouders (het meeste van) mijn kleding betalen, waardoor ik genoeg geld over houd om aan andere dingen spenderen en toch niet veel te werken. (het meeste geld geef ik uit aan kleding)
Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 17:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |