|
|
|
Verwijderd
|
Op aandringen van NecroDopey
Dit is een ingescande tekening, het is de bedoeling dat ik het in photoshop verder ga uitwerken, maar weet nog niet helemaal hoe...Wil niet te gauw in het trendhoerige grungy-brushes stijltje vallen, hoe wel het er misschien wel bij zou passen.. hmm.. Kom maar op met eventuele tips/op-/aanmerkingen..! ![]() [Originele versie is 1200x500 pixels, dus bij deze even een link naar het plaatje] > Klik < |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik vin ut trouwens een seer leuk tekeninkje , haha echt grappig hoofdje .... alleen staan der ogen nou open of dicht? HAHA
|
|
|
|
het abstracte krulsel vind ik iets te strak bij de 'losse' tekening (een heel levendig mooi hoofd, en losse flapperende haren etc)
En een beetje een 'gothic-sfeertje' zou wel goed staan bij deze plaat lijkt me (ogen dus lekker iris-loos laten, haar OF zwart, OF juist wit, of zwart inkleuren en dan inverten) tjeh, grungebrushes zijn dan wel trendwhore, maar hierbij zou je -in combi met een serene border of achtergrond- er een heel mooie plaat uit kunnen slepen...
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze staan dicht maar zal het even wat duidelijker proberen te maken Citaat:
Heb voor de geinteresseerden overigens een minescule update (klein kadertje er omheen, lichte achtergrond, subtiele bijwerking van krulsel) --> Klik
|
||
|
|
|
|
'k Vind de zwarte rand erom niet zo mooi. Bij het meisje krijg ik een bosnimpf-idee en de kadering legt een nimpf beperkingen op.
Mooi gedaan, de achtergrond heb je goed gemaakt. Past er mooi bij. Ook zijn die lijnen/vlammen/whatever beter. Alleen heb je linksonderin teveel achtergrond gedaan, nu lijkt het alsof ze schouders heeft. M.i. niet mooi. Maar over het algemeen: |
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| ARTistiek |
Tekenen uit hoofd Verwijderd | 4 | 08-03-2012 12:42 | |
| ARTistiek |
[tekening] Hoofd oude man Viporizer | 15 | 20-10-2004 22:35 | |
| ARTistiek |
WAt kan ik hieraan doen?!?!?!?! + [TEKENING] Verwijderd | 33 | 10-07-2004 13:04 | |
| ARTistiek |
'Zelfportret' (met de nadruk op de aanhalingstekens) [tekening] Verwijderd | 34 | 16-01-2004 15:43 | |
| ARTistiek |
[tekening] Fortisi | 12 | 28-02-2003 01:18 | |
| ARTistiek |
Mijn eerste serieuze poging tot een hoofd.. MilieuGaatVoor | 8 | 29-01-2002 15:18 | |