Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had eerst een soort recensie achtig iets waarin alle nummers besproken werden maar die is nu van internet afgehaald. Ik moe them nog ergens iutgeprint hebben, maar het wordt echt zo enorm interessant.
Owh en Olga, ik ben nu American Gods (van Neil Gaiman) aan het lezen (echt een super boek)...het is heel erg leuk, mrs.Hawley (Tori) wordt achterin het boek bedankt. En Tori op haar beurt, gebruikt wednesday (een personage uit eht boek) dus als onderwerp van een van haar nieuwe nummers ![]() *Mark gelukkig* en ik ben wel online, maar ik heb een nieuw email adres, ik weet niet of ik nu op jou lijst sta? justanotherdeadfag@hotmail.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() maar iig. om het even bij tori te houden, hoop ik dat ze weer naar nederland komt want ze is zooooooooooooo goed live ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
en en en....maart 2003 begint de europese tour
![]() en de tijden per nummer zijn OOK bekend ![]() 1) Amber Waves (3:38) 2) a sorta fairytale (5:30) 3) Wednesday (2:29) 4) strange (3:05) 5) Carbon (4:33) 6) Crazy (4:23) 7) wampum prayer (0:44) 8) don't make me come to Vegas (4:51) 9) Sweet Sangria (4:01) 10) your cloud (4:30) 11) pancake (3:54) 12) I can't see New York (7:14) 13) mrs. jesus (3:05) 14) Taxi Ride (4:00) 15) another girl's paradise (3:34) 16) Scarlet's Walk (4:16) 17) Virginia (3:55) 18) gold dust (5:54) 73 min 36 seconden! WAUW ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-09-2002 om 18:04. |
![]() |
|
Heb hem!
![]() de limited edition! Hoera! En hij is zo mooi! ![]() ![]() Echt weer een kunstwerk á la Boys for Pele! Voor degene met de limited edition: welke hangertjes heeft iedereen? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb ergens een live versie van Mr Zebra waarbij ze 2 x achter elkaar een fout maakt.. echt supercute.
|
a sorta fairytale kwam op MTV... ik was geschokt... de enige clip die ik ooit van haar op tv heb gezien is de professional widow remix... maar die jongen is echt schattig...
![]() wat scarlet's walk betreft, ik moet er nog een beetje aan wennen... klinkt nogal mellow. maja ze is nu ook gelukkig met dr dochtertje enzo dus logisch dat ze wat minder pissed off en verdrietig klinkt. wie gaat er naar t concert in januari?? tori in ahoy... mmm kweet niet wat ik ervan moet vinden.. ![]() |
![]() |
|
hoezo? tis toch nog niet uitverkocht?
ik vind het trouwens enorm vet dat tori amos nog best wel bekend is! tenminste, de meeste mensen die ik tegenkom kennen haar muziek of hebben wel eens van haar gehoord. vind ik nog een hele prestatie omdat ze echt nooit op tv of radio is (alleen nu met a sorta fairytale, maar dat is veel toegankelijker). |
![]() |
||
Citaat:
|
oja das waar ook maar die tel ik nooit mee want dat is niet echt n tori amos nummer... (zo, ik schrok me echt dood toen ik voor het eerst die originele versie hoorde!!
![]() ![]() ![]() maar wat ik bedoel is dat heel veel mensen die ik ken haar muziek echt kennen en ook echt mooi vinden, terwijl tori amos in nederland maar heel weinig publiciteit krijgt. vind ik best cool! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
( wat is er trouwens cool aan weinig publiciteit? Gun iedereen een beetje haar muziek, en haar haar fans) anyway, het is wel uitverkocht al. |
![]() |
||
Citaat:
ik bedoelde cool in de zin van cool dat ze ondanks niet zo veel publiciteit toch behoorlijk populair is, niet cool van 'cool ze is moeilijk underground en ik ben zo ubercool dat ik t wel ken en nu vind iedereen dr ineens leuk zo nep gewoon ![]() maar mijn punt (beetje ongelukkig geformuleerd ![]() enfin dat bedoelde ik dus ... zo tis eruit ... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb net ff wat nummers van het album gewodnload en het klinkt echt mooi he!
Nu heb ik ff een paar vragen over Tori Amos: - Is het meer jongens of meiden muziek? (wat voor soort fans heeft ze meer) - Lijkt haar muziek op die van Jewel? - Wat zijn haar grootste hits geweest/beste nummers? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En haar muziek lijkt vind ik niet op die van Juwel, aangezien ik niet van Juwel houd en wel van Tori. ![]() Beste nummers naar mijn idee: * blood roses * cool on your island * crucify * leather * father lucifer * hey jupiter * raspberry swirl * jackie's strength * silent all these years * icicle * sister named desire * waitress * cure cover: lovesong * sugar * cloud on my tongue etc. |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben overigens mannelijk en geen homo en vind haar muziek erg cool, ow jee..... Is dit een wonder, is dit een teken? ![]()
|
Kewl! is het uitverkocht?
![]() Ze speelt gemiddeld 25 nummers per optreden in deze tour! Ik kan echt niet wachten! ![]() En wanneer was ASF op MTV dan? want ik heb hem niet gezien? Ik vind trouwens dat er met deze CD wel een dieptepunt aan publiciteit is bereikt. Strange Little Girls had ten minste nog posters en je kon de clip aanvragen op the box. ASF kwam dagen te laat uit en de CD heeft ondanks de geweldige limited edition, echt nauwelijks aandacht gehad in bladen. Terwijl het toch een van haar mooiste albums is.. ![]() Owh, jongen en..tjsa wel homo ![]() ![]()
||
Citaat:
uhm.. ik ken wel een aantal tori amos fans die geen homo zijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
En óf het hier saai is! 108. Verwijderd | 500 | 31-12-2007 00:08 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
welke cd's heb je geluisterd, dezen dag 86dagreed | 247 | 28-01-2003 17:10 | |
Muziek |
laatste aankopen 86dagreed | 180 | 04-01-2003 17:59 | |
Muziek |
Wat was voor jouw "het " album van dit jaar?! Cameo | 91 | 29-11-2002 19:46 |