hai,
dit is meer eigenlijk een opmerking en ik weet ook niet of het hier thuis hoort, maar het zit zo:
Ik hoor en lees altijd van mensen die zichzelf te dik vinden, en die daar dan onzeker over zijn, en het standaard antwoord is dan meestal: De meeste jongens die vallen eigenlijk op wat steverige meiden enzo, ze willen liever iets om vast te houden, dan zo'n gratenpakhuis.
Een heel geruststellend antwoord,(ik denk trouwens ook dat dat zo is) maar heel vaak houden ze er geen rekening mee hoe dat voor dunnere mensen is. Iedereen wil zo graag dun zijn enzo, maar er zijn zat mensen die dikker willen worden en die daar onzeker over zijn. Ik ben zelf veels te dun en wil juist dikker worden maar dat is ook niet zo makkelijk als iedereen denkt.
Wat al helemaal nergens op slaat is dat 'dikke mensen hebben vaak een leuker karakter dan dunne' dat is weer op helemaal niks gebasseerd en nogal beledigend ook.
Maar goed, ik weet niet echt wat ik hier mee wil zeggen,(en ik bedoel het helemaal niet beledigend tegenover dikkere mensen ofzo) maar goed, moest het even kwijt.
Mensen, ik ben benieuwd naar jullie (eerlijke) mening hierover.
liefs
|