Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2009, 11:30
Anoniem.
Avatar van Anoniem.
Anoniem. is offline
Ik ben nu 1.58 en ik weeg 37 kilo.. wat, ik er ook aan doe. ik kom echt niks aan! ik ben zelf naar hulp geweest enzo. en ook een dieet op alleen maar fastfood helpt niet bij mij ik kom echt niks maar dan ook echt NIKS aan. hoe erg ik me best er ook voor doe! en mensen zijn meestal jaloers dan op mij enzo.. maar het is niet zo leuk als je denkt! want, ik ben nual 2jaar ongesteld en ik ben misschien in de 2jaar nog maar 15x ongesteld geweest omdat ik dus te weinig weeg. ik zit er echt heel erg mee. dus dun zijn is ook niet altijd leuk. mensen denken ook vaak dat ik anorexia heb enzo, maar dat heb ik juist helemaal NIET want, ik vreet me vol tot ik het gevoel heb alsof ik elk moment kan ontploffen en voordat ik dat gevoel heb duurt het wel even en moet ik echt HEEEEL veel eten! Ik zit er echt heel erg mee dat mensen zeggen dat ik anorexia heb enzo. maar ik durf het eigelijk aan niemand te vertellen en ik wil echt graag weten of iemand hier misschien iets weet waardoor ik kan aankomen? want, ik heb alles geprobeert maar niks heeft geholpen.. weten jullie misschien iets wat hier nog niet echt bekend is ofzo? waardoor ik boven de 40 kilo ga wegen.
Advertentie
Oud 02-05-2009, 11:56
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Misschien is het een goed idee een afspraak bij je huisarts te maken. Misschien is het iets lichamelijks waardoor je maar niet aankomt. Eventueel kan hij/zij je ook doorverwijzen naar een diëtiste, zodat jullie samen kunnen bedenken hoe je het best kunt aankomen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog tamelijk jong bent kan het prima zo zijn dat je over een paar jaar al een heel ander, minder dun, lichaam hebt.

(overigens denk ik dat dit topic beter past op lichaam & gezondheid )
Oud 02-05-2009, 12:22
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Wat xxChange zegt. Stel je vraag op Lichaam & Gezondheid in Voeding & Gezondheidstopic.
Deze sluit ik.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 06:59
Lichaam & Gezondheid Te dun...
SomeCuteness
5 12-06-2015 21:59
Lichaam & Gezondheid ontwikkeling , dun en kort enz..
depress
28 04-03-2012 12:39
Lifestyle Model broeken
Gigli
24 07-10-2003 14:36
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 18:22
Lichaam & Gezondheid ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu???
**~yvie~**
13 18-06-2003 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.