Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga naar Pinkpop zoals elk jaar...
Wat ik las op planet.nl is wel bemoedigend wat er waarschijnlijk komt: Deftones, Audislave, Foo Fighters en nog weet ik wat ik wel leuk vond.,... Hoop trouwens dat Avril komt, k wil die Chop Suey nu wel eens in het echt zien, dat porum wat ze erbij trekt zal denk ik mijn hele weekend goedmaken
|
ik doe nie aan al die festivals, heb opzich wel veel bands die ik gaaf vind al gezien en anders dan ziek ze liever in een zaal dan op een festival.. ik kies tussen pukkelpop en lowlands, ligt aan programma en als het nie zo veel scheelt dan liever lowlands ivm dixies
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
klik hier voor de poster van het blind guardian festival waar ik echt naar toe MOET
verderz gaat ik naar lowlands en hopelijk naar wacken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is al zeker dat ze in nederland spelen Ook dat het in Nijmegen is Alleen de datum is nog onzeker (ps Monsters of Rock is een HEEL goedkoop festival ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vraag vraag vraag . . . je komt toch niet heel toevallig in de Gonzo of wel ??
|
![]() |
er is ook een monsters of rock coverband festival (....beter?)
(althans op dit moment zijn er genoeg monsters of rock festivallen met nutallica (metallica), action in dc (AC/DC) etc. dus ik waarschuw alleen maar ff ![]()
Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 18:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() !!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn nl de echte bands. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Antwoord antwoord antwoord ... neej ik ben nog nooit in de Gonzo geweest maar iedereen heeft het er wel altijd over... maar uitgaan is nie zo mijn ding
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Bizarre was erg cool dit jaar. Lowlands ook. Volgend jaar kan dat dus niet meer allebei helaas
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|