Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mwah... je haalt gewoon ergens een oude versterker.... kost misschien 100 piek, sluit je 4 grote boxen op aan en je minisetje sluit je dan aan op de line-in (of tape, tuner, CD, etc) van die versterker.
Klaar is Kees... ohnee F10®!@n ![]() Zo heb ik het momenteel ook... midisetje is misschien maar 40 watt, versterker (20 jaar oude AKAI ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt niet zomaar een paar grote luidsprekers aansluiten op een willekeurige versterker, hoor. Sowieso, als je twee paar luidsprekers tegelijk aansluit moet je oppassen dat de totale impedantie niet te laag word. Dan word je versterker namelijk te warm als je hoge geluidsnivo's afspeelt met het risico van doorbranden van de zekering (of erger)
Je kunt, als je gewoon goed geluid wil hebben, het beste een tweedehands versterker van een gulden of 200-250 kopen, en twee luidsprekers van een goed merk voor ook een guldentje of 200-250 per stuk. Dan heb je een redelijk geluid denk ik (ervanuitgaande dat je ze bij een gerenommeerde HiFi-zaak koopt) Redelijk goeie en redelijk goedkope merken zijn: Technics, Sony, Pioneer, Akai, JVC. Probeer daar gewoon wat 2ehands spul van op de kop te tikken. |
![]() |
|
Ik geloof dat mijn miniset ongeveer 200 watt heeft... Kon op zich aardig geluid maken... Rond welke hoeveelheid watts moet ik zoeken wil ik het geluid hebben wat k beschreef? Enig idee? Moet binnenkort maar ff wat mensen in mijn ICQ hebben geloof ik
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je 200 watt boxen wilt hebben, kun je al niet meer gewoon terecht bij de Manhro/Apollo ofzo... Het klinkt mij alsof je om een beetje herrie te maken alleen een paar fatsoenlijke boxen nodig hebt... Je kan bv. een paar goedkope house-boxen kopen, heb ik laatst ook gekocht voor het relaxlokaal bij ons op school.... Reusachtige dingen, keiharde bas en verder nog best mooi geluid ook. -> 400 piek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb ze gewoon in de winkel gekocht: http://www.televersum.nl (zit 1 in A'dam en 1 in Almere)
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Oorsuizingen missG | 31 | 01-07-2016 18:04 | |
De Kantine |