Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het is puur voor de leuk, een beetje gta 1 spelen of zow en mijn moeder kan er dan op werken zonder dat ze aan onze spullen kan zitten enz. enz. gewoon voor de leuk, en voor deze prijs?
probleem is, ik vertrouw het niet. ik vind het errug laag die prijs en bovendien levert hij hem in eerste instantie zonder OS. ik kan het er zelf ook op zetten maar daar gaat het nu niet om. wat denken jullie? kan het of klopt hier iets niet? |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het niet doen.
Spaar gewoon door voor een goeie. koop er een op www.gistron.com of zo, is heel goedkoop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nu al wel een goeie hoor ( P III 700, 192 mb)... het is gewoon voor de leuk erbij.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ligt eraan war je ermee wil he? |
![]() |
|
![]() |
Kijk:
Als je hem alleen voor de leuk wilt hebben, koop hem dan gewoon. Je kunt hem vind ik voor dat geld niet laten liggen hoor, ik had hem allang gekocht voor als 2e machine erbij. Mijn oude Pentium 150 machine kon ik ook maar voor fl. 350,- kwijt incl. 14" monitor. En anders als ie niks doet, houdt je hem toch gewoon als sleutelbakkie ofzow... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja volgens mij is dat wel mogelijk, maar dan moet op die machine Windows 98 momenteel draaien en moet je dan even doen met Norton Systemworks, die kan een complete uitdraai maken daarvan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
christus
de tijd dat we duizenden guldens voor een p60 betaalden zijn voorbij hoor.. hij verkoopt m voor een schitterende prijs.. vraag of je hem werkend kunt zien als je het écht niet vertrouwd.. maar damn, overal worden dit soort systeempjes aangeboden, en vaak ben je wel een meier duurder uit.. niet zo bang doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je 3com kaart 't niet doet, gewoon opsturen, krijg je voor noppes een nieuwe omdat er levenslange garantie zit op die dingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
iemand anders die er belang bij heeft??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ideaal, kheb zelf ook zo'n kreng draaien, met een shoutcast server erop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Okee, het is vast wel ergens goedkoper te verkrijgen (familie, vrienden, liefdadigheid) maar als de prijs niet een al te groot bezwaar is dan is het toch geen slechte koop? Zeker niet gezien hetgeen er al in zit. Echt, het is een perfecte X terminal!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem ACER PC - Windows 7 installeren? Boeing 747-400 | 5 | 11-12-2010 20:23 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Software & Hardware |
[LCD-TV] nieuwe aanschaffen no pain n death | 35 | 04-01-2007 00:55 | |
Software & Hardware |
[PC] Nieuwe pc, ook nieuwe videokaart? RiBe | 31 | 13-09-2004 19:36 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] De onderdelen I-brahimovic | 25 | 10-03-2004 15:59 | |
Software & Hardware |
Welke TFT monitor, mid-budget (Was: [Upgrade] Doen of wachten?) Koen | 40 | 09-08-2003 19:23 |