Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gegroet, Johan |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
alleen als het een meisje wordt hefet het een functie |
![]() |
|
![]() |
Bewijs dat 1 + 1 --> 2 is.
Simpel, maar wel leuk. Ik geloof dat ze dat wel eens geprobeerd hebben en op zo'n 1000 kantjes terecht kwamen! ![]() Groetjes Ben(die eindeloos veel vragen zou kunnen bedenken ![]()
||
Citaat:
REIE
|
![]() |
Waarom er in de bijbel niks staat over buitenaardse beschavingen
![]() Wat er gebeurt als je terug in de tijd kan gaan en iets verandert...
||
![]() |
Citaat:
vraag is: Bewijs dat 1 + 1 = 2 ....zo moeilijk is het toch niet? ![]() Groetjes Ben(die dat wel vaker gehoord heeft, maar er zich weinig van aantrekt ![]()
||
Citaat:
![]() En wat rijmt er op auto... Na die vraag is... fouto? Ik kan niks verzinnen, mijn kop lijkt wel van houto! Het stinkt hier. Ja, ik liet net een bouto ![]() BrEeZaH-taal: Maar ik ben ook nog niet zo oud, yo. Een pot waar je op schijt is een bout-po ![]() (of een ongelukkige lesbienne.) ...Argh! Nog eentje... *denkt diep na* ... ik kom hier nog op terug.
||
Citaat:
DAT is een (retorische) vraag, debiel met je blije nickname! CHECK HET F*CKING VRAAGTEKEN. @!#$ die plz. k thx
Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 02:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Groetjes Ben(die zich niet druk maakt of het retorisch is of niet, maar er een antwoord/bewijs op/voor wil hebben en waar het om gaat in deze topic ![]()
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 04:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Probeer dat nog eens maar nou sociaal wenselijk? ![]() En bedenk alstublieft: we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Je kunt het ook gewoon vriendelijk duidelijk maken hoor...
|
Er zijn heel veel vragen onbeslisbaar. Meer dan je denkt.
Epimenides was hier heel sterk in, met zijn Merkwaardige Lussen. Ik zal het illustreren met een voorbeeld: De volgende zin is onwaar. De vorige zin is waar. Welke van beide zinnen is juist? (aangezien ze niet beide juist kunnen zijn) Dit wordt zo opgelost: ze zijn individueel bekeken beide waar, maar als systeem is het onbeslisbaar.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 2x een polly Ieke | 0 | 07-12-2003 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |