Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2002, 17:24
WolterB
WolterB is offline
ik gebruik momenteel InterVideo WinDVD 3.57, maar omdat die al een tikje verouderd is ben ik van plan een andere te proberen (trial downen, niets illegaals aan).

nu vroeg ik mij af welke player het beste bevalt qua beeld en geluidweergave en welke een goede 4-points surround optie biedt.

ik weet dat InterVideo en Cyberlink de bekendere players hebben, maarzo goed ben ik niet op de hoogte van de ontwikkelingen op dit gebeid.

alvast bedankt
Advertentie
Oud 08-12-2002, 22:47
Verwijderd
de nieuwe van intervideo is leuk (4.5 platinium)
tipje mail me voor een random nummer! natuurlijk geen serial
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 00:07
wyner
wyner is offline
Cyberlink PowerDVD 4 XP werkt prima.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:57
WolterB
WolterB is offline
ik heb intervideo windvd 4.5 platinum trial gewondload en geprobeert, maar ik krijg de 4 points surround totaal niet aan de praat

ik kan slachts uit 2 speakers kiezen, niet uit meer, terwijl mijn geluidskaart zowel front als rearspeakers ondersteunt (SB Live! 1024)

weet iemand of dit op te lossen is met dit kaartje of moet ik verder op zoek
Oud 09-12-2002, 17:43
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
WolterB schreef:
ik heb intervideo windvd 4.5 platinum trial gewondload en geprobeert, maar ik krijg de 4 points surround totaal niet aan de praat

ik kan slachts uit 2 speakers kiezen, niet uit meer, terwijl mijn geluidskaart zowel front als rearspeakers ondersteunt (SB Live! 1024)

weet iemand of dit op te lossen is met dit kaartje of moet ik verder op zoek
dat komt mischien omdat het een trail version is

ik had eerst 1 of andere versie van cyberlink powerdvd waar surroundsound ook niet selecteerbaar was
toen heb ik cyberlink powerdvd 4 XP gedownload van kazaa en die werkte prima, terwijl hij er precies hetzelfde uitzag
Oud 09-12-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Copeland schreef:

ik had eerst 1 of andere versie van cyberlink powerdvd waar surroundsound ook niet selecteerbaar was
toen heb ik cyberlink powerdvd 4 XP gedownload van kazaa en die werkte prima, terwijl hij er precies hetzelfde uitzag
Nee het verschil zit in de versie die meerdere speakers ondersteund of enkel stereo geluid. Dat heeft niets met dvd xp te maken maar dat het de pro versie is. en ja ze zien er inderdaad hetzelfde uit.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:59
Copeland
Copeland is offline
o
Oud 09-12-2002, 19:51
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Copeland schreef:

het vage is dat in de mail stond dat het de vollegide versie was en dat je hem 30 dagen volledig kunt gebruiken (is zelfs nederlandstalig) .

je kutn m via een simpele optie registreren en dan komen dr geen opties bij
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten