Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
maak eerst een opstart diskette
als je die nog niet hebt als je dat gedaan hebt start je je comp opnieuw op met de diskette erin dan start ie hem opnieuw op dan zegt ie opstarten met cd rom onderstuining of niet dan doe je hem met cd rom onderstuining dan komt ie op a terecht en dan tik je format ***s /s is beter voor als je daarna weer setup wilt aanzetten (( hij wil nog wel eens foutmeldingen aangeven nameklijk)) dan formateert ie hem dan je pc opnieuw opstarten met je flop en dan weer met cd rom onderstuining en dan als ie klaar is je cdrom schjf intyppen en setup doet ut mazzl youri
|
Verwijderd
|
allemaal leuk en aardig, maar microsoft heeft de DOS-modus verborgen.. voor een leek ook niet aan te raden dat even te fixen..
dus wat je doet is.. maak een opstartdiskette aan.. Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Add/Remove Programs (weet zo de nederlandse vertaling niet) en dan ga je naar het tabblad Opstartdiskette.. klik dan op 'Create Disk' en je bootdiskette is in de maak.. ik heb geen ervaring met de standaard boot-diskettes van ME, maar ongetwijfeld zul je naderhand eventjes de autoexec.bat en config.sys willen wijzigen naar iets wat jij kunt gebruiken.. zorg er in ieder geval voor dat je op de diskette hebt staan.. FORMAT.EXE FDISK.EXE SMARTDRV.* DELTREE.EXE volgens mij zit er op de standaard ME opstartschijf gewoon CD-ROM ondersteuning.. dus daar hoef je je niet druk om te maken.. dan heb je dus een bootdisk, test hem eerst eventjes, en dan kun je gaan formatteren.. suc6 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win XP] Performance optimaliseren dafelix | 19 | 17-01-2005 17:30 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Onhandig installeren zonder serial Maradinus | 23 | 22-06-2004 15:36 | |
Software & Hardware |
[Windows] Computer opschonen NielZ | 4 | 31-10-2003 12:08 | |
Software & Hardware |
[windows] experts gezocht! please help me! filmfreak | 24 | 05-12-2002 23:32 |