Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Maar goed, je hebt idd gelijk, alle nieuwe schijven van IBM en Quantum zijn alleen nog maar in ATA/100...denk dat 't toch die IBM of een Quantum word dan, als ik dit zo lees. Jullie zeggen dat de IBM snel + stil is...maar 'k heb zelf altijd Quantum gehad en daar ben ik hardstike tevreden over. iig bedankt ! |
![]() |
|
![]() |
Hier is het reviewtje van de gxp 60: http://www.gamepc.com/reviews/hardwa...1&mscssid=&tp=
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() En dat terwijl Quantum zo'n Quiet Drive Technology heeft ![]() |
![]() |
|
IBM Hd's vertrouw ik voor geen meter meer.
Ik heb vroeger een 6.4 Gb IBM Hd gehad (weet niet precies meer de naam ed), die 1x gecrasht is. In deze Pc zit een IBM Pluto 20,5 gb 7200 rpm. Dit is al de 3e (!) Hd van deze soort, al 2 van zijn voorgangers zijn dit afgelopen kalender jaar gecrasht. Waarschijnlijk een defecte leesarm. Vind ik toch een bijzonder instabiel gebeuren, ook al staat mijn Pc 24/7 aan, 2 harde schijven slijten in een jaar lijkt me een beetje teveel van het goede. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stuiter je wel 's met je PC? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Media speler kopen. Welke?? Mr.Banana | 16 | 14-03-2011 00:26 | |
Software & Hardware |
[MP3 Speler] -> kopen, +20gb. Welke? Verwijderd | 85 | 21-10-2005 19:07 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Welke soort HD kan samen met mijn moederbord? In Your Room | 6 | 20-02-2005 19:04 | |
Software & Hardware |
Welke PC('s) heb jij? PC_Freak | 24 | 16-05-2002 21:10 | |
Software & Hardware |
Partition Magic, kan een jongen (ik dus) daarmee werken? Rhinus | 41 | 23-11-2001 21:01 | |
Software & Hardware |
hd overbouwen zonder info te verliezen? duracelkonijntje | 19 | 28-08-2001 23:47 |