Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
zover ik weet kun je in mijn bios alleen instellen of tie eerst van floppy / cdrom / HD moet booten, niet van WELKE HD...
Maar daar ging 't helemaal niet om, ik wilde alleen maar weten of m'n comp zogauw hij een nieuwe HD detect de info die erop staat gelijk kan lezen. grz duracelkonijntje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en leeftijd heeft er m.i. juist wél mee te maken, daar oudere borden over het algemeen stricter zijn met dat soort dingen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hdd0 = pri master, 1=pri slave..... met ze omgewisseld op hdd1 booten in de bios willie wel, maar dan moet ik eerst zegge dattie op HDD1 moet booten, anders zegt ie "no system or disk error" Age is nothing but a number... even with computers.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
HO! da's juist de bedoeling van een forum...... zo lang mogelijk doordiscussieren op 1 onderwerp, toch? dat jij je antwoord hebt is voor jou genoeg, dus jij hoeft nie meer te komen op deze topic.... dan mogen wij toch wel 7334-look'a'like doen over biossen?
||
Verwijderd
|
[quote]duracelkonijntje schreef:
Citaat:
snotneus.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik krijg ook zo'n 20 fanmails per dag..... (50% reclame, ong. 25% forum) en jah, zijn maar 2 klikken om die mail weg te krijgen.... enne, nobody forced you to put a V in the checkbox "stuur e-mail bericht als der 'n reply is" is je eigen risico dus.... die 't 'nkeer bij 'n thread op Onzin en je leert 't wel af!
|
![]() |
|
|