Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2001, 20:06
crcorp3
crcorp3 is offline
Ik zie met mijn beeldscherm alleen nog maar groen en blauw (en alle combinaties van die twee) maar rood is niet meer van de partij. Als het elektronenkanon naar de 'hasjemedeie' is, kan er dan nog iets aan gedaan worden en zoja wat?
Oud 10-04-2001, 21:26
S
S is offline
sla eens tegen het beeld/bureau aan. dit kan helpen (een draadje dat loz zit ofzo). Dit hielp in ieder geval wel bij mij.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2001, 22:12
Verwijderd
Dan is het snoer van je beeldscherm naar de terror. Ik had hetzelfde. Door zo'n snoertje lopen drie kanalen, voor elk van het RGB-model één. Als dat snoertje kapot is, zie je dus één kleur niet waardoor het beeld vernaggelt wordt. Als je een snoer hebt wat zowel van de monitor als van de videokaart loskan, heb je geluk. Zoniet, dan moet je ff een nieuw snoertje eraan laten zetten, dat zal in de buurt van de 50-75 piek kosten, hangt ervanaf waar en door wie je het laat doen...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2001, 12:05
Dreams
Dreams is offline
Eerst ff alles aandrukken en *zelfs* de schroevjes aandraaien!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2001, 15:57
dystopia
dystopia is offline
Nou sla eens tegen je monitor ik heb dat ook wel 'ns gehad. Controleer ook je instellingen van je monitor!

En anders: probeer eens De Wallen
Oud 11-04-2001, 20:50
S
S is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Nou sla eens tegen je monitor ik heb dat ook wel 'ns gehad. Controleer ook je instellingen van je monitor!

En anders: probeer eens De Wallen

tja... de wallen . maar het is niet alleen rood. er is ook UV (paars) blacklight en geel (de bananenbar)... jaa, ik was er laatst nog. maar nergens binnen hoor. ik was gewoon in amsterdam.

Met citaat reageren
Oud 13-04-2001, 20:35
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
in de monitor (onder de kap dus) zitten 3 scroefkoppen rood geel en blauw die kun je aan draaien dus dan draai je de rode schroefkop aan...
Oud 14-04-2001, 10:26
crcorp3
crcorp3 is offline
Bedankt voor de reacties!
Oud 16-04-2001, 15:08
Cavorka
Cavorka is offline
NIET ZOMAAR JE MONITOR OPENSCHROEVEN!!! Het elektronenkanon gebruikt ongeveer 20.000 Volt om de elektronen te versnellen en die lading is er niet zomaar af als je de stekker er uit trekt....
Dit probleem is waarschijnlijk je monitorsnoer die je een beetje heen en weer moet bewegen, maar als je per se in je monitor wilt kloten moet je de stekker er uit trekken en hem een uur of drie laten staan...

suc6
Met citaat reageren
Oud 16-04-2001, 20:38
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Cavorka schreef:
NIET ZOMAAR JE MONITOR OPENSCHROEVEN!!! Het elektronenkanon gebruikt ongeveer 20.000 Volt om de elektronen te versnellen en die lading is er niet zomaar af als je de stekker er uit trekt....
Dit probleem is waarschijnlijk je monitorsnoer die je een beetje heen en weer moet bewegen, maar als je per se in je monitor wilt kloten moet je de stekker er uit trekken en hem een uur of drie laten staan...

suc6
Als hij niet meer antwoord weten wij wat er gebeurd is
Oud 16-04-2001, 21:05
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Citaat:
Cavorka schreef:
hehe LoL wis ik niet ;p
dan heb ik best veel geluk want ik heb vaak een monitor open geschroefd ;p
Oud 18-04-2001, 19:32
crcorp3
crcorp3 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Als hij niet meer antwoord weten wij wat er gebeurd is

ik ben er nog...

nou, ik heb ook wel geleerd dat er zoiets als condensatoren bestaan. Ik kijk heus wel uit mijn doppen, maar dat &#&&*^[censuur] beeldscherm geeft nog steeds geen rood weer. Alle gegeven raad ten spijt. Maar een nieuwe kopen. Nogmaals bedankt voor de hulpvaardigheid.
Oud 27-04-2001, 14:57
Dreams
Dreams is offline
Citaat:
crcorp3 schreef:
ik ben er nog...

nou, ik heb ook wel geleerd dat er zoiets als condensatoren bestaan. Ik kijk heus wel uit mijn doppen, maar dat &#&&*^[censuur] beeldscherm geeft nog steeds geen rood weer. Alle gegeven raad ten spijt. Maar een nieuwe kopen. Nogmaals bedankt voor de hulpvaardigheid.
'T slijt toch af hè?

Met citaat reageren
Oud 01-05-2001, 10:38
Pyro
Pyro is offline
Ga naar de dokter :+
Oud 04-05-2001, 22:10
vuurpijl
vuurpijl is offline
koop gewoon een nieuwe pc
Met citaat reageren
Advertentie