Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 18:35
de postbode
de postbode is offline
hey allemaal, een vaag probleem. k heb van mn oom een oude 15'' crt monitor cadaue gekregen. da's leuk. maar nu hou k vanaaf een film avondje en omdat mn standaart 15'' tftje niet echt een groot kijk oppervlak heeft dacht ik van kom, laat ik dat andere monitortje aan de andere kant van mn bureau als cloon draaien... dat gaat prima en zo (ti4400 asus) hij cloont hem fijn. alleen divx wil ie niet afspelen op dat andere beeldscherm, je ziet gewoon een zwart beeld iemand een idee... k heb zelf een tijdje met 2 monitors gedraai op mn oude zompu maar toen dit nog noot tegen gekomen...

-de postbode-
Oud 13-12-2002, 18:58
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
de postbode schreef:
hey allemaal, een vaag probleem. k heb van mn oom een oude 15'' crt monitor cadaue gekregen. da's leuk. maar nu hou k vanaaf een film avondje en omdat mn standaart 15'' tftje niet echt een groot kijk oppervlak heeft dacht ik van kom, laat ik dat andere monitortje aan de andere kant van mn bureau als cloon draaien... dat gaat prima en zo (ti4400 asus) hij cloont hem fijn. alleen divx wil ie niet afspelen op dat andere beeldscherm, je ziet gewoon een zwart beeld iemand een idee... k heb zelf een tijdje met 2 monitors gedraai op mn oude zompu maar toen dit nog noot tegen gekomen...

-de postbode-
Geen DivX op een ander beeldscherm??? Maar voor de rest laat hij wel gewoon beeld zien. Vreemd hoor. Lukt het wel met een spelletje of AVI / MPEG filmpje? Probeer anders je instellingen, PAL ipv. NTSC, of had je dat al gedaan?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:09
Verwijderd
Sommige programma's geven een zwart beeld weer bij 2e schermen. Bijv. het programma dat ik gebruik om dvd's af te spelen (Intervideo Windvd) geeft bij sommige films een zwart beeld weer op de tv, puur softwarematig, want met een ander programma lukt het wel (kopieerbeveiliging?). Iig zou ik eens een ander proggie proberen en kijken of het daarmee wel lukt. Met divx-player doet ie ut hier prima.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:39
Koen
Koen is offline
Ligt inderdaad aan je programma. WMP bijvoorbeeld laat video's alleen op de primairy monitor zien. Er waren wel programma's die 't ook op de secundaire monitor af konden spelen, maar ik kan even niet op de namen komen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:58
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ligt inderdaad aan je programma. WMP bijvoorbeeld laat video's alleen op de primairy monitor zien. Er waren wel programma's die 't ook op de secundaire monitor af konden spelen, maar ik kan even niet op de namen komen
ultramon??
Oud 14-12-2002, 10:24
de postbode
de postbode is offline
laat ook maar, dit was echt een domme actie van me.. :\ vergeten de overlay aan te zetten op het 2e beeldscherm.. en dan doet ie het dus niet, *stom stom*

-de postbode-
Oud 14-12-2002, 17:11
Orion16
Orion16 is offline
Ik weet niet of het verschil uitmaakt, ik heb een verschillende Geforce's gehad met TV-OUT en allemaal deden ze het perfect! Ik gebruikte alleen wel een TV-scherm als kloonscherm. Ik had ook verder geen problemen met DivX's, DVD's en spelletjes.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:22
Koen
Koen is offline
Citaat:
de postbode schreef:
laat ook maar, dit was echt een domme actie van me.. :\ vergeten de overlay aan te zetten op het 2e beeldscherm.. en dan doet ie het dus niet, *stom stom*

-de postbode-
Uhm niet om 't een of ander hoor, maar waar doe je dat dan?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 18:50
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Koen schreef:
Uhm niet om 't een of ander hoor, maar waar doe je dat dan?
eigenschappen van je videokaart... bij mijn ti4400 staat er een tabblaadje met overlay opties bij. met de mogelijkheden
- uitgeschakelt
- primair beeldscherm
- secunair beeldscherm

-de postbode-
Oud 14-12-2002, 19:13
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ja, dat lijkt me wel een nuttige optie in dit geval
Oud 14-12-2002, 20:09
Koen
Koen is offline
Hm gewoon via System ed? Waarom heeft mijn Ti4200 dat dan niet?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 20:27
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Koen schreef:
Hm gewoon via System ed? Waarom heeft mijn Ti4200 dat dan niet?
hmm, probeer:
--> eigenschappen beeldscherm, instellingen, geavaceerd, ti4400 (4200 in jou geval), en dan in het tabblad links staat een tab met overlay.

-de postbode-
Reageren

Regels voor berichten