Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens moet je wel bedenken dat jouw telefoonkabel beter afgeschermd is dan de standaard audiokabeltjes die je bij de Megapool koopt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar volgens mij is het niet afgeschermd ofzo... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gewoon een kabel van 5 meter kabel uit mijn onboard geluidskaart (wel een goeie, moederbord was 600 piek) maar met een technics versterker van 20 jaar oud (van mijn vader geweest) en 300 Watt JBL boxen blaas ik de ramen uit de kozijnen...
Ik weet ook niet, dat had ik ook nooit gedacht. Misschien overwegen betere versterker en/of boxen kopen (of krijgen)?
|
![]() |
let op een paar andere dingen als bovengenoemd: ze INgang op je versterker, de tuner en phono geven bij mij 'n veel sterker signaal als de AUX en de CD
tape dubbing monitor heb ik ook, zet die op SOURCE en niet op A of B als je zo'n knop heb de knop APEAKERS moet op A, B, of A+B staan, afhankelijk van waar je je boxen aangeplugt heb.... dat zijn dingen zie mijn geluid naar de tering helpen als me zusjes er weer es mee spelen,succes!
||
![]() |
Citaat:
ik haal uit allebei evenveel... me boxen zijn de bottleneck.... me versterker op 55% en me boxen houwen 't nie meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hm, net een setje mission 701 speakers gekocht.. klinken erg gaaf |
![]() |
|
Het klinkt alsof je alleen maar wat 'lekkend' geluid hoort. Precies zoals je wel eens bij oude versterkers hebt (zoals die van mij
![]() Misschien kan iemand je helpen wanneer je deze vragen beantwoordt: Wat voor kabel gebruik je? (Ik neem aan eentje met aan 1 kant een koptelefoon jack en aan de andere twee tulp stekkers?) In welke uitgang van je geluidskaart heb je deze gestopt (als het kan dan kun je het beste line-out gebruiken, maar headphone/spkrs kan ook) In welke ingang van je versterker zit 'ie? (aux zou het beste zijn) Succes ![]() 9 meter mag trouwens normaal gesproken geen probleem zijn!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
ruis over de geluidskaart Blenderhead | 1 | 09-11-2007 09:28 | |
Software & Hardware |
Nieuwe (dure/goede?) geluidsintallatie Rhinus | 38 | 06-08-2006 22:11 | |
Software & Hardware |