Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb juist altijd het idee dat hoe graag ik er soms ook voor weg wil lopen, de problemen altijd met me mee gaan.. dat ik er dus niet weg voor kán lopen, ofzo..
|
Ik denk dat weglopen van problemen nooit goed is, het tijdelijk uitstellen van een probleem en de confrontatie kan echter wel vind ik. Vaak is het op bepaalde momenten heel erg moeilijk om met bepaalde dingen om te gaan, maar je er te lang van afsluiten gaat volgens mij alleen maar een opstapeling van problemen veroorzaken..
Ik zef variëer in dergelijke situatie, de ene keer wacht ik met een confrontatie omdat mijn gezonde verstand zegt dat ik het even niet aankan. Maar op het andere moment ga ik mezelf sterk maken door een confrontatie aan te gaan, en dat geeft vaak een gevoel van voldoening.. In het verleden liep ik echter wel vaak/meestal weg van mijn problemen, dat heeft een negatief effect gehad. Op een bepaald moment kon ik namelijk niet verder weglopen en kwamen er teveel dingen in een keer op me af.
|
Ik loop denk ik ook weg voor mijn problemen als ik er zo over nadenk. En ik weet ook dat het niet handig is, en dat het er dan echt niet beter van wordt, maar op het moment dat ik moeite heb met iets, is het voor mij het makkelijkst om te doen alsof het er niet is. Dan verstop ik vooral mezelf, en mijn gevoel.
Het laatste jaar doe ik geloof ik nix anders dan mijn problemen ontlopen en doen alsof ze dr niet zijn, en ja, als ik nu kijk achteraf heb ik er spijt van. Maar ik weet niet of ik er iets tegen kan doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Goede voornemens voor 2017 WolterB | 102 | 21-12-2017 21:23 | |
Psychologie |
Weglopen Bomaes | 4 | 30-01-2016 12:31 | |
Psychologie |
Maskers Hanooss | 21 | 07-10-2008 10:29 | |
Psychologie |
Hoe moet je iemand helpen met zijn / haar problemen? Verwijderd | 4 | 25-10-2002 17:19 | |
Psychologie |
problemen thuis souf | 5 | 20-02-2002 15:21 | |
Verhalen & Gedichten |
WegLopen FiXato | 0 | 30-08-2001 19:59 |