Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 16:18
taking a look
taking a look is offline

is het heel erg als je een paar dagen over tijd bent? en wat is het normaal bij jullie?
mijn vriendin is al 3 dagen niet ongesteld geworden en we zitten een beetje in de put want straks is ze zwanger terwijl we het met condoom deeden en ik niet eens klaalkwam. maar hoeveel dagen over tijd is normaal?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:45
hotstuff
hotstuff is offline
tja.......ze kan altijd gewoon laat zijn......als t meer dan een week of 2 duurt bzou ik tog met haar naar de dokter gaan of een test halen!!!je kunt t beter zeker weten
Oud 19-03-2002, 16:53
Verwijderd
wat is "over tijd" hé... je kan eigenlijk pas zeggen dat je "over tijd" bent als je echt je klok kan juist zetten op je cyclus of als je de pil neemt... als je de éne keer een cyclus van achtentwintig dagen hebt en de andere keer een cyclus van vierentwintig dagen, dan kan je niet echt spreken van "over tijd" bij eenendertig dagen...
en als je met condoom hebt gevreëen, en je kwam niet eens klaar, dan lijkt me de kans dat je vriendin zwanger is wel énorrrrrrrrrm klein...
wacht nog ff af, 't zal heus wel niks zijn hoor...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:02
taking a look
taking a look is offline

ja iedereen speelt nu een beetje in op dat ze mischien wel vaker iets over tijd is maar normaal is ze altijd precies op tijd, maar zijn jullie dan nooit over tijd en maak je je daar zorgen om?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:05
mayonaise
mayonaise is offline
als ik met me vriendje naar bed was geweest was ik ik ook altijd overtijd. Meestal wel meer als ee nweek. Dus kan best normaal zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik maak me ook wel eens zorgen als ik een paar dagen te laat ben, maar ik ben aan de pil, dus de kans dat ik zwanger ben is wel heeeeel klein.

En als je het met condoom hebt gedaan, en je bent niet klaargekomen, dan is de kans dat zij zwanger is ook bijna 0 hoor
Oud 19-03-2002, 17:32
Verwijderd
Allereerst kan je menstruatie gewoon altijd wel eens wat later beginnen, is gewoon.
Daarnaast, zoals heel veel mensen me al voor waren, wanneer er én een condoom aanwezig was én jij bent niet klaargekomen is de kans enorm klein dat ze zwanger is geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:15
sase
sase is offline
Ik was ook altijd heel regelmatig, maar nou ook opeens niet meer. MIsschien is ze gestresst of heeft ze slecht geslapen een lange tijd? Dat soort dingen verlaten je menstruatie.
Oud 19-03-2002, 18:16
chanel
chanel is offline
verplaats m naar lichaam en gezondheid,

Chanel
Oud 19-03-2002, 22:10
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
sase schreef:
MIsschien is ze gestresst of heeft ze slecht geslapen een lange tijd? Dat soort dingen verlaten je menstruatie.
precies, wou ik net te zeggen
Oud 20-03-2002, 12:52
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
vorige maand zijn ze bij mij n weekje te laat gekome en nu een weekje te vroeg!! (van schade inhale gesproken!) het zal wel goed aflopen, maak je geen onnodige zorgen op voorhand!!

xELSx
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 18:59
miss Elise
miss Elise is offline
het is niet erg als je een keer wat later ongesteld wordt. het kan zelfs zo zijn dat je het een keer overslaat (al komt dat niet zo heel vaak voor, geloof ikke ).
big kiss
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 19:47
Stier17
Stier17 is offline
Ik ben een goed voorbeeld wat betreft onregelmatig ongesteld zijn...Soms ben ik 3 dagen te laat, soms 3 weken, maar als ik jullie was zou ik toch een zwangerschapstest halen, voor de zekerheid...
Oud 21-03-2002, 01:50
marla85
marla85 is offline
ik ben altijd te laat...
Oud 21-03-2002, 12:15
Verwijderd
als ze de pil niet slikt, tsja....
dan is t logisch dat je er weleens een paar daagjes of een week ofzow naast zit....

owja en als jullie er nu de hele tijd over stressen, dan zou ik gewoon een zwangerschapstest halen....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten