Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2012, 21:28
BorderCross
BorderCross is offline
Ik wilde weten wat nou eigenlijk de nadelen hiervan zijn, behalve bloedverlies, en mogelijke buikpijn bij de vrouw. Ook vraag ik me af hoe de meningen hierover verdeeld zijn onder iedereen. Zou je het wel of niet doen, en waarom? Ook vraag ik me af of een vrouw sneller en vaker opgewonden is tijdens deze periode.
Dankje
Oud 10-12-2012, 21:35
Verwijderd
Echte mannen bevaren de rode zee.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 21:37
Verwijderd
Nou ja, dat verschilt een beetje per vrouw hmm? Ik heb meestal rugpijn en buikpijn en ik moet er persoonlijk niet aan denken om seks te hebben. Meestal wil ik liever als een bal opgerold in bed liggen . Mijn vriendje is er ook geen fan van.

Verder heb je ook genoeg vrouwen die er weinig/geen last van hebben en die zullen het denk ik zo geen probleem vinden om seks te hebben en als de man het ook niet erg vindt... Tsja.

En ik ben zeker niet sneller en/of vaker opgewonden. Zoals ik al zei, ik lig het liefst als een balletje opgerold onder de dekens. Met een kruik en chocola en/of ander eten.

Citaat:
Wat mij betreft luisteren echte mannen naar "hun" vrouw
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 21:53
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Haha, hier dacht ik ook aan. Maar ik probeer ook een beetje de keuze van mijn vriendin te respecteren weet je wel.
Oud 10-12-2012, 22:10
Verwijderd
Ja uiteraard logisch, was niet geheel serieus bedoelt;-) Maar als ''m'n'' vrouw er geen problemen mee heeft, heb ik t ook zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 23:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Getver, nee. Ik vind het zelf al ranzig, dan ga ik dat toch niet op iemand anders smeren? En daarbij, buikpijn enzo, blegh. Ik heb wel altijd meer zin als ik ongesteld ben, maar daar kan ik altijd wel even mee wachten.
Oud 10-12-2012, 23:19
Verwijderd
Ik ben niet vies van mezelf dus ook niet van mijn kutbloed. Ik voel me heel vrouwelijk als ik ongesteld ben. Ongesteldheid is een pré tijdens de seks. Iedereen lekker vies
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 05:50
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Ik ben niet vies van mezelf dus ook niet van mijn kutbloed. Ik voel me heel vrouwelijk als ik ongesteld ben. Ongesteldheid is een pré tijdens de seks. Iedereen lekker vies
Dit.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 09:01
Snickers
Snickers is offline
Je kan er ook voor kiezen om anaal te penetreren in plaat van in een bloedbad te prikken. Scheelt heel veel schoonmaak werkzaamheden erna.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 10:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha ja want van anale seks kun je niet vies worden
Ik hou niet zo van seks tijdens de ongesteldheid want au, maar het verschilt natuurlijk per vrouw. Het is niet vies, het is immers maar bloed. Dus daar hoef je het niet voor te laten. Gewoon met je vriendin overleggen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Het is niet vies, het is immers maar bloed.
En baarmoederslijmvlies met brokken
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 10:55
Vowel
Vowel is offline
Ik vind het ook heel erg meevallen met het "zooitje" dat het geeft, eigenlijk. Ik ben al jaren niet meer ongesteld geweest, dus hoef ook geen seks te hebben tijdens de menstruatie, maar daarvoor heb ik dat wel altijd gedaan. Maar goed, veel vrouwen hebben ook last van pijn en zo, en dan kan ik wel begrijpen dat je liever geen seks wilt. Verder vind ik het niet vies of zo, ik ben sowieso niet vies van mezelf, en daarbij: ik verwacht ook geen orale seks tijdens de menstruatie of zo, dus ach, en er zijn douches, dus wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 11:07
Verwijderd
Ik heb er ook geen moeite mee. Ik ben tijdens mijn ongesteldheid juist extra geil en vind seks heel ontspannend. Juist als ik buikpijn of rugpijn heb, is seks heerlijk om te ontspannen. Ik vind het ook niet vies, ik ben niet vies van mijn eigen lijf. Mijn vriendje heeft er ook geen moeite mee
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 13:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar de beste stuurlui staan aan wal.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Je kan er ook voor kiezen om anaal te penetreren in plaat van in een bloedbad te prikken. Scheelt heel veel schoonmaak werkzaamheden erna.
Of je gaat volksdansen. Scheelt helemaal natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Maar de beste stuurlui staan aan wal.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 17:11
Patataap
Patataap is offline
nee omdat vies.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 19:05
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Gewoon met je vriendin overleggen
Heb ik uiteraard ook gedaan, maar daaruit kwam voort dat het niet gaat gebeuren
Oud 11-12-2012, 19:48
Em.
Em. is offline
Ik zie trouwens niet precies waarom ongesteldheidsbloed (te) vies zou zijn, hoe is het zoveel viezer dan sperma/kutvocht/speeksel/zweet? Ik heb het idee dat seks sowieso niet heel erg schoon is. Ik denk niet dat ik zelf heel veel moeite zou hebben met seks tijdens ongesteldheid (maar geen ervaring daarmee, dus tja ), hoewel ik me kan voorstellen dat dat wel zo zou zijn als ik heel erg last zou hebben van buik/rugpijn. Dan is het niet leuk.
Oud 11-12-2012, 19:52
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben dan wel geiler maar ik vind het niet heel charmant nee, en ik voel me er zeker niet vrouwelijker door. Ik zou als een jongen ook niet door de rode zee gaan
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 20:34
Verwijderd
Citaat:
nee omdat vies.
Waarom vies? Ik snap dat oprecht niet geloof ik, waarom een jongen het vies vindt als meisje kan ik me voorstellen dat je wek andere dingen aan je hoofd hebt met rugpijn en krampen en hoofdpijn en weetikwat, maar vies?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 22:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alleen neuken heb ik niet zo'n moeite mee, maar ik wil dan wel echt een handdoek eronder ofzo hebben, ook om hem naderhand een beetje schoon mee te vegen want anders komt er allemaal bloed in m'n bed en dat is naar. Het is meer dat ik liever me niet beperk tot neuken en met veel andere dingen zo op moet letten dat ik niets vies maak.
Oud 12-12-2012, 10:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom vies? Ik snap dat oprecht niet geloof ik, waarom een jongen het vies vindt als meisje kan ik me voorstellen dat je wek andere dingen aan je hoofd hebt met rugpijn en krampen en hoofdpijn en weetikwat, maar vies?
Het is toch ook vies? Kom op. Ik ben niet vies van mezelf, maar menstruatiebloed vind ik een van de ranzigste dingen ooit. Het stinkt, het ziet er niet uit als 'normaal' bloed en het is een en al narigheid. Ik kan me best voorstellen dat een jongen/man er helemaal niet op zit te wachten.
Oud 12-12-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Het is toch ook vies? Kom op. Ik ben niet vies van mezelf, maar menstruatiebloed vind ik een van de ranzigste dingen ooit. Het stinkt, het ziet er niet uit als 'normaal' bloed en het is een en al narigheid. Ik kan me best voorstellen dat een jongen/man er helemaal niet op zit te wachten.

Niet dat ik vies ben van vrouwen. Maar bloed zal mij niet opwinden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 11:06
bierkoning
bierkoning is offline
er komt ook geen 3,5 liter uit.... vaak gaat het om een paar druppeltjes....

Wel is gedaan, geniet niet de voorkeur. Kan uiteraard wel.
Oud 12-12-2012, 12:33
Snickers
Snickers is offline
Naast dat het niet zo hygiënisch is om een bloedkut te neuken, is er ook een kans op ziektes die overgebracht kunnen worden via het bloed. (vooral zonder condoom) Denk maar bijv. aan de ziekte van Pfeiffer. Ik vind het persoonlijk een risicovolle actie om ongestelde dames te penetreren.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 13:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gelukkig loop je geen enkel risico om ziek te worden als je niet-ongestelde dames zonder condoom penetreert en kun je geen Pfeiffer krijgen door alleen maar met een besmet meisje te zoenen ofzo.
Oud 12-12-2012, 13:25
Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Gelukkig loop je geen enkel risico om ziek te worden als je niet-ongestelde dames zonder condoom penetreert en kun je geen Pfeiffer krijgen door alleen maar met een besmet meisje te zoenen ofzo.
Een risico is er natuurlijk altijd, ongeacht ze ongesteld is. Alleen de kans is wel kleiner wanneer ze niet ongesteld is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
En ik snap oprecht niet waarom jij dat niet snapt. Ik ben van mezelf ook niet echt vies, maar ik kan echt wel begrijpen dat een man geen zin heeft in een bloederige vagina, en bloed aan zijn lul. Het ziet er sowieso al niet erg smakelijk uit, laat staan het idee zelf en eventueel de geur, enz.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 14:15
Snickers
Snickers is offline
Citaat:
En ik snap oprecht niet waarom jij dat niet snapt. Ik ben van mezelf ook niet echt vies, maar ik kan echt wel begrijpen dat een man geen zin heeft in een bloederige vagina, en bloed aan zijn lul. Het ziet er sowieso al niet erg smakelijk uit, laat staan het idee zelf en eventueel de geur, enz.
En belangrijker nog, de hygiëne.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 14:45
Verwijderd
Fuck de hygiëne.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 15:09
Snickers
Snickers is offline
Het blijkt met deze uitspraak wel dat bij jou een gebrek aan inteligentie is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 15:18
Stinkdier
Stinkdier is offline
Het is vooral een gebrek aan /care bij reverend, en bij jou vooral een gebrek aan kennis. Je loopt niet een hogere kans op wat dan ook als een chick ongesteld is, behalve HIV. Daarnaast is het ook niet onhygiënisch - in elk geval niet onhygiënischer dan normale seks. Als jij je chick beft 's avonds na je maaltijd en voordat je je tanden hebt gepoetst met rottend voedsel tussen je tanden, dat is pas onhygiënisch. Wat je lult is gewoon je eigen zeik dat je loopt te verkopen als waarheid omdat je vies bent van een chick die ongesteld is.

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van seks tijdens ongesteldheid, hoewel ik er geen problemen mee zou hebben als het wel zou gebeuren - het gaat me vooral om de zooi die je er van krijgt, wat natuurlijk geen probleem is onder de douche.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Het blijkt met deze uitspraak wel dat bij jou een gebrek aan inteligentie is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 15:26
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
alsik ongesteld ben heb ik de eerste dag, soms 2, verschrikkelijke buikpijn, en mijn vagina doet ook behoorlijk pijn.. maar ik ben tegelijkertijd zowat de hele dag supergeil
dusja.. het is een mix van ik wil nu neuken! en op sommige momenten nee echt niet auw..
en zoieso krijg je er ook zo'n kliederboel van..
maar als het meisje het niet erg vind en jij ook niet kan w88 om te neuken zou ik gewoon doen wat je niet laten kunt
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 16:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Niet dat ik vies ben van vrouwen. Maar bloed zal mij niet opwinden.
Ik ben ook niet vies van mezelf, of van bloed, maar menstruatiebloed is iets heel anders dan wat er uit een wondje komt.
Citaat:
Ja, dit inderdaad. Ik zou er zelf trouwens ook geen zin in hebben, ik vind een tampon in doen ook niet echt iets om over naar huis te schrijven, gatver. Waarom zou ik daar een lul in laten steken?

En ook al heeft de man er geen probleem mee, jammer dan. Ik doe het echt niet.
Oud 12-12-2012, 19:24
Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Het is vooral een gebrek aan /care bij reverend, en bij jou vooral een gebrek aan kennis. Je loopt niet een hogere kans op wat dan ook als een chick ongesteld is, behalve HIV. Daarnaast is het ook niet onhygiënisch - in elk geval niet onhygiënischer dan normale seks. Als jij je chick beft 's avonds na je maaltijd en voordat je je tanden hebt gepoetst met rottend voedsel tussen je tanden, dat is pas onhygiënisch. Wat je lult is gewoon je eigen zeik dat je loopt te verkopen als waarheid omdat je vies bent van een chick die ongesteld is. .

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van seks tijdens ongesteldheid, hoewel ik er geen problemen mee zou hebben als het wel zou gebeuren - het gaat me vooral om de zooi die je er van krijgt, wat natuurlijk geen probleem is onder de douche.
Dat is jou interpretatie erop. Ik vind dat een onnozele opmerking en waarneming. Je loopt dergelijk wel meer kans op een evt. infectie of ziekte, omdat er meer bloed bloot word vrij gesteld. Daarom is de kans op overbreng groter, mits degene of ander besmet is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 19:32
Stinkdier
Stinkdier is offline
Citaat:
Dat is jou interpretatie erop. Ik vind dat een onnozele opmerking en waarneming.

Laatst gewijzigd op 12-12-2012 om 19:57.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten