![]() |
|
Getver, nee. Ik vind het zelf al ranzig, dan ga ik dat toch niet op iemand anders smeren? En daarbij, buikpijn enzo, blegh. Ik heb wel altijd meer zin als ik ongesteld ben, maar daar kan ik altijd wel even mee wachten.
|
Ik vind het ook heel erg meevallen met het "zooitje" dat het geeft, eigenlijk. Ik ben al jaren niet meer ongesteld geweest, dus hoef ook geen seks te hebben tijdens de menstruatie, maar daarvoor heb ik dat wel altijd gedaan. Maar goed, veel vrouwen hebben ook last van pijn en zo, en dan kan ik wel begrijpen dat je liever geen seks wilt. Verder vind ik het niet vies of zo, ik ben sowieso niet vies van mezelf, en daarbij: ik verwacht ook geen orale seks tijdens de menstruatie of zo, dus ach, en er zijn douches, dus wat dat betreft.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er ook geen moeite mee. Ik ben tijdens mijn ongesteldheid juist extra geil en vind seks heel ontspannend. Juist als ik buikpijn of rugpijn heb, is seks heerlijk om te ontspannen. Ik vind het ook niet vies, ik ben niet vies van mijn eigen lijf. Mijn vriendje heeft er ook geen moeite mee
![]() |
![]() |
|
Ik zie trouwens niet precies waarom ongesteldheidsbloed (te) vies zou zijn, hoe is het zoveel viezer dan sperma/kutvocht/speeksel/zweet? Ik heb het idee dat seks sowieso niet heel erg schoon is. Ik denk niet dat ik zelf heel veel moeite zou hebben met seks tijdens ongesteldheid (maar geen ervaring daarmee, dus tja
![]() ![]()
|
Alleen neuken heb ik niet zo'n moeite mee, maar ik wil dan wel echt een handdoek eronder ofzo hebben, ook om hem naderhand een beetje schoon mee te vegen want anders komt er allemaal bloed in m'n bed en dat is naar. Het is meer dat ik liever me niet beperk tot neuken en met veel andere dingen zo op moet letten dat ik niets vies maak.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Niet dat ik vies ben van vrouwen. Maar bloed zal mij niet opwinden. |
![]() |
|
Naast dat het niet zo hygiënisch is om een bloedkut te neuken, is er ook een kans op ziektes die overgebracht kunnen worden via het bloed. (vooral zonder condoom) Denk maar bijv. aan de ziekte van Pfeiffer. Ik vind het persoonlijk een risicovolle actie om ongestelde dames te penetreren.
|
![]() |
|
Gelukkig loop je geen enkel risico om ziek te worden als je niet-ongestelde dames zonder condoom penetreert en kun je geen Pfeiffer krijgen door alleen maar met een besmet meisje te zoenen ofzo.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het is vooral een gebrek aan /care bij reverend, en bij jou vooral een gebrek aan kennis. Je loopt niet een hogere kans op wat dan ook als een chick ongesteld is, behalve HIV. Daarnaast is het ook niet onhygiënisch - in elk geval niet onhygiënischer dan normale seks. Als jij je chick beft 's avonds na je maaltijd en voordat je je tanden hebt gepoetst met rottend voedsel tussen je tanden, dat is pas onhygiënisch. Wat je lult is gewoon je eigen zeik dat je loopt te verkopen als waarheid omdat je vies bent van een chick die ongesteld is.
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van seks tijdens ongesteldheid, hoewel ik er geen problemen mee zou hebben als het wel zou gebeuren - het gaat me vooral om de zooi die je er van krijgt, wat natuurlijk geen probleem is onder de douche. |
![]() |
|
alsik ongesteld ben heb ik de eerste dag, soms 2, verschrikkelijke buikpijn, en mijn vagina doet ook behoorlijk pijn.. maar ik ben tegelijkertijd zowat de hele dag supergeil
![]() dusja.. het is een mix van ik wil nu neuken! en op sommige momenten nee echt niet auw.. en zoieso krijg je er ook zo'n kliederboel van.. maar als het meisje het niet erg vind en jij ook niet kan w88 om te neuken zou ik gewoon doen wat je niet laten kunt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ook al heeft de man er geen probleem mee, jammer dan. Ik doe het echt niet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! Verwijderd | 500 | 27-03-2012 13:54 | |
Seksualiteit |