Hallo,
Even een 'probleem' wat misschien helemaal geen probleem hoeft te zijn, waarschijnlijk maak ik er een probleem van.
Ik heb twee jaar een leuke jongen (woont in het buitenland) leren kennen via ICQ en inmiddels chatten we bijna met elk chat programma wat er is. Ook bellen we vrij regelmatig, we schrijven brieven, sturen elkaar cadeautjes met verjaardagen; veel contact dus.
Afgelopen zomer dat ik voor teveel personen een reis gereserveerd en vroeg voor de lol of hij ook mee wilde. Tot mijn verbazing zei hij dat hem dat erg leuk leek en dat hij wel zou komen.
We hebben samen twee enorm leuke weken gehad, alles klikte als het ware, het was allemaal gezellig, leuk, lief; gewoon twee leuke weken. Alhoewel ik ook wel weer blij was toen ik hem op Schiphol afzette, de hele dag engels spreken en 24 uur per dag op elkaars lip is ook wel moeilijk.
We hebben afgesproken dat hij in januari weer langs komt. Eerst vond ik dat helemaal super maar nu begin ik te twijfelen.
Ten eerste week ik geen eens zeker of ik wel vrij kan krijgen, ik had zoiets van 'dat zie ik dan wel' maar ja, ik zit wel met vakantie dagen, contract, uitzendbureau en dergelijke. Ook heb ik geeen idee wat we twee weken moeten doen, in de zomer is het overal mooi en leuk maar in januari, als het vriest?! Ik ben geen geld...
En het grootste probleem is dat ik bang ben dat niet zo leuk word als afgelopen zomer, we hebben een leuke vriendschap maar twee weken niets doen kan van vrienden vijanden (of 'niet vrienden') maken.
Wat moet ik doen ? Van hem komt geen enkel initiatief. Hem laten komen, het uitstellen tot het er allemaal wat beter voor staat?