Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vrouwen die shag roken? WRAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! Dan zul je ongetwijfeld ook wel 'Baas in Eigen Buik' zijn, zal het woord okselhaar je niet vreemd in de welbekende oren klinken en zal ook een Bermudadriehoek bij de venusheuvel gevonden kunnen worden. Of ik kan er naast zitten, maar da's nu eenmaal mijn beeld van vrouwen die shag roken. vrouwen & shag rollen: t zou verboden moeten worden
|
![]() |
Weed waar je, nadat je het 's avonds gerookt hebt, de ochtend erop gewoon echt FIT opstaat. That's a real problem... Ik haat het echt om 's morgens duf op te staan ofzo, en aangezien veel weed dat bij mij veroorzaakt, en ik de administratie niet goed heb bijgehouden, smoke/verdamp ik vrijwel nooit meer. Hash is al een stuk beter, maar naast dat ik de high (en vooral de spierontspannende werking) waardeer, geef ik toch echt de voorkeur aan 's morgens fris en fit opstaan. Dus als mensen suggesties hebben.... Ik heb behoorlijk veel last van rugklachten, dus ik kan een (spier)ontspannende weed/hash die je de ochtend erna niet duf/sloom maakt echt goed gebruiken....
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vrij duur idd...zo'n 14 euro per gram... maar wel moeite waard, je hoeft er ook maar weinig van te gebruiken (nu onder invloed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik haal het in Den Haag, bij Smokey's maja, das bes wel een eindje van jou af... leidschendam is dichter bij ![]() maar als je wil kan ik wel een keer voor je halen, of je kan het bij mij een keer proberen ![]() ![]() en over purple sensi... ik vind het de lekkerste ooit... het is anders dan andere wiet... het is erg zoet, hele lekkere smaak... en soms word ik al van 1 hit al erg knetter... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*Offtopic:
vrouwen die shag roken? WRAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! Dan zul je ongetwijfeld ook wel 'Baas in Eigen Buik' zijn, zal het woord okselhaar je niet vreemd in de welbekende oren klinken en zal ook een Bermudadriehoek bij de venusheuvel gevonden kunnen worden. Of ik kan er naast zitten, maar da's nu eenmaal mijn beeld van vrouwen die shag roken. vrouwen & shag rollen: t zou verboden moeten worden* ik ben zeker baas in eigen buik, en dat vind ik ook nix meer als normaal, maar ik ben dus echt niet zo'n boer die d'r eigen niet scheert als je dat soms bedoelt.... en shag is gewoon veel goeikoper ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ken je spui plein? tuuluk ken je dat... ehm je staat op het plein en tegenover heb je het haags filmhuis... je steek over, daar naar toe... over de weg en over de tram rails... dan ga je naar links... je loopt langs het filmhuis... opeens is er een straat... die steek je over ![]() aan de linkerkant is nu centraal... rechtdoor is HS denk ik... iig... je bent over gestoken... in de straat waar je nu loopt, rijdt een tram. Bij het tramhokje zit een 2e hands winkeltje... naast dat winkeltje zit de smokeys.... je ziet niet zo snel dat et een coffeeshop is... ben der zelf 2 keer langs gelope ofzow... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meestal haal ik t bij de SKY of Green house. Smokeys vind ik de wiet niet goed en t is t duur.
|
Hmmm...
Hey Copeland, als je hier in Leiden haalt, naar welke shop ga je dan, en wat haal je? Mijn tevredenheid met het aanbod hier neemt gestaag af...
||
Citaat:
ik rook ook shag gewoon simpelweg omdat het lekkerder en goedkoper is. en de rest is dus totaal niet van toepassing op mij. ik scheer me netjes onder de oksels en die bermudadriehoek is er ook niet te bekennen. dus houd voortaan je mond dicht met je vooroordelen! aah ik kan me echt kwaad maken om dat soort mensen! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga niet naar de 1e kamer de white widdow is slechter als de special. Je krijgt er ook fucking weinig,cafe dreams is wel wat duurder maar stukken beter. Wat zijn eigenlijk de prijzen bij de GOA.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en hij associeerd shag roken met het niet scheren van je okselhaar dus hoezow zou ik iemand beledigen? |
![]() |
|
|