Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2002, 17:33
snoetje
snoetje is offline
...Vreemdgaan? Strelen, Zoenen, Voorspel, Vrijen ??? Hoe gevoelig ben jij op dat gebied ??
Oud 10-12-2002, 17:36
Methuselah
Methuselah is offline
zoenen en alles wat daarboven staat van lichamelijke handelingen

knuffelen, da mag wel, zou 't zelf ook nog doen met andere meisjes als ik een vriendin zou hebben, maar niet meer zo vaak want tja, als je al 'n eigen knuffelbeertje hebt
Oud 10-12-2002, 17:43
snoetje
snoetje is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
zoenen en alles wat daarboven staat van lichamelijke handelingen

knuffelen, da mag wel, zou 't zelf ook nog doen met andere meisjes als ik een vriendin zou hebben, maar niet meer zo vaak want tja, als je al 'n eigen knuffelbeertje hebt

Wie is je knuffelbeertje dan?
Oud 10-12-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
snoetje schreef:
lees nog eens een keertje...

xxx
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoetje schreef:
nog niemand
Oud 10-12-2002, 18:04
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
snoetje schreef:
Oud 10-12-2002, 18:05
Elisaaa
Elisaaa is offline
zoenen...en alles wat verder gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:06
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik vind dat als je een relatie hebt je niet andere jongens gaat staan opgeilen ofzo..
Dit is onlangs wel gebeurt bij een vriendin van mij..
Ook al was het toen wel uit tussen haar en haar ex-vriend.. maar dat was echt nog maar net en toen stond ze pal voor zijn neus met een andere jongen te dansen.. nou ja, echt op een manier die ik niet ''normaal dansen'' noem..

Zoenen met een ander vind ik al niet kunnen dus vrijen al helemaal niet.. !
Als je verliefd bent dan heb je aan die persoon toch genoeg?? Dan wil je toch bij hem zijn, en niet bij een ander??
Mjah dat is wat ik er van vind...
Oud 10-12-2002, 18:23
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
mee eens
Oud 10-12-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Elisaaa schreef:
dit, maar echt tongzoenen niet een zoen op de mond,dat stelt niks voor
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:37
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
damaetas schreef:
mee eens
same here
Oud 10-12-2002, 21:27
ABrules
ABrules is offline
mmmz, het zal mij echt niet boeien... zolang ze mij maar wil houden... ik bedoel we zijn nog jong... een foutje is snel gemaakt natuurlijk
Oud 10-12-2002, 21:32
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
stem ik mee in
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 21:38
Verwijderd
alles wat verdergaat dan zoenen, maar ook als hij bijv. "zomaar" ff aan haar borsten zou zitten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 21:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
alles wat verdergaat dan zoenen, maar ook als hij bijv. "zomaar" ff aan haar borsten zou zitten ofzo.
zijn er dan meisjes die dat 'zomaar' toelaten? of jongens die dat 'zomaar' doen? ik niet iig, beetje respect hebben mag wel vind ik

kzou trouwens niet durven, daar nie van
Oud 10-12-2002, 22:12
Verwijderd
nou.. vreemdgaan vind ik zoenen, seks en andere seksuele handelingen.. maar hij zou het ook niet moeten flikken om bij een meisje express aan haar buik of bovenbenen ofzo te gaan zitten omdat ik dat heel intiem vind, vind ik dat je dat niet kan maken..

ik ben gewoon heeel snel jaloers
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 23:04
Lorelei.tmp
Lorelei.tmp is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
Agree
Oud 10-12-2002, 23:23
Six4Eight
Six4Eight is offline
Persoonlijk vind ik tongzoenen en alles wat daarna komt vreemdgaan.

In gedachten vreemdgaan noem ik geen vreemdgaan, evenals een zoen op de mond, moet kunnen toch. Heel close dansen en flirten is uiteraard ook geen vreemdgaan maar daar kan ik me uitermate aan irriteren, dus dat kan mijn vriendin beter niet doen
Oud 10-12-2002, 23:23
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
agree
Oud 11-12-2002, 07:20
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Een zoen op de mond okee... Maar een tongzoen of meer is foute boel. En idd wat Methuselah al zei als je je eigen knuffelbeertje hebt...waarom dan een andere

Kuzzje IK
Oud 11-12-2002, 07:47
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind vreemdgaan al: intiem knuffelen met een ander, zoenen en alles daarboven. ook dus aan bepaalde plekken zitten, hij moet dus niet aan een andere meid haar buikje zitten, haar bovenbenen, haar "ass".
hij moet maar aan mij genoeg hebben. is dat niet zo, moet ie maar een ander zoeken ofzo en mij met rust laten
Oud 11-12-2002, 09:07
Yamyam
Yamyam is offline
Ik denk als die ander verliefd is op iemand anders en daar niks over vertelt, of iemand (verliefd of niet) heeft liggen neuken. Zoenen vind ik meestal ook onacceptabel, maar dat noem ik geen vreemdgaan. KLinkt me iets te vreemd.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:23
snoeperke
snoeperke is offline
ik heb vrij nare ervaringen overghouden aan een ex die vreemd is gegaan met een vriendin van me.En mensen zeggen altyd dat je pas echt beseft hoe je iemand ermee kwetst als je dierbaarste het jou flikt....nou trust me.... ik doe het dus NIET meer.Je kan er zo aan kapot gaan,dat ik het niet de moeite vind om mijn nieuwe vriend te bedriegen.misschien vinden sommige dat makkelijker gezegd als gedaan,zo dacht ik er 6maanden geleden ook nog over.Even met iemand kussen,och wat boeit het.....totdat je t terug krijgt in je gezicht.
Ik vind dat bv als meisje een hele close goeie vriend hebben buiten je echte'vriend' moet kunnen.en je vriend moet dan ook niet jaloers gaan lopen doen als je met die gast een beetje melig loopt te doen.of hij raakt je gat aan tijdens het dansen.zolang je vriend weet dat dat alleen met die pers is....
maar extreem gaan lopen flirten of dansen of zelfs iemand kussen....NEE
ben veel te bang geworden sinds die ex dat heeft geflikt,dus ben daarom ook vrij gevoelig op dat gebied.My playgirl times are over I think
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:36
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dit, maar echt tongzoenen niet een zoen op de mond,dat stelt niks voor
Precies, een tongzoen. En als er niet gezoend wordt: alle sexuele handelingen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
snoetje schreef:
Strelen, Zoenen, Voorspel, Vrijen ???
Allemaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
zijn er dan meisjes die dat 'zomaar' toelaten? of jongens die dat 'zomaar' doen? ik niet iig, beetje respect hebben mag wel vind ik

Nah weet ik veel
Het was theoretisch zeg maar
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:05
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Nah weet ik veel
Het was theoretisch zeg maar
oh mja, zo zullen der waarschijnlijk wel zijn, maar daar hebben ze wel 'n naam voor zeker? sletjes
Oud 12-12-2002, 10:41
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
vreemdgaan is gewoon zoenen en als wat er verder bij komt.

EN TIS HET ZWAKSTE WAT JE KAN DOEN ....

CIAO
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 10:52
miro
miro is offline
Ik ben best wel gevoelig wat dat betreft. In principe vind ik zoenen al vreemdgaan. Maar als mn vriend overdreven gaat flirten met een meisje, of heel close met dr gaat dansen, dan kan dat ook al niet bij mij.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 11:52
Verwijderd
Ik ben ook heel gevoelig wat dat betreft, ik zal het eens op gaan noemen. Zoenen (tong) aanraken op bepaalde plekken, handwerk, mondwerk, en natuurlijk gewoon seks in het algemeen. Alles dus. Verder wil ik niet dat ie met een ander hand in hand loopt, want dat vind ik ook heel intiem, dat doe je niet zomaar. Hij moet niet innig met iemand gaan knuffelen, dus gewoon een knuffel mag wel.
Moet niet samen met een ander knus op de bank gaan liggen film kijken enzow.

Eigenlijk gewoon al die dingen die je eigenlijk alleen met je eigen vriend/in doet.

In het begin viel ik heel erg over het feit dat ie een goede vriendin van hem gewoon op de mond zoende als groet, maar nu ben ik erachter dat zoiets niet betekent, ik heb ook een goede vriendin van mij op de mond gezoend en ik voelde er niets bij.

En natuurlijk zou ik het vreemdgaan vinden als ie helemaal stapel is op iemand anders, er uren mee belt, de hele tijd aan haar denkt enzow, terwijl ie nog wel met mij is. Dan gaat ie gewoon geestelijk vreemd. Maargoed, ik ben er wel van overtuigd dat ie het uitmaakt, mocht zoiets aan de orde komen..

En dan zijn er nog kleine dingetjes waarvan ik het niet zo leuk vind als ie dat doet/zou doen, maar dat ligt allemaal aan de situatie. Zoals close gaan dansen en flirten met een ander meisje. Maar soms maken we er een 'spelletje' van dus dan mag het weer wel. Ligt er dus aan..

Het lijkt nu net of ik een gigantische bitch ben die haar vriendje niet vrij laat, maar dat is dus niet zo..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:23
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
een kus op de mond bij een ander meisje is dumpen en wel meteen omdat hij dat ook niet zou accepteren dus....
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:45
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Kus op de mond mag best, maar echt 'zoenen' vind ik wel vreemdgaan. Daar zou ik me ook best kut over voelen. Of ik het ook zou uitmaken is een tweede, dat hangt af van zijn verklaring, en van de hele situatie.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 14:57
snoetje
snoetje is offline
Oud 12-12-2002, 15:02
snoetje
snoetje is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
lees nog eens een keertje...

xxx

oooooooo oke

xx
Oud 12-12-2002, 15:21
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
snoetje schreef:
...Vreemdgaan? Strelen, Zoenen, Voorspel, Vrijen ??? Hoe gevoelig ben jij op dat gebied ??
Afknappers, net als deze:

- Arrogant
- Wannabee-(slet)
- slechte (mond)geur
- roken
- populair gedrag / vreselijk populair bij iedereen
- stoerdoenerij
- 200% die-hard feestbeest, als ze dus gek wordt als ze een paar weekjes thuis zit
- 'BrEeZaH'-syndroom (taaltje / houding / gedrag)
- gaat met veel jongens
- Hoort er ook bij: Net zo hard behoefte hebben aan jongens als aan zuurstof
- onverzorgd
- geen uitstraling
- constant zwijgen of gewoon niets te melden hebben
- Foute kleding
- Geen gevoel hebben of dat niet kunnen tonen
- Niet kunnen praten over wat je dwarszit
- ijdel (dat is zoooo tenenkrommend erg, mens, doe normaal, leg alsjeblieft die Gucci-zonnebril aan de kant en praat niet zo over je ex-vriendjes alsof het filmsterren waren, en nee hoor, je haar zit goed)
- Domheid
- Altijd chagerijnig
- Bot
- Stem als een beer (oorzaak daarvan: zie punt 3)
- Geen interresse tonend
- Geen hart (voor dieren) hebben
- Hard
- Humorloos / saai
- Grof
- Té nuchter en koel
- Gewoon niet lief..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 15:32
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

- Arrogant
- Wannabee-(slet)
- slechte (mond)geur
- roken
- populair gedrag / vreselijk populair bij iedereen
- stoerdoenerij
- 200% die-hard feestbeest, als ze dus gek wordt als ze een paar weekjes thuis zit
- 'BrEeZaH'-syndroom (taaltje / houding / gedrag)
- gaat met veel jongens
- Hoort er ook bij: Net zo hard behoefte hebben aan jongens als aan zuurstof
- onverzorgd
- geen uitstraling
- constant zwijgen of gewoon niets te melden hebben
- Foute kleding
- Geen gevoel hebben of dat niet kunnen tonen
- Niet kunnen praten over wat je dwarszit
- ijdel (dat is zoooo tenenkrommend erg, mens, doe normaal, leg alsjeblieft die Gucci-zonnebril aan de kant en praat niet zo over je ex-vriendjes alsof het filmsterren waren, en nee hoor, je haar zit goed)
- Domheid
- Altijd chagerijnig
- Bot
- Stem als een beer (oorzaak daarvan: zie punt 3)
- Geen interresse tonend
- Geen hart (voor dieren) hebben
- Hard
- Humorloos / saai
- Grof
- Té nuchter en koel
- Gewoon niet lief..
Whow dude! Verkeerde topic....

Citaat:
Orion16 schreef:
goed)
- Domheid
Oud 12-12-2002, 15:39
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Methuselah schreef:

idd. daar kan ik me ook heel weinig bij voorstellen...dat doe je niet 'zomaar'......
Oud 12-12-2002, 15:42
Verwijderd
Vreemdgaan is dat wat over MIJN grens heengaat. Ik vind dus bij een ander stelletje niet dat datgene wat ik vreemdgaan vind, dan ook vreemdgaan is.

Voor mij is vreemdgaan zoenen met iemand anders als daar meer gevoel dan puur lol bij zit. Jammer is echter dat het heel moeilijk te bepalen is wanneer dit zo is of niet. Ik zou het heel erg per moment moeten nemen. Stel ik heb een vriend, en die geilt al zn hele leven op een of andere actrice, en krijgt dan de kans met haar te zoenen (ja.. ik weet het, like that's ever gonna happen), dan zou ik hem dat niet kwalijk nemen! Mja, ik ben er gewoon een beetje dubbel in eigenlijk. Eigenlijk zou mn eventuele vriend gewoon altijd ff moeten bellen om te tjekken of ik het ok vind als ie met die en die zoent
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:02
Piccola
Piccola is offline
Zoenen en alles wat verder gaat...
Verder kan ik het ook niet uitstaan als ie bij een ander meisje aan de kont gaat zitten of bij haar bovenbenen ofzo. Dat vind ik toch te intiem worden ofzo Najah, ben sowieso toch wel vrij snel jaloers geloof ik! Maak me al snel zorgen... Maar als hij een gewone vriendin een knuffel geeft of gewoon een zoen, dan vind ik het geen ramp. Dat doe ik zelf verder ook gewoon.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
zoenen en wat daar boven staat... knuffelen mag wel, zolang het maar vriendschappelijk is! als het echt intiem knuffelen wordt, ben ik er ook niet zo blij mee...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:18
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
snoetje schreef:
Vreemdgaan is bij mij intiem contact (met gevoelens).
Vanaf het moment dat ze 'frunnikt' aan iemand behalve aan mij vind ik dat vreemdgaan.

Ik zou het niet zo snel uitmaken. Liever heb ik dat ik het dan niet weet, en het dus ook niet opvalt.
Oud 14-12-2002, 20:59
romytjuh
romytjuh is offline
Citaat:
snoetje schreef:
Hmm vreemdgaan versta ik onder zoenen en meer.. niet echt gevoelig.. als mijn vriend een ander knuffelt of met een ander praat zit ik er niet mee ofzo.. ben niet zo'n jaloers type..
Oud 15-12-2002, 15:49
a new noise
a new noise is offline
eigenlijk is vreemdgaan een gevoel
Oud 16-12-2002, 01:28
Verwijderd
vanaf zoenen en verder, hoe ik erover denk?vreemdgaan is bij mij echt not done...een van de ergste dingen die er is op lijst ratelband na
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 10:45
berteltje
berteltje is offline
Knuffelen met een ander meisje mag, maar niet de hele tijd als ik erbij ben. Zou wel ziekelijk jaloers zijn maar wel toestaan
Verder vanaf zoenen is vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 10:54
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
zoenen... en dan alles wat verder gaan dan dat..

knuffelen mag opzich wel, maar ik vind dat hij zich daarna zeker wel op mij mag gaan richten..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten