Advertentie | |
|
![]() |
|
tja ik vind dat als je een relatie hebt je niet andere jongens gaat staan opgeilen ofzo..
Dit is onlangs wel gebeurt bij een vriendin van mij.. Ook al was het toen wel uit tussen haar en haar ex-vriend.. maar dat was echt nog maar net en toen stond ze pal voor zijn neus met een andere jongen te dansen.. nou ja, echt op een manier die ik niet ''normaal dansen'' noem.. Zoenen met een ander vind ik al niet kunnen dus vrijen al helemaal niet.. ! Als je verliefd bent dan heb je aan die persoon toch genoeg?? Dan wil je toch bij hem zijn, en niet bij een ander?? Mjah dat is wat ik er van vind...
||
Citaat:
![]() kzou trouwens niet durven, daar nie van ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
nou.. vreemdgaan vind ik zoenen, seks en andere seksuele handelingen.. maar hij zou het ook niet moeten flikken om bij een meisje express aan haar buik of bovenbenen ofzo te gaan zitten omdat ik dat heel intiem vind, vind ik dat je dat niet kan maken..
ik ben gewoon heeel snel jaloers ![]() |
![]() |
|
Persoonlijk vind ik tongzoenen en alles wat daarna komt vreemdgaan.
In gedachten vreemdgaan noem ik geen vreemdgaan, evenals een zoen op de mond, moet kunnen toch. Heel close dansen en flirten is uiteraard ook geen vreemdgaan maar daar kan ik me uitermate aan irriteren, dus dat kan mijn vriendin beter niet doen ![]()
|
Een zoen op de mond okee... Maar een tongzoen of meer is foute boel. En idd wat Methuselah al zei als je je eigen knuffelbeertje hebt...waarom dan een andere
![]() Kuzzje IK ![]()
|
ik vind vreemdgaan al: intiem knuffelen met een ander, zoenen en alles daarboven. ook dus aan bepaalde plekken zitten, hij moet dus niet aan een andere meid haar buikje zitten, haar bovenbenen, haar "ass".
hij moet maar aan mij genoeg hebben. is dat niet zo, moet ie maar een ander zoeken ofzo en mij met rust laten ![]()
|
![]() |
ik heb vrij nare ervaringen overghouden aan een ex die vreemd is gegaan met een vriendin van me.En mensen zeggen altyd dat je pas echt beseft hoe je iemand ermee kwetst als je dierbaarste het jou flikt....nou trust me.... ik doe het dus NIET meer.Je kan er zo aan kapot gaan,dat ik het niet de moeite vind om mijn nieuwe vriend te bedriegen.misschien vinden sommige dat makkelijker gezegd als gedaan,zo dacht ik er 6maanden geleden ook nog over.Even met iemand kussen,och wat boeit het.....totdat je t terug krijgt in je gezicht.
Ik vind dat bv als meisje een hele close goeie vriend hebben buiten je echte'vriend' moet kunnen.en je vriend moet dan ook niet jaloers gaan lopen doen als je met die gast een beetje melig loopt te doen.of hij raakt je gat aan tijdens het dansen.zolang je vriend weet dat dat alleen met die pers is.... maar extreem gaan lopen flirten of dansen of zelfs iemand kussen....NEE ben veel te bang geworden sinds die ex dat heeft geflikt,dus ben daarom ook vrij gevoelig op dat gebied.My playgirl times are over I think ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ook heel gevoelig wat dat betreft, ik zal het eens op gaan noemen. Zoenen (tong) aanraken op bepaalde plekken, handwerk, mondwerk, en natuurlijk gewoon seks in het algemeen. Alles dus. Verder wil ik niet dat ie met een ander hand in hand loopt, want dat vind ik ook heel intiem, dat doe je niet zomaar. Hij moet niet innig met iemand gaan knuffelen, dus gewoon een knuffel mag wel.
Moet niet samen met een ander knus op de bank gaan liggen film kijken enzow. Eigenlijk gewoon al die dingen die je eigenlijk alleen met je eigen vriend/in doet. In het begin viel ik heel erg over het feit dat ie een goede vriendin van hem gewoon op de mond zoende als groet, maar nu ben ik erachter dat zoiets niet betekent, ik heb ook een goede vriendin van mij op de mond gezoend en ik voelde er niets bij. En natuurlijk zou ik het vreemdgaan vinden als ie helemaal stapel is op iemand anders, er uren mee belt, de hele tijd aan haar denkt enzow, terwijl ie nog wel met mij is. Dan gaat ie gewoon geestelijk vreemd. Maargoed, ik ben er wel van overtuigd dat ie het uitmaakt, mocht zoiets aan de orde komen.. En dan zijn er nog kleine dingetjes waarvan ik het niet zo leuk vind als ie dat doet/zou doen, maar dat ligt allemaal aan de situatie. Zoals close gaan dansen en flirten met een ander meisje. Maar soms maken we er een 'spelletje' van dus dan mag het weer wel. Ligt er dus aan.. Het lijkt nu net of ik een gigantische bitch ben die haar vriendje niet vrij laat, maar dat is dus niet zo.. |
![]() |
||
Citaat:
- Arrogant - Wannabee-(slet) - slechte (mond)geur - roken - populair gedrag / vreselijk populair bij iedereen - stoerdoenerij - 200% die-hard feestbeest, als ze dus gek wordt als ze een paar weekjes thuis zit - 'BrEeZaH'-syndroom (taaltje / houding / gedrag) - gaat met veel jongens - Hoort er ook bij: Net zo hard behoefte hebben aan jongens als aan zuurstof - onverzorgd - geen uitstraling - constant zwijgen of gewoon niets te melden hebben - Foute kleding - Geen gevoel hebben of dat niet kunnen tonen - Niet kunnen praten over wat je dwarszit - ijdel (dat is zoooo tenenkrommend erg, mens, doe normaal, leg alsjeblieft die Gucci-zonnebril aan de kant en praat niet zo over je ex-vriendjes alsof het filmsterren waren, en nee hoor, je haar zit goed) - Domheid - Altijd chagerijnig - Bot - Stem als een beer (oorzaak daarvan: zie punt 3) - Geen interresse tonend - Geen hart (voor dieren) hebben - Hard - Humorloos / saai - Grof - Té nuchter en koel - Gewoon niet lief.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vreemdgaan is dat wat over MIJN grens heengaat. Ik vind dus bij een ander stelletje niet dat datgene wat ik vreemdgaan vind, dan ook vreemdgaan is.
Voor mij is vreemdgaan zoenen met iemand anders als daar meer gevoel dan puur lol bij zit. Jammer is echter dat het heel moeilijk te bepalen is wanneer dit zo is of niet. Ik zou het heel erg per moment moeten nemen. Stel ik heb een vriend, en die geilt al zn hele leven op een of andere actrice, en krijgt dan de kans met haar te zoenen (ja.. ik weet het, like that's ever gonna happen), dan zou ik hem dat niet kwalijk nemen! Mja, ik ben er gewoon een beetje dubbel in eigenlijk. Eigenlijk zou mn eventuele vriend gewoon altijd ff moeten bellen om te tjekken of ik het ok vind als ie met die en die zoent ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoenen en alles wat verder gaat...
Verder kan ik het ook niet uitstaan als ie bij een ander meisje aan de kont gaat zitten of bij haar bovenbenen ofzo. Dat vind ik toch te intiem worden ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vanaf het moment dat ze 'frunnikt' aan iemand behalve aan mij vind ik dat vreemdgaan. Ik zou het niet zo snel uitmaken. Liever heb ik dat ik het dan niet weet, en het dus ook niet opvalt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat is voor jou 'literatuur'? flyaway | 21 | 12-04-2008 20:31 | |
Seksualiteit |
Wat is voor jou macht? Thee Muts | 26 | 03-05-2006 09:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is de beste religie? Verwijderd | 323 | 08-12-2004 11:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat is voor jou vreemdgaan? Boef | 76 | 23-10-2003 21:27 | |
De Kantine |
boeiuh Frida | 36 | 12-10-2002 09:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat is voor JOU het ultieme avondje met je vriend(in)? chatfreak2002 | 20 | 07-03-2002 22:20 |