Advertentie | |
|
![]() |
|
Topfilm van een topregisseur met Bruce Willis in zijn beste rol. Als je die film goed vind moet je zeker "Brazil" eens een keertje huren, zonder twijfel de beste Terry Gilliam film aller tijden. De ultieme kruising tussen "1984" en Franz Kafka
![]() Brazil (1985) |
![]() |
||
Citaat:
Hope u got 20 bux lol
Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 13:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() tis dat ik zelf het geld niet heb op dit moment... |
![]() |
|
La Jetée is een film van nog geen half uur en bovendien bestaat hij alleen maar uit foto's met geluid eronder.
Ik moet zeggen dat ik aan het doorzien van het fotoboek al genoeg had. Dus ik zou het boek kopen. Want 20 a 30 euro uitgeven voor de video lijkt me een beetje overdreven....
||
Citaat:
als ik nu duidelijk ben ![]() |
![]() |
|
Genre aanduidingen worden door de producent of productiemaatschappij gegeven om een film makkelijker te kunnen marketen. Dat is in dit geval zonde, want het is echt niet Gilliams idee geweest om dit science fiction te noemen, die man denkt niet eens in genres.
|
Was gisteren euh 12 dec. op tv.
Brad pitt is zowiezo al bijna in elke film goed. Maar Bruce Willis speelde niet zo ontzettend goed in de film. Toch moet ik nageven dat deze film een retegaaf verhaal heeft en een mooi plot. Allemaal lekker vaag enzo. goeie film.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
ik vond de film trouwens een van de betere films die bij dat genre horen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heroes [NL] Verwijderd | 241 | 12-07-2008 22:34 | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero twintig Uice | 500 | 05-03-2006 16:38 | |
Films, TV & Radio |
[op TV] Twelve Monkeys Diesel | 28 | 18-05-2004 14:52 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
je favo film Nahgem | 109 | 24-08-2002 12:58 | |
Films, TV & Radio |
De beste film ooit? Buzzzfuzzz2005 | 49 | 22-01-2002 14:12 |