Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ghehe
Ik vind/vond het broertje van een vriendin van mij wel leuk, die is dus 16. Waarom is die vriend van jou er dan op tegen? Ik vind dat het iets tussen jou en dat meisje is. ![]() Hij zal het wel een vreemd idee vinden ofzo, maar als jullie elkaar nou echt leuk vinden heeft hij er nix over te zeggen vind ik... |
![]() |
|
![]() |
Nee sorry dat vind ik vreemd...en ik snap best dat die vriend daar problemen mee heeft...
Hoe gaat dat straks als een van de 2 een einde aan de relatie maakt en er iemand pijn wordt gedaan ![]()
||
Citaat:
Ontopic: Aan zo'n situatie zou ik niet snel beginnen. Stel dat het misgaat...dan ben je niet alleen je partner kwijt, maar ook nog eens een vriend. Of denk je daadwerkelijk dat je daar nog makkelijk over de vloer komt als het uit is? Think again.
||
Citaat:
![]() zlef zou ik niet snel aan zoeits beginnen al is het moeilijk om je gevoelens te onderdrukken als het mocht gebeuren. Maar zoals anderen het ook zeggen; als het mis gaat dan heb je kans dat je ook die vreidn verliest en dát vind ik grote zonde
|
Verwijderd
|
Ligt aan je intenties. Als je haar echt leuk vind en wel meer met haar zou willen zou ik er heel goed met die vriend van je over praten en zijn begrip proberen te winnen. Ik zou er verder ook goed met haar over praten..
Als je echt gewoon een keer met haar wil zoenen zou ik me afvragen wat belangrijker is, een keertje zoenen met haar, of een hechte vriendschap? Ik kan me gewoon heel goed voorstellen dat hij het niet leuk vind. Hij zal idd het gevoel hebben minder open tegen je te kunnen zijn over bijv. zijn sexleven, bang dat je alles aan zn zusje doorspeelt. Hij zal het bovendien ms niet zo leuk vinden dat zij dan ook bij veel meer wordt betrokken en hij jou 'moet delen'. Dit zijn echter meer dingen die ook bij hemzelf liggen. Als jouw intenties echter het tweede zijn, dan kan ik me voorstellen dat hij niet wil dat zijn zusje eventueel gekwetst wordt, en zou ik hem ook gelijk geven. Bedenk je echter wel ook, dat je de vriendschap riskeert omdat als het bijv. uitgaat het dan toch een stuk ongemakkelijker zal worden daar over de vloer te komen, of dat als jullie iets hebben zij ms je aandacht op zal willen eisen en het niet leuk zal vinden als je daar bent maar met haar broer hangt enzow.. Nja, er komt gewoon iets meer bij kijken, bedenk je of dat het je waard is, zo ja.. dan zou ik zeggen, ga ervoor! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gisteravond met haar gezoend
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is het kanaliseren van gedachten en gevoelens ook buiten liefdesrelaties mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan vriendschappen, of familie. Ben het nog steeds niet eens met Marc, maar dat leg ik 'm de volgende keer dat ik 'm zie wel uit. ![]()
|
Vanaf de eerste keer dat ik uitging, ging ik met mijn broer , ik kreeg zooo veel aandacht van zijn vrienden, dat was ik niet gewend. Ik 'dacht' dat ik verliefd was op die jongens (achteraf gezien). Als ze bij ons thuis kwamen, was ook niet altijd even leuk. Mijn ouders kenden ze al, ze kwamen ook weleens voor mijn broer. Aan de telefoon: owja, Tess, mag ik je broer nog even aan de telefoon?
Naja, ik heb er dus '5 gehad', en ik heb er achteraf gezien spijt van. We zijn nog allemaal even goede vrienden hoor, maar ik ben blij dat die tijd achter de rug is. Ik ben er niet op tegen dat je met dat meisje zoent, alleen als je met dat meisje een relatie wilt beginnen, zal het niet makkelijk zijn. Als je echt verliefd bent, moet je er trouwens wel voor gaan vind ik.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gebeurtenis (G1) + Gedachten (G2) = Gevoel (G3) + Gedrag (G4) Doordat hij zijn gedachten (G2) aanpast over een bepaalde gebeurtenis (G1), verandert automatisch zijn gevoel (G3) en gedrag (G4). Ik persoonlijk stel echter dat de gedachten (G2) in deze context geconditioneerd zijn en daardoor niet zonder meer te veranderen zijn. Oftewel: als je verliefd bent, kun je dat niet zomaar uitschakelen (of je was sowieso niet echt verliefd). PS: Daarnaast betwijfel ik de vrije wil van de mens ook nog eens ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 13:06. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede kan iemand prima over dingen meepraten als hij ziet hoe anderen het ervaren. Daarvoor hoeft diegene het niet zelf meegemaakt te hebben. Ten derde was die reply geen raad, maar een corrigerende opmerking op Unexplained. Ten vierde gaf ik in deze topic al een reply waarin ik schreef wat ik ervan zou vinden. En ja, daar heb ik ervaring in. Ik kende de vriend van mijn zusje al, voordat zij ueberhaupt wist wie hij is. Ten vijfde voegt je reply helemaal niets toe aan deze topic. Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 13:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Alleen zoenen, of ook meer?
Bij zoenen zou ik me er niet zo druk om maken, maar als je ook een (liefdes)relatie wilt met haar...dan lijkt het mij wel verstandig om het je vriend ook te laten weten...
|
Ik heb met een paar vrienden van mijn broer gezoend.. hij weet het niet allemaal.. maar wel van 1.
Dat was echt zo'n "player" type en mijn broer wist dat hij een "oogje" op mij had... Hij zei tegen hem je blijft van mijn zusje af. maar toen we een x aan het stappen waren en me broer en hij waren er ook toen heb ik met hem gezoend... en dat heeft hij geweten. Ze hebben gevochten buiten en die vriend had er flink spijt van! Het is nog wel allemaal "goed" gekomen en we kunnen er nu wel weer om lachen.
||
Citaat:
|
ja ik zou dat toch wel vreemd vinden ja..
ik bedoel het is toch je zusje (broertje in mijn geval.. ) En die zie je toch als klein, blablabal.. En dan is er ineens een vriendin van jou die verliefd op hem wordt ofzo!! Tja ik zou het dus wel raar vinden, maar oged, ik zou het niet tegenhouden denk ik.. Als dat is wat zij willen en ze er happy bij zijn, wie ben ik dan om dat te verstoren?
|
Als ik het vanuit het perspectief zou zien, dat ik die beste vriend was en het dus mijn zusje is. zou ik het heel raar vinden. En ik zou jou er dan ook zeker op aanspreken. Ik zou eigenlijk behoorlijk pissed zijn zelfs.
Maar aan de andere kant....als ik in jou situatie zou zitten (en dan probeer ik me even voor te stellen dat ik wat zou voelen voor zusjes van vrienden) zou ik er ook gewoon voor gaan. Dan zou ik er geen eens bij nadenken hoe ik het zelf zou vinden als er een vriend van mij met mijn zusje zit te rotzooien. Weet je......ik denk toch dat je het niet moet doen. Het is gewoon zo'n rare situatie. Er ontstaan alleen maar ergenissen door. Het is gewoon echt een grote DON'T op liefde gebied. Doet me trouwens denken aan friends! Weet je wel.....Chandler die met de zus van Ross begon te rotzooien ![]() Of kijk je geen friends ![]()
Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 23:58. |
![]() |
|
t is logisch dat die vriend van je het een beetje vreemd vind. In mijn omgeving is ook zown soort situatie ontstaan.. en de vriendschap leed behoorlijk onder de relatie van die jongen en het zusje van zijn beste vriend..
wel vind ik dat als je echt gevoelens hebt voor dat meisje, dat je je niet moet laten leiden door die vriend van je.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op zusje van vriend Rednas165 | 9 | 12-03-2010 15:46 | |
De Kantine |
Saai of a bitch # 788 Tink* | 500 | 30-12-2009 23:49 | |
Liefde & Relatie |
Zus en vriend Magican | 26 | 25-10-2006 18:51 | |
Liefde & Relatie |
het "klikt" met niemand... SuperSanne | 61 | 03-05-2005 17:36 | |
Lifestyle |
Wat de fuck heb jij vandaag gedaan dat te maken had met je lifestyle? Verwijderd | 497 | 24-05-2004 23:50 |