|
|
|
|
Ziet er allemaal retegaaf uit op www.virtual-hideout.net, maaruh... Ik ga dit ook doen!
![]() Weten er nog mensen vette shops waar je leuke onderdeeltjes kan kopen hiervoor??? Misschien hebben mensen nog tips? Houdoe! Furious©
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
www.conrad.nl www.oc-shop.nl
en eventueel www.regenboo.net wat btw een kutzaak is, en natuurlijk je lokale elektronicaboer voor spuitbussen e.d. kan je naar een bouwwinkel gaan maar ook bijv naar een goede skateshop |
|
|
|
|
|
Het is www.regenboog.net en de Regenboog is niet zo heel erg kut. Je moet gewoon naar het magazijn gaan, alles goedkoper en ze zijn daar wel technisch
Moet je natuurlijk wel weten waar die ligt, een kleine tip Op een industrieterrein in z-limburg
|
|
|
|
Regenboog is best goed, dicht in de buurt, maar er loopt idd een stel ezels rond...daarom ben ik van plan daar te gaan werken... kunnen ze nog wat leren...
vb: 1 keer stond in het krantje: KT7 Pro...de eikels...ik heb die btw... Maar het bleek dus de K7T Pro2 Van MSI te zijn... GVD... Ik toen beter moeten opletten...hoewel ik er best tevreden mee ben. Btw: www.oc-shop.com is een hééééle leuke ste... kijk ook eens op www.gistron.com =zeer goedkoop...voornl. het RAM ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar op de agenda staan - metalen klepjes wegzagen zodat ik de zijpanelen in 1 ruk los kan maken (nou moet ik eerst de bovenste kap losmaken) - 2 12x12 gaten derin |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
mijn gereedschap was enkel en alleen de dremel multi (vandaar dat me kast niet de perfect mod award heeft verdient
) is prima ding, vooral met die slijpschijfjes kom je al 'n heel end (je heb wel 2x20 nodig op 'n hele kast)
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Algemeen] Casemodding Carrioncrow | 85 | 09-06-2005 20:26 | |
| Software & Hardware |
Case modding!!!!! Verwijderd | 3 | 30-05-2003 19:45 | |
| Software & Hardware |