![]() |
|
![]() |
Ziet er allemaal retegaaf uit op www.virtual-hideout.net, maaruh... Ik ga dit ook doen!
![]() Weten er nog mensen vette shops waar je leuke onderdeeltjes kan kopen hiervoor??? Misschien hebben mensen nog tips? Houdoe! Furious©
|
![]() |
|
![]() |
www.conrad.nl www.oc-shop.nl
en eventueel www.regenboo.net wat btw een kutzaak is, en natuurlijk je lokale elektronicaboer voor spuitbussen e.d. kan je naar een bouwwinkel gaan maar ook bijv naar een goede skateshop |
![]() |
|
Het is www.regenboog.net en de Regenboog is niet zo heel erg kut. Je moet gewoon naar het magazijn gaan, alles goedkoper en ze zijn daar wel technisch
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Regenboog is best goed, dicht in de buurt, maar er loopt idd een stel ezels rond...daarom ben ik van plan daar te gaan werken... kunnen ze nog wat leren...
vb: 1 keer stond in het krantje: KT7 Pro...de eikels...ik heb die btw... Maar het bleek dus de K7T Pro2 Van MSI te zijn... GVD... Ik toen beter moeten opletten...hoewel ik er best tevreden mee ben. Btw: www.oc-shop.com is een hééééle leuke ste... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar op de agenda staan - metalen klepjes wegzagen zodat ik de zijpanelen in 1 ruk los kan maken (nou moet ik eerst de bovenste kap losmaken) - 2 12x12 gaten derin |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
mijn gereedschap was enkel en alleen de dremel multi (vandaar dat me kast niet de perfect mod award heeft verdient
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Casemodding Carrioncrow | 85 | 09-06-2005 20:26 | |
Software & Hardware |
Case modding!!!!! Verwijderd | 3 | 30-05-2003 19:45 | |
Software & Hardware |
case modding demuynck | 14 | 10-06-2002 07:18 | |