Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik speel altijd unplugged... wel lastig met een elektrische bas, maar anders krijg ik gezeik. Ik speel eigenlijk van alles. ben ooit begonnen met pepper liedjes, af en toe speel ik 'groove is in the heart''(ja heeel fout,ikke weet) en gewoon bas riedeltjes die leuk klinken en niet zo moeilijk zijn....
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En my friends of misery heb ik alweer gezien... die speelde ik 3 jaar geleden ofzo. (incl. de life variant) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We mogen alleen niet 's avonds repeteren. Het zit zo, de enige in huis die niets met muziek doet is mijn mama. Mijn broertje drumt, dus we hebben een drumstel, en er staan 2 akoustische en twee elektrische gitaren + een akoustische versterker (voor de zang) en twee gitaarversterkers (waarvan de slechtste voor de bas wordt gebruikt. Dus. Het is niet echt veel ruimte, maar we kunnen repeteren, dat is geweldig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Woon je in een grote stad dan? Hiero is het zowiezo niet zo moeilijk om een goede oefenruimte te krijgen. We hebben in Coevorden Metal Front. (verhuurt oefenruimte, =wel kewl geloof ik.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Fock! Waar komen al die basstopics vandaan
![]() Maarre... les claypool is goed, maar k vind Jaco Pastorius en Mark King nog ff wat beter.... en vergeet VICTOR WOOTEN zeker niet. Maarre zelf speel ik van alles. K heb mijn leraar gevraagd om funk te gaan spelen, dus op les en thuis ben ik veel met funky dingen bezig, maar naast dat speel ik van alles. Zelf wat dingen verzinnen (voor mijn band), dingen uitzoeken van Sublime tot Rammstein tot Alkaline Trio tot de Peppers tot Daft Punk ( ![]()
|
Ik had mazzel met een creatieve basleraar die geweldige stukken voor bas solo schrijft. Ik heb bijvoorbeeld een erg gaaf stuk met alleen flageolets (hmm, dat heb ik vast al eerder gezegd - toen wist ik ook niet hoe ik het moest schrijven).
Verder is mijn verhaal niet zo origineel...
||
Citaat:
www.billthebuddhadickens.com
||
stanley clarke mag ook wel vermeld worden he!
Citaat:
dit herhaal ik en probeer er wa andere dingen bij te verzinnen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nyghtshade [MP3 + WEB] Verwijderd | 15 | 09-03-2005 20:02 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |