Advertentie | |
|
![]() |
|
soms een rokje, wat ik niet naar school aanheb.
Vaak een 3/4 of lange broek met een truitje zonder mouwen of met korte mouwen want bij een discotheek is het toch wel ietsjes warmer dan op school. Vaak besteed ik wat meer aandacht aan mn make-up + haar (dat komt vooral doordat ik daar dan meer tijd voor heb)
|
Ligt er helemaal aan waar ik heen ga en in wat voor bui ik ben... Ik kleed me sowieso altijd wel om, maar ligt er een beetje aan wat de plannen zijn, als ik alleen even iets ga drinken zie ik er anders uit dan wanneer ik 'echt' uitga. En soms heb ik gewoon zin om er even opvallend uit te zien, dat doe ik dan ook.. tis maar net waar ik zin in heb.
|
Als ik gewoon uit ga waar ik meestal uitga, in een bar/dancing ( klinkt horrible
![]() Als ik naar kraakfeestjes ga ofzo dan neem ik zoveel mogelijk lagen kleren mee, vries daar echt dood altijd ![]() En als ik gewoon ergens wat ga drinken gewoon meestal een broek/rok met een blousje ofzo. Make-up doe ik meestal niet teveel omdat in die hitte altijd alles aan het einde van de avond op je wangen hangt |
![]() |
|
met dit weer meestal lange broek, iets warmer dan een rokje
en topjes zonder mouwen, mijn truitjes moeten wel opvallen,en ik wil er zeker van zijn dat niemand anders ze heeft. Meestal truitjes met open rug ofzo Mijn make-up hangt ervan af waar ik heen ga, blijf ik in leeuwarden, dan zodat ik wat ouder lijk ga ik naar berlikum ofzo, dan gewoon met veel glitters mijn haar heb ik eigenlijk altijd los hangen
|
ik ga nog nie echt uit ofzo, maar als ik naar feesten ga doe ik niet iets wat ik gewoon elk dag aan doe maar toch iets meer iets 'bijzonders'. iets waar ik me gewoon lekker in voel. ook besteed ik meer tijd aan make up & haar
|
Verwijderd
|
Gewoon cafe-dingetje, enz. mijn dagelijkse kleding, alleen dan niet hetzelfde als ik die dag al aanhad.. Ik loop alleen wel vaker in een rokje, en heb iets minder aan, gewoon hemdje, blousje, meestal met korte mouwen.. Als ik zin heb, besteed ik er meer aandacht aan, ook aan haar en make-up.. Hoewel ik nooit veel make-up opheb, ik heb geen zin om het om de 10 minuten bij te werken.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |