Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
de mainstream muziek is vaak gewoon niet zo boeiend, omdat alles wat in de mainstream gebeurd al 42781420 keer is gedaan, zie een Linkin Park, Sum41, Avril Lavigne...
er is over het algemeen gewoon meer interessants te vinden onder de minder commerciële muziek... neemt dus niet weg dat mainstream (vaak commerciële) bands niet goed kunnen zijn... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar in de alternatievere muziek wordt vaak nog s geexperimenteerd, terwijl commerciële muziek vaak nog s wordt gemaakt voor et grote publiek en wat zij leuk vindt, veel van t zelfde dus Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 14:59. |
![]() |
|
ik krijg bij direct en sum41 en avril lavigne al snel het idee dat het gewoon 1 grote nepzooi is
die di-rect figuren zaten me ook vet vies aan te kijke "wat staat er nou op je tiesjurt?" amorphis "oh dat ken ik niet hoor *arrogante kop*" "wil je niet met ons op de foto ofzo?" nee ik vind dat jullie geen leuke muziek maken "oh lijkt het niet genoeg op aamorvis dan? *wederom een arrogante kop*" nah toen hak zoiets van damn jullie laten mij niet eens in me waarde omdat k jullie muziek toevallig niets vind dan ben ik er klaar mee en toen ging ik ze uitschelde ![]() maja beetje stom van mij dat ik nu al dat soort bandjes over 1 kam scheer
|
|