Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 14:09
Verwijderd
Hey.
Ik heb laatst een bericht geplaatst over di-rect. bijna iedereen vindt ze kut, en dan zegen ze allemaal als reden: ze zijn zo fucking commercieel!! Wat is daar mis mee? Is commerciele muziek dan maar meteen niet goed??
Ik vind namelijk Avril Lavigne, Di-Rect, Linkin Park, Sum41 en Alicia Keys hardstikke goed.
Minder bekende bands zijn dus bij voorbaat cooler dan commercieel???

Kussss Sabine
Advertentie
Oud 15-12-2002, 14:10
Verwijderd
Nee hoor.
Oud 15-12-2002, 14:13
White Cluster
White Cluster is offline
minder bekende bands vind ik ten 1e al beter ja,simpelweg omdat er minder mensen zijn die bands kennen.Die zogenaamde 'metal' bandjez op tv kunnen misschien ook wel goed zijn maar zeg nu is zelf,moesten die mensen van di-rekt of sum 41 of whatever oerlelijk zijn,zou je hun muziek dan nog goed vinden ofzo?nou ik denk van niet.die muziek is dus gewoon gemaakt om geld binnen te krijgen,niks meer of niks minder.daarom vind ik ze kut.
Oud 15-12-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Hybrid schreef:
minder bekende bands vind ik ten 1e al beter ja,simpelweg omdat er minder mensen zijn die bands kennen.Die zogenaamde 'metal' bandjez op tv kunnen misschien ook wel goed zijn maar zeg nu is zelf,moesten die mensen van di-rekt of sum 41 of whatever oerlelijk zijn,zou je hun muziek dan nog goed vinden ofzo?nou ik denk van niet.die muziek is dus gewoon gemaakt om geld binnen te krijgen,niks meer of niks minder.daarom vind ik ze kut.
Hey.
Nee bij mij maakt het nix uit of ze knap of lelijk zijn....ik weet dat er van die "wipkippies" zijn die het alleen maar om het uiterlijk van de bands gaat. maar niet iedereen is zo!!!
Oud 15-12-2002, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Hybrid schreef:
Uh, niet om het 1 of het ander maar volgens mij zijn die mensen van direkt en (vooral) sum 41 'behoorlijk' oerlelijk hoor.
Oud 15-12-2002, 14:24
a new noise
a new noise is offline
als grind in de top40 zou komen zou ik het nog wel vet vinden
Oud 15-12-2002, 14:25
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
eXo schreef:
Nee hoor.
niet allemaal
Oud 15-12-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef:
Die is van Harry Potter!
Oud 15-12-2002, 14:32
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
eXo schreef:
Die is van Harry Potter!
Emma Watson is een geil wijf
Oud 15-12-2002, 14:35
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
de mainstream muziek is vaak gewoon niet zo boeiend, omdat alles wat in de mainstream gebeurd al 42781420 keer is gedaan, zie een Linkin Park, Sum41, Avril Lavigne...
er is over het algemeen gewoon meer interessants te vinden onder de minder commerciële muziek...

neemt dus niet weg dat mainstream (vaak commerciële) bands niet goed kunnen zijn...
Oud 15-12-2002, 14:39
SpiT
SpiT is offline
Ik vind het geen goede muziek en niet omdat het commercieel is maar omdat het me gewoon niet aanspreekt.
Oud 15-12-2002, 14:47
Roxy
Roxy is offline
wij zijn nou eenmaal kei true hier....
Oud 15-12-2002, 14:52
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
de mainstream muziek is vaak gewoon niet zo boeiend, omdat alles wat in de mainstream gebeurd al 42781420 keer is gedaan, zie een Linkin Park, Sum41, Avril Lavigne...
dat is net als bij de meeste muziek die NIET in de top 40 staat.. dat is OOK al 42781420 keer gedaan
Oud 15-12-2002, 14:56
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
McMotion schreef:
dat is net als bij de meeste muziek die NIET in de top 40 staat.. dat is OOK al 42781420 keer gedaan
ja duh,

maar in de alternatievere muziek wordt vaak nog s geexperimenteerd, terwijl commerciële muziek vaak nog s wordt gemaakt voor et grote publiek en wat zij leuk vindt, veel van t zelfde dus

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 14:59.
Oud 15-12-2002, 15:05
Verwijderd
Ze doen vaak trieste uitspraken e.d. om truier (zie noisy) te lijken.
En de muziek is vaak lomp.
Oud 15-12-2002, 15:10
Thunder Child
Thunder Child is offline
ik krijg bij direct en sum41 en avril lavigne al snel het idee dat het gewoon 1 grote nepzooi is
die di-rect figuren zaten me ook vet vies aan te kijke "wat staat er nou op je tiesjurt?" amorphis
"oh dat ken ik niet hoor *arrogante kop*"
"wil je niet met ons op de foto ofzo?"
nee ik vind dat jullie geen leuke muziek maken
"oh lijkt het niet genoeg op aamorvis dan? *wederom een arrogante kop*"

nah toen hak zoiets van damn jullie laten mij niet eens in me waarde omdat k jullie muziek toevallig niets vind dan ben ik er klaar mee
en toen ging ik ze uitschelde

maja beetje stom van mij dat ik nu al dat soort bandjes over 1 kam scheer
Oud 15-12-2002, 15:11
Thunder Child
Thunder Child is offline
dat was de meest onsamenhangende post die ik ooit gepost heb
het komt er dus op neer dat ik die muziek gewoon nooit echt leuk vind en dat die direct figuren mijn mening over de nepheid en viesheid alleen maar versterkt hebben
Oud 15-12-2002, 15:32
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
dit is al zooo vaak geweest..

Regels voor berichten