Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2001, 18:29
Just Me
Just Me is offline

wie o wie......

Windows ME kerkent mijn muis niet meer, na meerdere pogingen te hebben gedaan om het benodigde stuurprogamma te hebben geinstaleerd, werkt het nog steeds niet. Het pijl-icoontje van de muis is wel zichtbaar, in het midden van het beeldscherm.

Heeft iemand enig idee......????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2001, 18:56
Dutchian
Dutchian is offline
dat probleem heb ik ook Ik heb een PS/2 muis op een serieele poort gegooid (met zo'n verloop stukkie) maar dat werkt niet helemaal. Als ik m'n computer opstart dan moet ik m'n netwerk pas. invoeren maar daarvoor krijg ik een error dat ie m'n muis niet kan vinden, na een paar keer rebooten pakt ie hem wel. Drivers installeren helpt niet, misschien bij jou wel??? kijk wat voor muis je hebt en ga een driver zoeken.
stom maar....heb je je muis wel goed aangesloten??
Oud 21-09-2001, 19:05
Just Me
Just Me is offline
Citaat:
Dutchian schreef:
dat probleem heb ik ook Ik heb een PS/2 muis op een serieele poort gegooid (met zo'n verloop stukkie) maar dat werkt niet helemaal. Als ik m'n computer opstart dan moet ik m'n netwerk pas. invoeren maar daarvoor krijg ik een error dat ie m'n muis niet kan vinden, na een paar keer rebooten pakt ie hem wel. Drivers installeren helpt niet, misschien bij jou wel??? kijk wat voor muis je hebt en ga een driver zoeken.
stom maar....heb je je muis wel goed aangesloten??
Ik heb dus ook precies hetzelfde probleem, ik heb ook een ps/2 muis op een seriele poort gegooid met een verloop stukje......ik heb echt alles geprobeert, al 20 keer ofzo, het stuurprogamma veranderd, maar niks. Eigenlijk vreemd, want zijn stuurprogamma heeft ie toch binnen Windows....!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 17:49
ick
ick is offline
Citaat:
Just Me schreef:
Ik heb dus ook precies hetzelfde probleem, ik heb ook een ps/2 muis op een seriele poort gegooid met een verloop stukje......ik heb echt alles geprobeert, al 20 keer ofzo, het stuurprogamma veranderd, maar niks. Eigenlijk vreemd, want zijn stuurprogamma heeft ie toch binnen Windows....!!!!
tip, gooi ME in je recycling bin en pak 98 of 2000 proff.... dit's nie 't eerste probleem wat ik hoor waar veel mensen last van hebben met ME...

Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 10:07
Verwijderd
Kijk eens in je bios of je ps2 op auto staat.. daar lag het bij mij aan(auto moet dus aan staan)
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 20:24
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
ick schreef:
tip, gooi ME in je recycling bin en pak 98 of 2000 proff.... dit's nie 't eerste probleem wat ik hoor waar veel mensen last van hebben met ME...

precies ME is een k*tbesturingssysteem Me heeft gewoon veel gebreken je hebt er niets aan. Ik zou je ook aanraden om windows 9x of 2000 te nemen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 21:05
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:
precies ME is een k*tbesturingssysteem Me heeft gewoon veel gebreken je hebt er niets aan. Ik zou je ook aanraden om windows 9x of 2000 te nemen.
ME heeft ook voordelen en het is per pc verschillend, (dat is mijn ervaring), of het intabiel is of nie. Bij mij loopt het prima maar ik ken ook zat systemen waar het helemaal niet op draait..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 19:24
LB06
LB06 is offline
ME=Meer Ellende, tenzij je van BSOD's houdt. Ik 2 weken nadat ik m'n nieuwe pc heb gekocht meteen overgestapt op W2000 en 98SE(dualboot).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten