![]() |
|
![]() |
Ik zoek informatie over het vak frans op het vmbo, kan iemand me vertellen wat dit vak inhoud en wanneer je het kunt kiezen e.d??
misschien weet iemand een goeie link?? www.vmbo.nl heb ik al geprobeert.
|
![]() |
|
Ik zit nu in 4 VMBO,
als je naar het VMBO gaat kan je tussen pakketen kiezen, dan kies je zelf of je frans wilt, of niet. (dan zoek je dus een paket zonder frans...) dan heb je het in ieder geval het eerste jaar. Dan kan je het 2e jaar een vak laten valllen, je akn dus ook frans laten vallen, tenminste als je dat niet voor je vervolg opdleiding nodig hebt natuurlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pff, lijkt me (no offence) helemaal niet leuk, de ene leert zoveel langzamer dan de andere, en ik weet van mezelf als ik bij wiskunde bijv. had gezeten met iemand die vmbo later zou gaan doen, dat ik me alleen maar zou lopen ergeren, doordat ik voor m'n gevoel langzamer moest gaan werken om het niveau van de klas bij te houden (die wordt dan vanzelf langzamer). DIt was trouwens niet beledigend bedoeld, het klinkt heel arrogant, maar toch..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel? eetjelove | 5 | 11-05-2011 09:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan mij helpen met Duits svenis | 1 | 24-04-2005 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
last van allergie?!?! wie kan mij helpen? mariaatje | 25 | 07-03-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wie kan mij helpen?? Vissie | 5 | 27-02-2004 20:30 | |
Algemene schoolzaken |
Wie kan mij helpen? Pucca | 3 | 24-09-2003 17:41 | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen.... met illusion solidheart | 14 | 29-06-2002 00:46 |