Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb 15 piek betaald voor een zweetbandje
![]() 12 pleuro voor die streepjes kousen spice schoenen had ik voor 70 pond gekocht in london 7 jaar geleden en toen durfde ik ze hier niet te dragen want ze lachte me steeds uit, en 4 maanden later liepen ze dr zelf mee en toen hadden ze ze voor 50 piek bij de bristol ![]() oh ja en toen had ik al een Baby G ![]() 3 jaar geleden ergens zon key chain gekocht als sleutelhanger die uit mn broek hing, en waar mn sleutels aan gingen nepdreads had ik ook al way voor die hype, bijna 3 jaar geleden |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar toen kocht ik weer een nieuwe (de helf alweer)en die was mooi doorzichtig roze. uiteindelijk heb ik er NOG 1 gehad, een engeltje. omg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
helemaal niet.....
op de basisschool luisterde iedereen boy en girl bands..ik luisterde the fugees, lauryn hill, blackstreet...ik heb nooit een tamagotchi gehad.... big brother heb ik nooit gevolgd, idols ook niet...weet ook niet waarom niet...ik vond t gewoon niet interessant en ik vond het saai...... ik hou gewoon niet zo van commercie ofzoiets denk ik.... ![]()
|
Zoals Chaos al zei; je moet kritisch zijn. Al die hypes zijn door de media en bedrijven vaak erg doordacht opgelegd. Ik vind het onzin om dat zomaar over te nemen. Maargoed, ik ben niet erg hypegevoelig maar soms vind ik dingen die een hype zijn wel leuk. En het voordeel van een hype is dat de producten die een hype zijn zo lekker goedkoop zijn.
|
![]() |
Het zal me werkelijk jeuken of iets een hype is. Vaak pleit het wat mij betreft alleen maar tegen.
Het ergste is dat wij jaren voorlopen op hypes. Neem nou het loungen, dat doen wij al jaren niet meer. Dreads? Die had ik in 1989 al. MC Hammer droeg harembroeken toen ik ze alweer weg had gelegd, hetzelfde geldt voor de wikkelrok. Slippers en muiltjes, ach, de mijne zijn inmiddels volkomen afgesleten.
||
Citaat:
![]() Ik was voor hypes wel gevoelig toen ik 13 was ja, maar nu niet echt meer. Quistnix (die te lui is om uit te loggen, terug in te loggen en een nieuw bericht te plaatsen): "Meestal heeft een hype op mij juist het omgekeerde effect. The Matrix Reloaded bekeek ik ongeveer 6 keer zo kritisch als elke andere film, the Blair Witch Project en The Ring vond ik bij voorbaat al niks, The Ring heb ik zelfs nog steeds niet gekeken, en van Idols en Big Brother had ik van te voren al besloten dat ik een programma dat zo'n hype nodig heeft zelf nooit echt goed kan zijn." |
![]() |
|
Ik ben eerder een trendsetter
![]() Kijk maar hoeveel skatende jongentjes je ziet.. En hoeveel Linkin Park aanhangers en zijn (even ter info ik ben de webmaster van LinkinPark.nl , ik doe er alleen nix meer aan).. Ik weet nog dat ik ook veel nu-metal luisterde en dat mensen me gingen uit lachen omdat ik takke herrie luisterde.. Maar een jaar later vinden ze het opeens wel goed.. Maja meestal doe ik niet echt aan hypes mee.. Alleen maar geldverspilling.. Toen ik klein was deed ik dat nog wel eens, tsjah toen was ik nog onwetend ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainuari #1931 Little Phoebe | 500 | 18-01-2015 15:07 | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
De Kantine |
Een legendarisch saai topic #300 Dark Phoenix | 500 | 03-08-2008 23:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[verrassend verhaal] De pessimist Deel I Verwijderd | 26 | 02-01-2005 14:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Godlastering verbieden MH | 500 | 22-11-2004 22:28 |