ohja, genesis, jij zegt toch 75 cc bestaat niet? toch wel, de meeste brommers hebben een boringxslag van 40x40, ik heb 'n boring van 38 en heb 'n langere slag, met een korte slag zou die 70cc zijn, op mijne 74.7cc
Nou ten eerste: je hebt mij nooit horen zeggen dat er geen 75CC cilinder bestaat..
Maarrehh zelf een uitlaat maken? hm.. nou ja, is je scooter op dat gebied in iedergeval origineel
Hm.. nou denk dat je gezien het feit dat je een laagtoerige cilinder hebt, je een expansieuitlaat moet hebben met een dik maar kort expansie gedeelte en een langere einddemper.
Verder weet ik het ook nie.. koop ze altijd gewoon
uitlaat kan je nooi tzelf goed maken, kijk zelf maar eens als je naar al die uitlaten kijkt in de winkel. (ze lijken allemaal op elkaar, maar verschillen zo anders) dat komt door kleine wijzigingen in de bouw. (grote van conus endergelijke) ..
mjah.. komt idd erg precies jah, maar laat hem lekker, ben eigenlijk wel benieuwd naar zn bevindingen , alhoewel ik het vermoeden heb dat je beter meteen een echte uitlaat kan kopen, zoals ik meteen al zei
Genesis schreef: mjah.. komt idd erg precies jah, maar laat hem lekker, ben eigenlijk wel benieuwd naar zn bevindingen , alhoewel ik het vermoeden heb dat je beter meteen een echte uitlaat kan kopen, zoals ik meteen al zei
Er zijn 2 verschillende soorten uitlaten: uitlaten model thermosfles en expansieuitlaten. Die laatste zijn het beste voor snelle(re) scooters. Dat model ken je wel: eerst een bocht, een trechtervormig vat, en dan een aparte einddemper. (zoals de echte raceuitlaat)
Ennehh.. je moet wel?? het enige wat je moet is een echte scooter kopen
scooterman schreef: ji denkt echt iets te makkelijk, je ken echt niet zomaar een uitlaat maken. je moet precies de goeie afmetingen hebben
wa dacht je van standaarduitlaat + leovinci (voorbeeld) beiden afzagen, en de pot van de leovinci op de bocht (aansluiting, pijp) lassen? dan MAAK ik me EIGEN CUSTOM uitlaat!