Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 20:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kweet niet.. Een goeie kennis van me.. Die vrouw heeft vaak waanideeen.. En dan ziet ze een man ergens staan ofzow.. Die er helemaal niej is.. Of staat ze op de trap.. En wil ze naar benede.. En kan ze niet.. Of die man komt haar hale.. Ofzowiets.. Is dat ook iets van een 6e zintuig?
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Thanks daarvoor.. Kheb wel een en ander gevonde.. Maarja.. Ik wil gewoon iets over et 6e zintuig wete.. Of dat echt bestaat.. Daar staat verderz niks over.. En of je et kunt gebruike enzo.. Marja..
denk niet dat t bestaat, denk meer dat de mensen die t hebben ziek in hun hoofd zijn, en t hebben dankzij een stoornis ofzo.. ik bedoel als echt iedereen t zou hebben zou je t echt wel weten |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja.. Maar hoe verklaar je dat dan van die Char.. Als je dat kent dan he.. Die zegt allemaal dinge die gewoon waar zijn.. Bijv. dat bij de begrafenis.. Die vriendin een briefje derbij heeft gedaan enzo.. En wat gevraagt heeft.. En zei et antwoord weet.. Nou.. Lijk me sterk dat dat iets is net as die buikpijn wat je zei.. Toch?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ff een berichtje plaatsen tussen de rest van de onzin. Misschien nog iets serieus, sow wat wordt hier uitgelopen van onderwerp. Maar goe, ik denk dat iedereen een zesde zintuig heeft, alleen gebruiken we het maar af en toe en zonder het zelf te merken. Het is naar mijn mening ook iets waar je mee kan leren omgaan.......
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik weet niet wat je onder een 6e zintuig verstaat?
Ik versta eronder voorgevoelens die je hebt over een bepaald iets, of dingen die je aanvoelt bij andere mensen... Maar eigenlijk weet ik er maar heel erg weinig van, ik denk wel dat het bestaat maar ik weet niet wat er dan allemaal onder valt. Dingen zien die er niet zijn lijkt me niets met het 6e zintuig te maken hebben, dat is gewoon een ziekte. Ik denk dat het meer met gevoel te maken heeft, maar wie weet is het ook allemaal onzin.. ik heb geen idee. Ik hoef het ook allemaal niet te weten, ik ervaar gewoon ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
k weet ook wel dat dingen zien die dr niet zijn dr nix mee te maken heeft omdat niet iedereen t heeft..maar k gebruikte t als voorbeeld tegen t voorbeeld van purgatori.. |
![]() |
||
Citaat:
OF het speciaal is, sja ligt er meer aan heoe je ermee om gaat EN hoe sterk het is. Ik moet er echter eerst meer over lezen en over nandeken om er meer dan dit over te vertellen.... nog 6 boeken te gaan deze vakantie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
horen proeven ruiken tasten en de 6e is dan dus intuïtie (moederinstinct, wat je gevoel je zegt) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Lolz.. Owkeej.. Mag hier owk wel beetje humor in da house kome
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|