Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit dus eigenlijk met het volgende probleem. Ik heb een Haupage TV-kaart gekocht. Dit in samenhang met een 1GHZ AMD, 512 MB RAM, ABIT KT7 Pro-A (geloof ik), 2x HD 7200 (voor Win2k en video opslag) en een vrij oude Compaq 17” 60 HZ. Nu kan ik wel video opnemen van de TV, maar niet groter dan half het formaat. Op het moment dat ik vol formaat ga opnemen dan krijg ik scanlines, alsof het beeld niet snel genoeg verfrist wordt. Ik kan wel gewoon full-screen TV kijken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen (eventueel hardwarematig)?
O, dit wil ik er nog even aan toe voegen. Met WinAmp kun je toch een venster openen die de framerate toont…. Nou zit die framerate op 25…volgens mij is dat wat laag voor de hardware die ik heb. Verder kan ik ook geen Visual Plugin met een volledig beeldscherm bekijken (gaat traaaaaaaggggg…) Een vriend van me heeft een veel minder zware configuratie (lees half zo zwaar) en die kan dit wel gewoon…. [Dit bericht is aangepast door jungle_brother (29-10-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En probeer maar eens de nieuwste drivers te downloaden de 21.xx het preciese nummer weet ik niet meer.
||
Citaat:
je hebt er nu toch één... ga je toch geen nieuwe meer kopen.. btw.. kwaliteit van tv is gewoon bar slecht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
amd of intel? BlackMystery | 30 | 27-08-2003 11:23 | |
Games |
Het nieuwe GTA VICE CITY TOPIC! Billy_bob | 371 | 18-07-2003 14:52 | |
Games |
Half-Life 2 ! Shitfly | 95 | 28-05-2003 12:48 | |
Software & Hardware |
Amd thlon 700 mhz en g4 kaartje heeft dat zin? tijnnl | 16 | 24-01-2003 00:01 | |
Software & Hardware |
Overclocken ?? Napoleon14 | 19 | 05-01-2002 02:11 | |
Software & Hardware |
Yeah, sure- Pentiums 166Mhz+ uit 1989 Orion16 | 23 | 14-05-2001 12:24 |